RPG Addicts | We Know You're Hooked

Full Version: Tizedik fejezet - New Kids on the Block
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Jogos Konyak lassabb. Akkor csak kimaszik azt kint felall, rakd ahova kiert. Megosztja tapasztalatait:
- Jeges a padlo, csukjuk az ajtokat.

OoC: Mivel lehetne eltorlaszolni ezt az ajtot? Nem akarok se IC se OoC jegen bunyozni
OOC - a frissen becsukott ajtó mögött van egy halom láda meg hordó, ha az megteszi, de ez a sárkány nem nagyobb, mint Kand Úr.
OOC1 - Sztem még mindig jobban járnánk, ha visszamegy, s a jégen harcolunk, mint rohanni utána Smile
Szóval ha ezt "fészeknek", "odúnak" tekinti, akkor eseteg még visszajöhet ide, főleg ha van esetleg még valami itt amihez kötődik, egyébként bottal üthetjük a nyomát, ha el akar menni, akkor elmegy ezzel a tempóval. A sárkányok ilyen odúlakó fajta, asszem.
Ha még fent van, akkor a kútat kellene lezárni mielőbb, meg az északi ajtókat, h ne tudjon össze-vissza repülgetni. DM, ajtót nyitni nem tud, ugye?
Ha már lent van, akkor fel kellene csalni majd, goblin kajával vagy mással, lásd fészke. Le is léphetett volna gyorsan miután kajált, de nem tette, lehet csak megzavartuk.

OOC2 -  Draconicul sztem tudna vele Konyak beszélgetni, ezt is támogatom. Pl. Elmondhatja, hogy mi mentettük meg a goblinoktól, kiszabadítottuk. Ha esetleg szeretne a koboldokon bosszút állni, amiért fogva tartották, segíthetünk. Mert elgondolkodtató, hogy miért jobb cseleked az, hogy gonosz koboldoknak fogságba adunk egy sárkányt, mint hogy neki segítünk. Mindkettő gonosz, de melyik a gonoszabb, akár vele is egyezkedhetünk. Mert ugye, az volt a helyzet, hogy segítünk vissszaszerezni a goblinoktól a háziállatot, de nem úgy néz ki mint aki vissza akart menni. Szép dolog segíteni, de kinek, s mi attól még jók vagyunk, hogy segítünk gonoszoknak...? Smile Persze megtámadott minket, s megölne, ha teheti... vagy nem... ki tudja...

OOC3 - Más. Gábrielnek van scent, nem tudom azt figyelembe vetted-e, hogy érzi-e esetleg a jelenlétét a kútas teremben, ha nem is látja.

OOC1-2-t most Fuzz nem mondja IC, mert nincs ott, de majd ha lesz idő beszélgetni meg elgondolkodni rajta és még aktuális akkor valszeg megteszi.
OOC - scent miatt update Gábriel körében fentebb, de egyszerűség kedvéért itt is: NEM érez sárkányszagot.
OOC - megyünk tovább...

Eric vállat von és elballag a szomszéd ajtóig, majd becsukja.

Második kör - a sárkánynak semmi nyoma.

Party time.
Fuzz két lihegés között elgondolkozik azon, hogy mit tud az ilyen kis fagyköpő sárkányokról. De nem jut eszébe hirtelen semmit. Ezt még át kell gondolnia nyugodtabb körülmények között. De abban egészen biztos, hogy ez nem Ashardalon .
Fuzz [1d20+1] = 4+1 = 5 arcane dragon

Erről viszont eszébe jutnak a koboldok, azokat ismeri, mint a rossz pénzt, s meg is van a kellő vélemény és tapasztalata róluk.
Fuzz [1d20+1] = 20+1 = 21 arcana kobold

21.1 - Siet Gábriel után, s beér a terembe, majd elhesegeti a fento gondolatokat későbbre. "Merre van Calcryx?" - kérdi, mégha esetleg nem is jól ejti a korábban hallott nevet, miközben körülnéz ő is. Neki eddig csak Krixkrax volt, de most igyekszik direkt helyesen ejteni amennyire tudja, hátha felfigyel a saját nevére.
21.0 - G. válaszol, "Nem látom, s nem érzem sehol.". Fuzz üzen neki mentálisan. Bújj el a kút tetején, s figyelj csendben.
G. átkapcsol stealth modeban, leereszkedik a kútba, s az indák között elbújik {80} vagy {75}? Asszem az utóbbi.

Fuzz aggodalmas arckifejezéssel tekinget továbbra is, miközben azt gondolja. "Remélem nem ment le, s nem kapja el Erkit. Dyrra után Erki, az nem lehet..."
Konyak hol lattot a legkozelebb, valami nagy asztal lapot, vagy hasonlot amivel le lehetne hezagmentesen zarni a jeges szobat?

Arrafele indul es minden ajtot becsuk ami mellett elmegy.

az általad jelölt út a diff. terrain nélkül is 43 láb, azzal 58, ezért feltételezem, hogy Fuzz a 40-nel jelölt helyre vagy attól eggyel délre kötött ki, ettől függetlenül beszélhetett Gábriellel.


A füstös terem délnyugati sarkában levő őrszobában egy nagy kőtömb van asztal gyanánt, amin kockáztak vagy ilyesmi. Az nem alkalmas.
Ugyanazon őrszoba falánál fegyverállvány volt, az se az igazi.
A trófeaszobában minden ripityára tört, nem alkalmas, hacsak nem áll neki valaki például ajtót javítani. (mending: 10 perc / 1d4 hp)
A raktárban lévő ládákból vsz ki lehet sakkozni a történetet, de két körönként* két ládát bír el Konyak (nem a súly, a méret miatt). Mondjuk Eric, Arkus és Konyak 3 kör alatt végez a melóval.
Hasonlóan a kápolnában ill. a kútnál levő szemétkupacból is lehetne vsz eszkábálni valamit, de az is hosszadalmas munka.

* move oda, move felvesz, move vissza, move letesz

(Ha most AI lennék, akkor a fenti utasítás alapján a raktárból hoznám a cuccokat)
Akkor irany a raktar, amig nem latjuk a sarkanyt, errol szol is a jelenlevoknek:
- Zarjuk el a sarkany utjat ladakkal!
Arkus zavartan kapkodja a fejét, rohan vissza ajtót nyitni Konyaknak, aki így be tud rongyolni és felmarkolni két ládát egy mozdulattal.

Eric...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28