RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
-Én az északkeleti ajtóra voksolok.
(01-13-2017, 04:20 PM)Konyak Wrote: -Én az északkeleti ajtóra voksolok.

ooc - én is, csak mivel először nem vettem észre a szöveget, hogy ne kelljen retrozni pillantson be olyan is aki jobban belát a sötétben, ha már ott vagyunk.

Egyetértek, én sem szívesen mennék be oda a látottak alapján, csak egy pillantást vessünk még rá, nehogy véletlen pont a kincses barlangot hagyjuk ki. Smile

Ha nem támadna ott meg minket senki, s nem is találunk egy kinccsel teli barlangot, akkor irány az ÉK ajtó a szokott felállásban, Fuzz odaosonkodik és hallgatózik.
A kincses barlang említésére Eric odamegy és amennyire csak lehet szemügyre veszi a hasadékot.
Ameddig csak Eric ellát, a hasadék természetes fala nagyjából egyenesen, délnyugatnak folytatódik (roll20 updated).
A törp szerint a gomolygó köd lehet valami nehéz, kénes gáz, ami a hasadék alján ül, és ily módon talán nem is több egy-két lábnál a mélysége.
Fuzznak az 1-2 láb is elég mélynek tűnik így irány az ÉK ajtó a korábbi terv szerint odaosonkodik és hallgatózik.
áll néma csend...
ooc - néma csend ok, de mi az áll? vagy ál (néma csend)?

A kis goblin óvatosan résnyire nyitja az ajtót és bekukkant, ha nem lát semmit és nem csapták fejbe, akkor tovább nyitja max addig, hogy beférjen és teljes fejszélességgel bekukkantson.
Bekukkant, és egy kis összekötő kamrát (kb 7x7 láb) lát, aminek túloldalán újabb ajtó vezet kelet felé.
(01-14-2017, 08:55 AM)DM Surranó Wrote: Bekukkant, és egy kis összekötő kamrát (kb 7x7 láb) lát, aminek túloldalán újabb ajtó vezet kelet felé.

Dtect magic befelé a kamrába, ha nem lát mágikus csapdát vagy más csapdát, akkor int a többieknek, hogy jöhetnek az első ajtóig, majd megismétli az előzőeket, odaoson a másik ajtóhoz és hallgatózik.

Ha néma csend, akkor ismétlés...

A kis goblin óvatosan résnyire nyitja az ajtót és bekukkant, ha nem lát semmit és nem csapták fejbe, akkor tovább nyitja max addig, hogy beférjen és teljes fejszélességgel bekukkantson.
A kisgoblin nem érzékel mágiát, d c e cac ckisclánc yom is gépel közben, de a második ajtón túlról hall valami motoszkálást, és ha jól csal a füle, akkor az a morgás-motyogás-dünnyögés, ami a matatáshoz társul, valami jókedvű kis nóta is lehet.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
50 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.