RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
Ha jól értettem, akkor Eric nem látja, mit művel Fuzz, így szerintem még várakozik, hogy Fuzz visszaérjen. Ha visszaér és tényleg kiabál, hogy "futás", akkor reflexből futni fog Fuzz után.
OOC - A meglepi körben felüvölthetett, bár épp melléharapott a fíreg (mindkétszer, fix fent), de akkor vegyük úgy, hogy...

Fuzz felkapja a nyúlcipőt, és gödrökön át botladozva kiugrik a hasadékból.
- Futás! - kiáltja, és a törp szedi is a lábát utána.

Az ajtótól visszanézve úgy tűnik, a kukac feladta a túlságosan is fürge páros üldözését, és maradt "látatlanban".

(battle over)

A csapathoz visszaérve Arkus rosszallón csóválja a fejét, és megnézi a felületi égést, amit Fuzz elszenvedett.
Fuzznak olyan érzése van, mintha valamit elfelejtett volna...
Vacsora után Eric Erkivel, Arkus Fuzz-zal őrködik (egy gyógyító kell a betegek mellé éjszakára is szerintem, vagy bevállalja pl Eric a long term care-t? akkor középső 4 óra lehet Eric+Fuzz)

Hol raktok tüzet? nagyjából bedobáltam a barlangba a bandát, lehet tologatni, ha másképp gondoltátok.
(05-30-2017, 11:21 AM)DM Surranó Wrote: OOC - A meglepi körben felüvölthetett, bár épp melléharapott a fíreg (mindkétszer, fix fent), de akkor vegyük úgy, hogy...

Fuzz felkapja a nyúlcipőt, és gödrökön át botladozva kiugrik a hasadékból.
- Futás! - kiáltja, és a törp szedi is a lábát utána.

Az ajtótól visszanézve úgy tűnik, a kukac feladta a túlságosan is fürge páros üldözését, és maradt "látatlanban".

(battle over)

A csapathoz visszaérve Arkus rosszallón csóválja a fejét, és megnézi a felületi égést, amit Fuzz elszenvedett.
Fuzznak olyan érzése van, mintha valamit elfelejtett volna...
Vacsora után Eric Erkivel, Arkus Fuzz-zal őrködik (egy gyógyító kell a betegek mellé éjszakára is szerintem, vagy bevállalja pl Eric a long term care-t? akkor középső 4 óra lehet Eric+Fuzz)

Hol raktok tüzet? nagyjából bedobáltam a barlangba a bandát, lehet tologatni, ha másképp gondoltátok.

Jaja, a pajzzsal most nem akart vacakolni 50%-ban, de ha nem sebződött még akkor más a helyzet, akkor megkockáztatta volna felvenni. De emiatt ne retrózzunk.

A kövkörben az ajtónál elővesz egy javelint és readyzik, hogy ha a lény mégis követi Ericet akkor belédobja amint meglátja. Még 2 kört vár, ha nem jött a lény akkor az ajtót becsukja. Visszafelé a keleti ajtót is becsukja, ha nyitva lenne.

A korábban leírt beszámolót kiegészíti azzal, hogy jól sejtettük arra lehet a lávafírgek fészke, arra gondolhattak a kedves gobbók. Majd ha mindenki jobban lesz érdemes lesz körülnézni arra, biztosan ősi kincseket rejt a kőajtó, s ne feledkezzünk meg a korábbi lávafíregben talált ékkőrő sem. Biztos egy egész tucat lehet a fészkükben. Amennyire tudja kiszínezi az egész történetet, hogy mindenki kedvet érezzen egy kis kalandozásra. 

Elméletileg volt valami tűzrakó helye a vadásznak, sztem ott. A kör nem az?

