04-12-2018, 06:47 PM
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99
04-13-2018, 09:24 AM
Mérgek azonosítása
Fórumról:
Emellett lehet még perception is, arra azt javasolták, méreg DC-je + 10, de én itt a "hígabb méreg -2 DC"-t a másik irányba billenteném, mert kevésbé erős a szaga, szóval perc DC 29-et lehet dobni szaglásra. (akinek van scent-je, annak +10 nélkül).
Az alchemy DC-t simán 19-re tenném (szintén a hígabb miatt nem 17-2, hanem 17+2)
Lehet dobni knowledge-et is (nem mondom meg, milyet és mi a DC) a méreg eredetére.
Ha az alchemy vagy perception megvan, akkor sikerül megtalálni a mérget.
Ha a három közül kettő megvan, akkor sikerül részben azonosítani (knowledge + 1: mi az, vagy alchemy + perc: mit csinál).
Ha mindhárom megvan, akkor sikerül teljesen azonosítani (mi az és mit csinál)
detect poison-ra ha volt bármi oka Arkusnak, akkor lehet memorizálva neki. Volt méreggel dolgotok bárhol a kastélyban, amikor az orkok ott voltak? (nekem csak a mérges gáz rémlik, ott meg nem voltak orkok, és a detect poison se hiszem, hogy segített volna)
Lövés felfelé (nehezék nélkül)
Minden komolyabb utánanézés nélkül:
- A távolugrás magassága a hossz negyede
- A magasugrás DC-je a távolugrás DC négyszerese
- A maximális távolságú (45 fokos) ferde hajítás magassága a táv negyede.
Ennek megfelelően azt mondom, hogy a felfelé lövés maximális magassága ill range increment-je a vízszintes max ill increment negyede.
Ennek megfelelően a longbow (100ft x 10) függőleges incrementje 25ft, max függőleges lőtáv 250ft. Tehát igen, Konyak fel tud lőni, 80 lábra (76-100 lábra) -6-tal. A magasságot Konyak vállától mérjük (mondjuk 5 láb).
Lövés nehezékkel (bármerre)
Gondolkoztam rajta, és szerintem nyílvesszőre közvetlenül kötözni nagyon rossz ötlet (összevissza fog menni, mint egy rohamosan lassuló búgócsiga), de UTÁNAkötni, mint szigonyra a kötelet, lehet. Ezt improvised weaponnek veszem, -4 támadás. Az extra súly miatt a range incrementet a sling és a bow közé félútra, 75 lábra teszem, ha vékony cérnával van felkötve. Ha kötéllel, aminek jelentős súlya van, akkor vissza a tervezőasztalhoz (de mondjuk legyen sling = 50 láb)
Lövés felfelé nehezékkel
Grand total Konyaknak vontatott füstpálcát fellőni vállától számított 80 láb (75-93 láb) magasra (így mondjuk a kürtő felső pereme fölé ér a vontatmány is) 4 range increment és improvised = -12 támadás.
Ha jól tudom, álló tárgy AC-je 5 + size mod (egy 1 láb széles gerendát eltalálni AC6, egy ládát AC5, egy ajtót AC4).
Plusz ha nem látja a célt, akkor total concealment.
Ha nem talál, akkor a mértéktől függően mint egy gránátot tekintjük (szinte biztos, hogy a kürtő oldalába áll, csak nem mindegy, milyen magasan).
Fórumról:
Quote:Craft (alchemy) if presented with the substance on its own, Heal if seeing the effects on a victim, typical monster knowledge check for a creature that uses the poison.szóval nem, nincs a heal kiütve a játékból (Gábrielt illetően arra dobtam... natural 1-et), csak a gerely végén levő cuccot azonosítani inkább alchemy kell.
Emellett lehet még perception is, arra azt javasolták, méreg DC-je + 10, de én itt a "hígabb méreg -2 DC"-t a másik irányba billenteném, mert kevésbé erős a szaga, szóval perc DC 29-et lehet dobni szaglásra. (akinek van scent-je, annak +10 nélkül).
Az alchemy DC-t simán 19-re tenném (szintén a hígabb miatt nem 17-2, hanem 17+2)
Lehet dobni knowledge-et is (nem mondom meg, milyet és mi a DC) a méreg eredetére.
Ha az alchemy vagy perception megvan, akkor sikerül megtalálni a mérget.
Ha a három közül kettő megvan, akkor sikerül részben azonosítani (knowledge + 1: mi az, vagy alchemy + perc: mit csinál).
