Én megadnám a fekvőnek is, hiszen minket támadtak meg mint csapatot, nem az van, hogy négyen elmentünk valahova, s csak minket támadtak. Ha valaki első sorben elterül, vagy kap egy hold persont, s nem üt egyet sem az ellenben az is kap xp-t, ez egy közös encounter "a csapatnak". És igen, ott van az, hogy nem jószántukból pihennek, hanem előbb közös csata miatt.
Azért támadta Dyrrat, mert Fuzz annyira megzavarta, hogy magára akarta vonni a figyelmét, hogy hirtelen nem is tudta kit támadjon
Utánanéztem, amikor Konyak visszavonult, Dyrra maradt a legveszélyesebb.
Egyébként a HP hasonlat annyiban sántít, hogy aki első körben felfogja a HP-t, az annyit felfogott az encounter nehézségéből (annyival csökkent a többiek számára).
Jelen esetben szavazok es mint mindig a kevesbe halalos effekt melle teszem le a voksom. Azaz az ability damage csak azt csokkentse ami fel van sorolva a 6 statnal.
A spellek mas kalap ala esnek, hatasban hasonloak de direkt pl a ToI nem hivatkozik az ability damagere, hatasa is sokkal hamarabb lejar. (10min / level) (Ha jol emlekszem ket azonos nevu spellbol jovo negativ effekt nem adodik ossze.)
Uff en szoltam.
A ToI az ability penalty-ra hivatkozik, és az hivatkozik az ability damage-re.
Spellek összeadódásáról nem tudok, hogy lenne korlát. Miért lenne, ha a shadow érintésére nincs? Max azért, mert az egyik "damage" (két kard sebzése összeadódik), a másik meg "penalty" (két enhancement bónusz meg nem)
Talaltam a spellekre (vagyis magic-re) valamit, eleg pongyola, de lehet ugy erteni, h ket ugysnolysn nevu spell nem adodik ossze. Telefonrol quote-tal inkabb nem probalkozom, de roviden: same source-ra ill same spell-re hivatkoznak. Same source szerintem ua caster v ua wand, ket toi meg nem ua spell, csak ugyanolyan. De ez hiheto, hogy igy ertendo: két toibol csak a nagyobb dobas ervenyesul (amig le nem jar)
Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Igen, a két ugyanolyan nevű spell rendben van. Még annyi, hogy ha egy spell-nek több effektje is lehet (asszem pl confusion ilyen), akkor nem összead ill nagyobb érvényes, hanem a legutóbbi. Tudomisén ha random vakít, bénít, vagy némít, akkor a utolsó számít, akkor is, ha a korábbi durvább lenne.
Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Olvasgattam a gyógyulás szekciót, és eszembe jutott, hogy választhattam volna a shadow-nál egy variant-ot, de nem akartam túl szadista lenni. Utólag talán kevésbé lett volna szadista, ha Konyak nem 4+5+6 str damage-t kap, hanem random kidobva mondjuk 4 con, 5 str, 6 cha -- most visszajött volna mindháromból 4-4, maradna 1 str (ami RAW 0 bünti) és 2 cha (ami teljesen bevállalható, a 11 erőhöz képest mindenképp jobb, de jut eszembe, mágusnak nem is kell cha, szóval...)
Kérdés, hogy difficultról átlósan normálra lépni az 5ft step-e.
SRD Wrote:http://www.d20pfsrd.com/gamemastering/ex...l-Movement
When movement is hampered, each square moved into usually counts as two squares
"Into". Elég világos.
norm-norm 5 láb (elsőre)
diff-diff 15 láb
diff-norm 15/2 + 5/2 = 10? de RAW 5 vagy 10.
norm-diff ugyanaz, de RAW 15.
Ugyanez főirányban (nem diagonál):
norm-norm 5 láb
diff-diff 10 láb
diff-norm 10/2 + 5/2 = 5 elsőre, 10 másodikra? de RAW 5
norm-diff ugyanaz, de RAW 10.
Általában is, full move közben mennyinek számít a norm-diff és diff-norm átmenet, diff-nek számít-e olyan dolgok szempontjából, amit nem lehet diff-en csinálni, pl asszem futni (charge diff-en kezdődik vagy diff-en végződik)
Quote:You can’t run or charge through any square that would hamper your movement.
Le van valahol írva, hogy a kezdő- és végpozíció "through"-nak számít-e?
Most Fuzz lépését RAW veszem (bármely irányba 5 láb), de ha a DM tanács úgy dönt, akkor szerintem a diff-norm és norm-diff legyen ugyanaz (diagonál 10, főirány 5/10)
F@szsag, a diff area mindig csak a "belelepesnel" szamit.
Egy 5 lab szeles diff teruleten mennyi movemenet az atjutas?
Egy 10 lab szeles terulet esetén ...