RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
Negyedik kör
20 - Erki átgázol Eric-en, majd Aranyeső egyik felét összetöri (AC19, -3hp)
17 - Eric megtapossa a mulcsot, és megpróbál a fácska lábára lépni, de kénytelen rájönni, hogy annak csak gyökere van.
16 - Fuzz kutyája tovább tépi az ágakat, miközben gazdája arra figyel, történik-e valami váratlan esemény.
15 - Arkus előretör Eric korábbi helyén túl.
12 - Konyak stabilan tartja a pozicióját és hagyja Dyrrát kibogozni a helyzetet.
9 - Dyrra (majd Konyaktól függően) átverekszi magát a törmeléken és a tömegen, és igyekszik elállni a gally útját.

4 - Aranyeső megböki a kutyust (AC17 -1hp), majd a sarok felé húzódik.

Ötödik kör
20 - Erki követi a gallyat és összevissza hadonászik a csatacsillaggal, hogy zavarba ejtse.

Party time! (Eric, Fuzz, Arkus, Konyak, Dyrra)

"terep":

. f # # # #
A k e a . #
. . . . . #
. E . . . #
. . . D . .

A-rkus
a-ranyeső
D-yrra
E-ric
e-rki
f-uzz
k-utyu
# - fal
szürke - törmelékes
Konyak várakozik tovább és közben igyekszik óvatosan megsimogatni az oroszlán hátát. Big Grin
Eric öt lábat előrelép és megsorozza a bokrot: [1d20+2] = 2+2 = 4, [1d20+2] = 14+2 = 16, ha a második talált, akkor a sebzés: : [1d6+2] = 3+2 = 5
A bokor összeesik, mielőtt Fuzz kutyája odaérne.

Battle over

Dyrra érdeklődve odamegy a kutyához, hogy lássa, barát-e, vagy le kell taglózni. A kutyának feltehetően nagyon tetszik a közeledés, mert az egyébként nem túl parti-arc ork nő most a legjobb formáját hozza (OOC - natural 20 on wild empathy Smile )
(06-23-2017, 09:14 AM)DM Surranó Wrote: A bokor összeesik, mielőtt Fuzz kutyája odaérne.

Battle over

Dyrra érdeklődve odamegy a kutyához, hogy lássa, barát-e, vagy le kell taglózni. A kutyának feltehetően nagyon tetszik a közeledés, mert az egyébként nem túl parti-arc ork nő most a legjobb formáját hozza (OOC - natural 20 on wild empathy Smile )

Mivel az ellen elesett igy Fuzz odamegy es megsimogatja es megficseri a kutyat a korabban tervezett tamadas helyett. Majd futtva megindul a deli ajtohoz. A kutya elmeletileg koveti, ha az a celja, h megvedje, megtamadja az idezo ellensegeit?

A déli és a keleti ajtó most nyitva van? Mert amikor a déli feldertéssel végeztünk becsuktuk mindkettőt. Vagy csak roll20-n maradt nyitva?

"Köv körben" odamegy és kinyitja a déli ajtót
Ha Fuzz tud parancsot adni az idézett lénynek, akkor az lehet "guard" vagy hasonló. Csak azért, hogy egy esetleg felbukkanó ellent támadjon, nem fogja követni a "gazdit". Vagy de?
A keleti biztos nyitva van, mert arról jöttek a facsemeték. A déli csukva volt, de most már az is nyitva.
(06-23-2017, 02:35 PM)DM Surranó Wrote: Ha Fuzz tud parancsot adni az idézett lénynek, akkor az lehet "guard" vagy hasonló. Csak azért, hogy egy esetleg felbukkanó ellent támadjon, nem fogja követni a "gazdit". Vagy de?
A keleti biztos nyitva van, mert arról jöttek a facsemeték. A déli csukva volt, de most már az is nyitva.

OOC - Hát nem tudom, nem igazán használtam korábban summonolt lényeket, kinek van ezzel több tapasztalata? Volt már valaki druida?
Eleve honnan tudja, h ki az ellenség amikor megjelenik, hisz nem is látta még, hogy ki-kit támad, ki-kivel van?
"It attacks your opponents to the best of its ability"
Ahhoz, hogy ezt tartani tudja csak célszerű a rangen belül tartózkodnia.
Mi van ha egy csatában a "gazdi" elmegy távolabb mondjuk 60 lábat, s ott támadják meg, akkor a summonolt lény megy oda segíteni vagy támadja akit eddig támadott?

Fuzz megnézi, hogy ott van-e még a pajzsa ahol hagyta. Ha igen, s nem lát ellenséget, akkor kövkörben közelebb osonkodik (20láb), s ha mindig nem észlel ellent, akkor majd az azt követő körben odamegy a pajzshoz és felveszi. Aztán kövköben mindenképp withdraw, ajtó becsuk, táborba vissza.
Ha észlelt ellent, akkor a kutyus gondolom jön segíteni.

Táborban...

Rendesek ezek a gallyak, hogy idejönnek, így nem kell nekünk menni gyűjteni - mondja miközben összegyűjti őket a kialudt tábortűz közelébe, hogy ha kell lesz megint tűzrevaló.

Ki, hogy van? Megnézzük a déli kőajtót, vagy még kell pihennetek? Érdeklődik Konyak és Dyrra hogy léte felől.
Dyrra köszöni jól van (5-ből 4-et visszakapott), Konyak a lehetőségekhez mérten jobban nem is lehetne, viszont varázslatokkal még ő és Erki fel kell, hogy tankoljon.
Konyak felfrissíti repetoárját, amikor van rá lehetősége.
(06-23-2017, 08:10 PM)Fuzz Wrote: Ki, hogy van? Megnézzük a déli kőajtót, vagy még kell pihennetek? Érdeklődik Konyak és Dyrra hogy léte felől.
- Menjünk nézzük meg, hátha ott nyugodtabban lehet pihenni.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
65 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.