Ha mindhárom megvan, akkor sikerül teljesen azonosítani (mi az és mit csinál)
detect poison-ra ha volt bármi oka Arkusnak, akkor lehet memorizálva neki. Volt méreggel dolgotok bárhol a kastélyban, amikor az orkok ott voltak? (nekem csak a mérges gáz rémlik, ott meg nem voltak orkok, és a detect poison se hiszem, hogy segített volna)
Lövés felfelé (nehezék nélkül)
Minden komolyabb utánanézés nélkül:
- A távolugrás magassága a hossz negyede
- A magasugrás DC-je a távolugrás DC négyszerese
- A maximális távolságú (45 fokos) ferde hajítás magassága a táv negyede.
Ennek megfelelően azt mondom, hogy a felfelé lövés maximális magassága ill range increment-je a vízszintes max ill increment negyede.
Ennek megfelelően a longbow (100ft x 10) függőleges incrementje 25ft, max függőleges lőtáv 250ft. Tehát igen, Konyak fel tud lőni, 80 lábra (76-100 lábra) -6-tal. A magasságot Konyak vállától mérjük (mondjuk 5 láb).
Lövés nehezékkel (bármerre)
Gondolkoztam rajta, és szerintem nyílvesszőre közvetlenül kötözni nagyon rossz ötlet (összevissza fog menni, mint egy rohamosan lassuló búgócsiga), de UTÁNAkötni, mint szigonyra a kötelet, lehet. Ezt improvised weaponnek veszem, -4 támadás. Az extra súly miatt a range incrementet a sling és a bow közé félútra, 75 lábra teszem, ha vékony cérnával van felkötve. Ha kötéllel, aminek jelentős súlya van, akkor vissza a tervezőasztalhoz (de mondjuk legyen sling = 50 láb)
Lövés felfelé nehezékkel
Grand total Konyaknak vontatott füstpálcát fellőni vállától számított 80 láb (75-93 láb) magasra (így mondjuk a kürtő felső pereme fölé ér a vontatmány is) 4 range increment és improvised = -12 támadás.
Ha jól tudom, álló tárgy AC-je 5 + size mod (egy 1 láb széles gerendát eltalálni AC6, egy ládát AC5, egy ajtót AC4).
Plusz ha nem látja a célt, akkor total concealment.
Ha nem talál, akkor a mértéktől függően mint egy gránátot tekintjük (szinte biztos, hogy a kürtő oldalába áll, csak nem mindegy, milyen magasan).
04-13-2018, 10:14 AM
Fuzz közben tépelődött magában, s lebeszélte a többieket arról, hogy nyílvesszőt meg füstpálcát lövöldözzenek, mivel nem 100%-os a siker, ráadásul a füst is addigra veszít erejéből, ez pazarlás lenne, s fájna a szíve, ha nem sikerül. Ha szükség lesz rá, fent még bevethető.
Nem találkoztunk méreggel, max a gombákról akarhattunk megbizonyosodni, hogy nem mérgezők De majd akkor holnap megállapítja, melyek a mérgezők, ennyi, most úgysem használjuk őket, drága mérget nem fogunk gobbókra pazarolni...
Nem találkoztunk méreggel, max a gombákról akarhattunk megbizonyosodni, hogy nem mérgezők De majd akkor holnap megállapítja, melyek a mérgezők, ennyi, most úgysem használjuk őket, drága mérget nem fogunk gobbókra pazarolni...
04-13-2018, 10:24 AM
Mivel Arkus harcra készült, sztem ilyeneket memorizált.
0. Guidance, Virtue, Resistance, Stabilize
1. Bless, SoF, +1SoF vagy Prot from Evil? vagy Divine Favor + domain spell?
2. Ezekből valami? Bull’s Strength vagy Bear’s Endurance, (Protection from Evil, Communal), Hold Person, SM II + domain spell?
0. Guidance, Virtue, Resistance, Stabilize
1. Bless, SoF, +1SoF vagy Prot from Evil? vagy Divine Favor + domain spell?
2. Ezekből valami? Bull’s Strength vagy Bear’s Endurance, (Protection from Evil, Communal), Hold Person, SM II + domain spell?
04-13-2018, 10:27 AM
inkább az a necces, hogy nehogy összefogdossátok, aztán mérges kézzel egyétek a vacsorát.
Ugye Konyak mágikus íjjal guidance-szal és tudomisén van-e valami egyéb bónusz... +6 -12 és "valamit" (mindegy mit) kell eltalálni, úgyhogy mondjuk AC4, egy tízes dobással megvan. Emelvényről már csökken a range penalty is. Akkor van pech, ha az a "valami" kőből van, mert annak marha nagy a natural armorja
Ugye Konyak mágikus íjjal guidance-szal és tudomisén van-e valami egyéb bónusz... +6 -12 és "valamit" (mindegy mit) kell eltalálni, úgyhogy mondjuk AC4, egy tízes dobással megvan. Emelvényről már csökken a range penalty is. Akkor van pech, ha az a "valami" kőből van, mert annak marha nagy a natural armorja
04-13-2018, 10:37 AM
Bár az ő ötlete volt, de néha ő sem tudja mit beszél, mostmár inkább lebeszéli Konyakot a lövésről, főleg, hogy az nem is lát tisztán oda fel, hiába, emberek. Bár mindegy mit talál, de egy Legolas kellene ide, aki a keresztbe tett pottyantós WC ülőkét találja el.
