RPG Addicts | We Know You're Hooked

Full Version: Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Tegyük fel, hogy Konyak hirtelen köddé válik, vagy legalábbis effektíve első szintű barbárrá, mivel kifutott a "nagy" spellekből és a HP-je javarészéből.
Szerintetek egy háromfős harmadik szintű csapatnak sok hat goblin? (szerintem egy első szintű barbárnak se)
Sztem 6 goblin nem sok már egy első szintű csapatnak, ha elérik őket, s nem kell fel a másik 6 addig, s nem jönnek még hobbók, s ki tudja mit tartogat még a DM, pl. Grenl sehol, és az íjász mozdulatlansága is gyanús.

Persze lehet egy olyan forgatókönyv is, hogy Grenl hold personolta, s elmenekült a nőkkel, mert nem értettek egyet, vagy valami hasonló Smile
Mert azt hiszik, hogy visszajöhetnek ha elmentünk, s mi nem jövünk vissza később, pedig de.
Rosszabb forgatókönyv, hogy lementek a vadász barlangjáratába páran olyan mélyre, hogy nem vettük észre, s most meg visszajönnek, s éppen Erkit eszik. Bár 6 kör alatt még nem értek oda, de hamarosan... Smile
Dikmá hë, ëz nem is rossz ötlët.
de úgy őszintén általában 6 gobbó egy első szintű barbárnak max 6 kör, de cleave-vel 3. A hányósak meg 2d4 + 1d4 + 1 körig többnyire ártalmatlanok, szóval még van jó pár körötök...
arról nem beszélünk, hogy hányan nincsenek a teremben Tongue
Goblin
AC: 16
HP 6 (1d10+1)
Attack: +2 1d4/19

Barbar:
AC: 16
HP: 15 = 12+3 CON
Attack: +5 1d12+6/20
Rage: -2 AC
Cleave: -2 AC

Szoval aprit a barbar, de a sok lud igen konnyen disznot gyoz. Baromira sok mulik az elso par kor tamado dobasain.
Azér a +5 attack eléggé konzervatív, 14-es erőt feltételez, ha a rage-et beleszámolod. Ha anélkül +5, akkor rage +7, 1d12+9, 60% eséllyel talál, 36% eséllyel kettőt leszed első körben. Utána akár abba is hagyhatja a rage-t.
Cserébe első körben hat goblinból 2 találja el, másodikban (amikor a rage és cleave miatt AC12) négyből kettő, ősszesen 4d4 sebzés, még mindig van egy zsák hp-je (rage nélkül is). Ha nem jött be a 36%, akkor szopó...
Pár kérdés:
- 80 lábnál vagyunk fent, kint a kút szélén, ugye?
- 75 lábnál kilátni már a fentiekre, small Fuzz is?
- Mikor kell pontosan acrobatics checket dobni, kimászásnál is kell, vagy ha ellépni a kút szélétől, vagy ha kút szélére lépni vissza, ott elhaladni?
- A kút széléig van az inda ki már nem lóg 80-ra, ott kapaszkodni már nem is lehet?
- Van-e olyan helyzet, ahol Fuzz még tud indába kapaszkodni, de teljesen kilát?
75 láb az, amikor a lábad van ott.Ha Fuzz szeme öt láb magasan van, akkor kilát onnan, egyébként szerkeszd ki, sima geometria.

A próbát akkor kell dobni, ha a kút szélén (effektíve a négy kocka valamelyikén) haladsz át (lépsz be), vagy ha ott sebzés ér, vagy ha ott hevesen mozogsz (legtöbb std action, főleg támadás). Kimászáshoz nem kell, ott kapaszkodsz eleve

Az indák kikúsznak a partra, a kupac alá, a kút széle a málló kő és a sűrű indák miatt dt, de akrobatikánál nem kell kétszer felezni. Mászni rajtuk nem lehet, de növénynek növény, ha ez a kérdés. Fuzz nemigen mondja meg, hogy élő növény-e, és hogy bizonyos varázslathoz élő növény kell-e... knowledge nature...

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Semmi geometria, DM döntése, hogy hol van épp Fuzz lába, ha függőlegesen is a kocka közepén akkor kilát a 3 láb magas Fuzz éppen, ha a kocka alján, akkor részben lát ki, a fentiekre igen, de a lentiekre nem. De tök mindegy mit mutatna a geometria, mert a DM szava a szent Smile

"Kimászáshoz nem kell, ott kapaszkodsz eleve" - rendben sztem is így logikus, csak mintha elhangzott volna valahol, hogy kimászáshoz is kellene, csak elfelejtetted dobatni, de az lehet más volt.
Konyak kapott két sebzést, arra nem dobattam.
A kocka közepét meg te se gondoltad komolyan. Aszerint 0-nál ill 80-nál három lábbal a föld fölött lebegnél?

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Szabinak írtam, hogy mizu. Holnap reggelig lehet javaslatokat tenni arra az esetre, ha egy ideig dmpc lesz

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről