RPG Addicts | We Know You're Hooked

Full Version: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
(03-28-2018, 01:11 PM)DM Surranó Wrote: [ -> ]OOC - az ajtók állását ne nézd, az valamikor múltban mutatott egy állapotot.

OOC - Az oke, csak ezert kerdeztem, hogy volt-e nyitva amikor ott harcoltunk, jottek-e onnan is, nem emlekszem. Ha nem, akkor lehet az a kincstar vagy ott a sarkany. Ha volt nyitva, akkor valaki kozulunk biztos belatott, h mi van/volt bent. Nekem nem remlik, ezert gondolom, h csukva volt, s nem jottek onnan gobbok korabban.
OOC - ha újraolvasod az illetékes fejezeteket, akkor kiderül Smile
(03-28-2018, 03:34 PM)DM Surranó Wrote: [ -> ]OOC - ha újraolvasod az illetékes fejezeteket, akkor kiderül Smile

OOC - ajjaj, akkor inkabb ugy veszem, hogy Fuzz is elfelejtette, s ugy tudja, hogy a keleti szoba ajtaja csukva volt Smile Szte az a kincstar, a lada meg csak kamu Smile
Amikor mindenki végzett a reggeli teendőkkel, a csapat összeszedi magát, és nekiindul.
Erki a megbeszélteknek megfelelően hátramarad Sharwynnal, a goblinka pedig kikötözve a fához, szemmel látható változás nélkül.

Óvatosan, Gábriel felderítését követve, a négyfős társaság elér a műhelyekig, ahol még ott az út kellős közepén az a ládákból rögtönzött emelvény, amire Dyrra megbecstelenített testét rögzítették. Arkus megtorpan, majd egy elszánt mordulással odébb tolja a bútorhalmot, a fal mellé.

(abban a teremben elhelyezhetitek a tokeneket, és akkor onnan folytathatjuk)
OOC - tehát a goblinka bőre nem kérgesedett egy picit sem este óta?

Gábriel szépen leszáll a nyitott ajtó tetejére, s ott várakozik, majd Fuzz mentális utasítására átrepül az első oszlophoz, s ott elszáll. Onnan nyugat felé nézelődik (darkvision 60ft), majd áttotyog a déli oszlophoz, s először középen majd délen is elnéz nyugatra. Mindezt stealth modeban természetesen.
Gnóm nyelven jelentést kér, hogy nyugati ajtót csukva látja-e, ott-e a torlasz, illetve egyéb ajtót amire rálát csukva-e, észlel-e valami változást, hogy nincs a helyén valami, talicska, vödör, stb. (most roll20-n nyitva van 3 ajtó)
Fuzz kicsit vár majd ha minden ok, nyomatja a fénykavicst, s eldobja. Jelölve. Utána ő is átosonkodik északi oszlophoz, majd cast újabb fénykavics.
nem-is-OOC de nem ám.
Többiek?
(04-03-2018, 11:37 AM)DM Surranó Wrote: [ -> ]nem-is-OOC de nem ám.
Többiek?

Akkor 
 - vagy a másik bemélyedésbe kell, mert ez pont a lányé, nem a felszabadult paladin helye
 - vagy egy új helyre kell, mert a bemélyedések már "foglaltak", elfogyott róluk a "kérgesítő kéreg" (ránézésre nem, ugye? mert úgy emlékszem ez nem volt feltűnő, csak nehezen észrevehető barázda)
 - vagy ez egy hosszú folyamat eredménye, s még nincs látható eredmény (ha jól rémlik kb. két hete hozták le őket Erki elmondása szerint, azaz ennél több nem lehet)
 - vagy kell pluszban valami rituálé
 - vagy csak Beláknak kérgesít a fa, mert ő a gazdája még mindig
- vagy goblinra nem hat, ezért kisérletezett Belák csak emberekkel (különben csinálhatott volna magának kérges goblinhadsereget is)
- vagy egyéb Smile


Ja, a cast újabb fénykavics előtt, közben természetesen ő is nyugatra leskelődik az oszlop mögül (low-light)
(04-03-2018, 11:37 AM)DM Surranó Wrote: [ -> ]nem-is-OOC de nem ám.
Többiek?
Eric várja Fuzz jelzését, hogy mi a helyzet.. Ha ellenség bukkan fel, akkor üt, de megfontoltabban, mint legutóbb, nehogy megint csapdába fussanak.
Konyak hagyja elore menni a szeleburdi felderitot, ~20 labra lemaradva koveti.
Hosszas, kínkeserves felderítés után a csapat arra a következtetésre jut, hogy a már ismert területen nincs ismert ellenség. Egy apró részlet tűnik fel a csapatnak a már ismert különbségeken felül: mindenki határozottan úgy emlékszik, hogy az indák mászhatók, most mégis egy kötél vége lóg ki a kürtőből.