04-13-2018, 10:39 AM
(04-13-2018, 10:27 AM)DM Surranó Wrote: [ -> ]inkább az a necces, hogy nehogy összefogdossátok, aztán mérges kézzel egyétek a vacsorát.
Fuzz csak mage handdel fogdosta eddig, de ha kell mage handdel eszi a vacsorát is
Azt sem lehet feltételezni, hogy csak a vége mérgezett? Ezektől a gobbóktól minden kitelik, hogy rossz végét mérgezték meg, direkt
04-13-2018, 11:01 AM
Haditerv
ha Fuzz ezeket már csinálja, akkor...
1. Arkus azt mondja: talán túléli.
2-3 Miért más a duration? Vagy arra gondolsz, hogy Konyak magának CL2 varázsol? mert ő CL3.
4. OK
5. Fuzznak volt annyi gerelye, amennyit jónak látott cipelni (3?), itt felszerelkezhetett további max 7 biztonságos(nak vélt) gerellyel, ha jól számoltam.
6. OK, ennek nem tudom, van-e ACP-je climb-ra, nem mintha számítana...
7. Arkus fog olyat, időben.
8. Fuzz csimpaszkodik a kürtő aljánál az indákban.
9. Ennek még utánanézek, mert a climb skill sebessége a base land speed-től függ, ha nincs climb speed-ed... pl pati 40/20-ról 70/20-ra megy föl (accelerated climb = max(70/4, min (70, 20*2)) = 40 marad), de neked az accelerated climb 20/5-ről 50/12.5-re változna
10. ok
11. ok, bár szerintem nem lát annyit (nincs fáklya erősségű fény, csak félhomály a kürtőben). A lullaby-hez nem kell line of sight, csak line of effect. és nem kell vele "célozni".
12. 25 láb + mondjuk 5 láb = 30 láb magasra tudja idézni.
13. Konyak és a többiek is lehetnek a lyuk szája körül ekkorra. Konyak AC módban 3 és fél kör alatt ér föl. (hint: ha ER hatna, Konyak 2 kör alatt felérne, lásd még 9) (és igen, egyszerűség kedvéért +5 DC, hivatalosan -5 a check-re, eredmény ugyanaz). Arkus pikkelyvértben van asszem, vagyis 10/rd. Miért lenne kevesebb?
14. ok
Többit meglátjuk
Elég alapos tervnek tűnik, többiek véleménye? mehet?
Arkus spell-jeit korábban már írtam, hogy lehet befolyásolni, én annyit döntöttem el előre, hogy
0 - ?, ?, ?, ?
1 - ?, ?, ?, domain: bless
2 - ?, lesser restoration, domain: align weapon (good)
ez egyébként sántít, mert NN a jelleme, miért van good domainje? eleve, hogy lehet Erastil papja?
EDIT: ER maradjon függőben, egyelőre ne éljétek bele magatokat... utánanézek.
ha Fuzz ezeket már csinálja, akkor...
1. Arkus azt mondja: talán túléli.
2-3 Miért más a duration? Vagy arra gondolsz, hogy Konyak magának CL2 varázsol? mert ő CL3.
4. OK
5. Fuzznak volt annyi gerelye, amennyit jónak látott cipelni (3?), itt felszerelkezhetett további max 7 biztonságos(nak vélt) gerellyel, ha jól számoltam.
6. OK, ennek nem tudom, van-e ACP-je climb-ra, nem mintha számítana...
7. Arkus fog olyat, időben.
8. Fuzz csimpaszkodik a kürtő aljánál az indákban.
9. Ennek még utánanézek, mert a climb skill sebessége a base land speed-től függ, ha nincs climb speed-ed... pl pati 40/20-ról 70/20-ra megy föl (accelerated climb = max(70/4, min (70, 20*2)) = 40 marad), de neked az accelerated climb 20/5-ről 50/12.5-re változna
10. ok
11. ok, bár szerintem nem lát annyit (nincs fáklya erősségű fény, csak félhomály a kürtőben). A lullaby-hez nem kell line of sight, csak line of effect. és nem kell vele "célozni".
12. 25 láb + mondjuk 5 láb = 30 láb magasra tudja idézni.
13. Konyak és a többiek is lehetnek a lyuk szája körül ekkorra. Konyak AC módban 3 és fél kör alatt ér föl. (hint: ha ER hatna, Konyak 2 kör alatt felérne, lásd még 9) (és igen, egyszerűség kedvéért +5 DC, hivatalosan -5 a check-re, eredmény ugyanaz). Arkus pikkelyvértben van asszem, vagyis 10/rd. Miért lenne kevesebb?
14. ok
Többit meglátjuk
Elég alapos tervnek tűnik, többiek véleménye? mehet?
Arkus spell-jeit korábban már írtam, hogy lehet befolyásolni, én annyit döntöttem el előre, hogy
0 - ?, ?, ?, ?
1 - ?, ?, ?, domain: bless
2 - ?, lesser restoration, domain: align weapon (good)
ez egyébként sántít, mert NN a jelleme, miért van good domainje? eleve, hogy lehet Erastil papja?
EDIT: ER maradjon függőben, egyelőre ne éljétek bele magatokat... utánanézek.
04-13-2018, 11:03 AM
a gobbóktól minden kitelik... affranc, hogy ez miért nem nekem jutott eszembe! Gábriel már hulla lenne...
04-13-2018, 12:22 PM
3. Igen, Konyak maganak varazsoljon, jahogy olyan tap, h magus2 helyett class3 a CL-je, akkor igen
5. Eleg neki 3 egyszerre, tobbet nem cipel most maszas kozben (ha jol emlekszem egy ladaban volt eleg sok ott szerelkeztunk fel vele anno, a vadasznal meg par M volt asszem)
9. Spellnel le van irva: "There is no effect on other modes of movement, such as burrow, climb, fly, or swim." De persze lehet, h ugy ertik, h azokhoz nem 30-at ad hozza, hanem land speed alapjan modosulna?
13. Jaja, oké, valamiért 15 is beugrott hátha lehet neki, de ő nem gnóm valóban
Igen, Fuzz csinalja is ezeket, ha nincs nagy ellenvetes, persze mindenki kiegeszitheti a sajatjaval. De eddig nem nagyon volt reakcio az eddigi tervekre, ezert leirtam mit tesz, felvazolja IC, majd megteszi. Aki akar IC reagalhat ra meg. Fuzz gyúr a Leadership featre
A fentiek ismeretében Arkus spelljeire javaslat.
0. Guidance, Virtue, Resistance, Stabilize
1. 2xProt from Evil, Sanctuary(?) + domain spell Bless
2. Bull’s Strength, Lesser restoration, domain: align weapon (good)
Szteem PfE jobb mint SoF, ha jól néztem, valamiért SoF-ra +3AC rémlett, de az még messze van, az is csak +2AC mint Prot.
A BS talán orkhoz illőbb, mint a többi amit felsoroltam korábban, bár az SMII lehet hatásosabb lenne.
Konyak: BullS (3min),PfE(3min),
Eric: PfE (3min)
Fuzz: Guidance (s már mászik is fel)
Konyak: Guidance (1min)
Eric: Guidance (1min)
Konyak: Sanctury (ez segíthet neki, hogy ne dobálják meg amíg mászik 3 körig, de lehet csatában érdemesebb használni, ha valakit meg kell menteni)
5. Eleg neki 3 egyszerre, tobbet nem cipel most maszas kozben (ha jol emlekszem egy ladaban volt eleg sok ott szerelkeztunk fel vele anno, a vadasznal meg par M volt asszem)
9. Spellnel le van irva: "There is no effect on other modes of movement, such as burrow, climb, fly, or swim." De persze lehet, h ugy ertik, h azokhoz nem 30-at ad hozza, hanem land speed alapjan modosulna?
13. Jaja, oké, valamiért 15 is beugrott hátha lehet neki, de ő nem gnóm valóban
Igen, Fuzz csinalja is ezeket, ha nincs nagy ellenvetes, persze mindenki kiegeszitheti a sajatjaval. De eddig nem nagyon volt reakcio az eddigi tervekre, ezert leirtam mit tesz, felvazolja IC, majd megteszi. Aki akar IC reagalhat ra meg. Fuzz gyúr a Leadership featre
A fentiek ismeretében Arkus spelljeire javaslat.
0. Guidance, Virtue, Resistance, Stabilize
1. 2xProt from Evil, Sanctuary(?) + domain spell Bless
2. Bull’s Strength, Lesser restoration, domain: align weapon (good)
Szteem PfE jobb mint SoF, ha jól néztem, valamiért SoF-ra +3AC rémlett, de az még messze van, az is csak +2AC mint Prot.
A BS talán orkhoz illőbb, mint a többi amit felsoroltam korábban, bár az SMII lehet hatásosabb lenne.
Konyak: BullS (3min),PfE(3min),
Eric: PfE (3min)
Fuzz: Guidance (s már mászik is fel)
Konyak: Guidance (1min)
Eric: Guidance (1min)
Konyak: Sanctury (ez segíthet neki, hogy ne dobálják meg amíg mászik 3 körig, de lehet csatában érdemesebb használni, ha valakit meg kell menteni)