Igen, el is felejtettem, hogy ez nálam house rule, de eddig nem találkoztam olyan dm-mel, aki ne engedte volna a rr-t slingre.
Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Ajtónyitás: érdekes témakör.
Actions in Combat Wrote:Move Actions / Attack of Opportunity1
Open or close a door / No
Move a heavy object / Yes
Mi a helyzet, ha az ajtó egy heavy object (vastag, nehezen mozgó kőajtó)?
Tegyük föl, hogy ilyenkor "heavy object"-nek számít, tehát jár AOO.
Jelen helyzetben nem túl nehezen mozgó faajtóról van szó, ami Fuzznak fedezéket nyújt a cselekedet
elején, tehát nem jár AOOű
Csak úgy elgondolkodtam, hogy mire becsukja, már nincs fedezék, és kábé háttal áll a goblinkának...
Mint mondtam, érdekes.
Erkit (harcos-pap) szavazásra bocsájtom, hogy harcosként vagy papként lépjen szintet. (nincs harmadik opció)
(09-04-2017, 10:31 AM)DM Surranó Wrote: [ -> ]Erkit (harcos-pap) szavazásra bocsájtom, hogy harcosként vagy papként lépjen szintet. (nincs harmadik opció)
papra szavazok
Indokom nagyon ooc, feltétlezem, hogy hosszabb távon orkok nem maradnak velünk, de Erki talán igen, ha nincs másfelé dolga, hogy kilegyen a 4 fős csapat később is, mert 3-an gyíkok vagyunk, főleg pap nélkül.
Meg most papkent is kap attackot, mentot, spellt.
harcosként +1 ref, +1 att, +2 feat, bravery
papként +1 ref, +1 will, +1 feat, +1 első szintű spell.
egykutya
a motiváció mindegy, szerintem IC ok jóval kevesebb van (tudomisén... Fuzz fél, hogy a következő small mágikus kardon osztoznia kell, ezért inkább legyen pap), lehet érvelni is egymásnak.
szerintem hárman elég erősek vagytok, de most nagyon jól jött Arkus harmadik szintje, az biztos
Identify vs Detect magic
A spellcraft és a DM leírása nem említi, hogy a command word-ös tárgyak esetén a command word-öt felfedi-e vagy sem.
Az identify említi.
Implicit arra következtetek, hogy a DM-re dobott spellcraft viszont nem. A kérdés, hogy az identify esetén ez az "identify properties" dobás része, vagy külön dobás, és akkor annak mi a DC-je.
Vélemények? linkek?
EDIT: van hivatalos válasz, csak hülye helyen.
http://paizo.com/pathfinderRPG/prd/coreR...mmand-word
The
Knowledge (arcana) and Knowledge (history) skills might be useful in helping to identify command words or deciphering clues regarding them. A successful check against
DC 30 is needed to come up with the word itself. If that check is failed, succeeding on a second check (DC 25) might provide some insight into a clue. The spells
detect magic, identify, and analyze dweomer all reveal command words if the properties of the item are successfully identified.