Őrködés jó lesz úgy, hogy egyik pap mindig ébren legyen, s egyik darkvisionös is. Eric-Erki, Arkus-Fuzz (ooc-azt hol írja, hogy bardnak mennyit kell összefüggően aludni? nem látom? vagy neki nincs olyan mivel nem prepare?)

ooc - csak wizardnál látom ezt. A wizard may know any number of spells. He must choose and prepare his spells ahead of time by getting 8 hours of sleep and spending 1 hour studying his spellbook. While studying, the wizard decides which spells to prepare.
OOC1 - De igen, a kör a tűzhely, volt asszem kondérja is, meg némi tűzrevaló. Mellette egy fekhely meg fegyver- és vértállványok vannak, abból az egyiket sikerül priccsnek átalakítani, így került a két kemény fiú a sarokba.
OOC2 - mint a wizard, úgy pihen:
http://www.d20pfsrd.com/magic/#TOC-Sorcerers-and-Bards
SorcBard Wrote:A sorcerer or bard needs 8 hours of rest (just like a wizard), after which she spends 15 minutes concentrating.
http://www.d20pfsrd.com/magic/#TOC-Prepa...ard-Spells
Wizard Wrote:If his rest is interrupted, each interruption adds 1 hour to the total amount of time (...) and he must have at least 1 hour of uninterrupted rest immediately prior to preparing his spells.
Érdekes, hogy még a beszélgetés is megerőltetőnek számít.
Viszont divine castereknek nem kell folytonos, csak ne legyenek kialvatlanok.
Végülis van időnk pihenni, akkor legyen sztem az őrködés Arkus-Fuzz 4 óra, Eric - Erki 8 óra, Arkus-Fuzz 4 óra
Az őrködés harmadik órája táján Arkus épp a kemény fiúk homlokát törölgeti, amikor Fuzz neszezést hall a déli nagy komposztáló felől.
(05-30-2017, 02:20 PM)DM Surranó Wrote: Az őrködés harmadik órája táján Arkus épp a kemény fiúk homlokát törölgeti, amikor Fuzz neszezést hall a déli nagy komposztáló felől.

Pssszt - suttogja Fuzz Arkusnak miközben feláll az ülő helyzetből, s dél felé mutat, majd megbökdösi a mellette levőket (feltéve, hogy ott van ahol aludni készült, azt nem beszéltük meg, hogy az őrködők máshol őrködnek, így ez az alap gondolom ahol roll20-n van), előbb Ericet, majd Erkit ébresztgeti csendesen, nekik is a Psszt és délre mutogatás az első amit meglátnak és hallanak, ha ébredeznek.
Majd ha esetleg nem történik még semmi, akkor javelint húz elő és megpróbál elbújni a félhomályban a falhoz lapulva és a vadász ("kék") cuccait kihasználva.


Fuzz [1d20+14] = 3+14 = 17 stealth check
OOC - Valakit felkelteni std action (legalábbis ha így csinálod. Ha elkurjantod magad, akkor mindenki egyszerre dobhat perc check-et, hogy felébred-e rá). Arra nem találtam infót, hogy "hogyan" ébred valaki, house rule-ként Fort DC15-öt mondanak, ha nincs meg, akkor drowsy az illető, de ezt most nem vezetem be, majd legközelebb Smile

Arkus felnéz, bólint, és amíg Fuzz Erichez lép, addig Arkus Erkihez. Eközben a még pislákoló tüzecske fénykörén túl Fuzz két adag almagallyat lát kibontakozni az árnyakból, amint épp azt latolgatják, hogy áthágjanak a talicskán, vagy simán ugorják át az akadályt. Végül előkerül egy harmadik is, és kettő megmássza a taligát és az odahordott köveket (OOC - difficult terrain, higher ground)
(ez volt a meglepi-kör)

Roll for initiative! (Eric és Erki még fekszik, Arkus és Fuzz épp most egyenesednek föl az ébresztgetésből. Konyak és Dyrra még alszanak, az első általuk észlelt behatás után kezdeményeznek)
OOC - Nem akart kiabalni amig nem tudta ki es mi van ott, s milyen messze. De akkor csak fel kell ebreszteni Konyakakat is, legfeljebb nem harcolnak, ha nem muszaj, h ne veszitsek el a dupla gyogyulast

Init: 10

Riado! Gallyak, gallyak! -  kialtja free actionkent amint meglatja oket.
Eric init 16.02, de még nem ébresztették fel.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
42 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.