RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
Hideg van vagy csak a feny miatt kerded a tuz gyujtast? Konyak cantripbol vilagit amig orkodik. Ne o hanem a tavolban egy kavics, igy ok el birnak bujni a felhomalyban, viszont oket nem lehet meglepni.
Elég hideg, nyirkos a levegő.

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Akkor tuzet gyujtunk ahol a vadasz is tette es a light egy zsebbe dugott kavicson van. Konyak megigazitja a scale mailt es valamelyik orc felveszi a morningstarrol is lemond (kolcsonbe) mert masnal hasznosabb lehet.
Ha Eric-nek nem kell egyik se (miért kéne), akkor Dyrra: scale mail és bastard sword (két kézre), Arkus: pajzs és morning star +1 (a hosszú dárda alternatívaként megmarad).

A pihenés eseménytelenül telik, mindenki toppon van.
Gondolom akkor Arkushoz kerult Konyak pajzsa. A csakanyt visszakeri felteve, hogy nem kell Dyranak.
(12-18-2016, 05:56 PM)DM Surranó Wrote: A pihenés eseménytelenül telik, mindenki toppon van.

Ajjé!!!

Elkerülendő, hogy harmadszor is sikertelen csatát vívjunk gyorsan beszéljük meg a taktikát és irány a legközelebbi ajtó! - mondja a kis vezéregyéniség - Eddig volt egy vereség (fogság), majd egy döntetlen (béke), itt az ideje nyernünk is.

Fuzz azt javasolja, hogy ő és Eric menjenek elöl, hallgatózzanak az ajtóknál, őket kövesse Konyak és Dyrra 20 lábnyira, majd őket Arkus és Erki szintén 20 lábnyira. Ha nincs nyitandó ajtó, akkor 10 láb a követési táv. Eric nyitja először résnyire az ajtókat és darkvisionnel bekukkant (mint korábban).
Vagy Konyak és Dyrra megy elöl köpenyes csontinak beöltözve talikcsát tologatva miután kinyitottuk az első ajtót.

OOC - A taktikusabb (bölcsebb vagy intesebb?) karik előállhatnak értelmesebb, kidolgozottabb taktikai tervvel, Fuzztól csak ennyi telik. Pl. mennyire maradunk együtt, miként harcoljunk, spellek, stb.

Fuzz megvárja míg a többiek is felzárkóznak kellő távra, majd előrébb osonkodik (stealth) és hallgatózik (perception), előbb a keleti majd a déli ajtónál.

[1d20+12] = 13+12 = 25 stealth

[1d20+4] = 7+4 = 11 perception 1
[1d20+4] = 18+4 = 22 perception 2
Dyrra visszaadja a csákányt, valamint vállára kanyarít hat gerelyt is. (ha másnak nem kell a másik hat, akkor azt is)
- Kár, hogy íja nem volt. teszi hozzá.

Dyrra felveszi az egyik csonti köpenyét. Elég jól tud osonkodni, csak a vért miatt nem olyan jól, mint Eric, ezért egyetért a felderítési sorrenddel.

OOC - perceptiont én dobom.

Fuzz előreosonkodik, és a keleti ajtó mögül hall valami nagyon halvány, nagyjából ritmikus zajt, de nem tudja kivenni, mi lehet az. Délről semmi nem hallik.
(12-19-2016, 01:23 PM)DM Surranó Wrote: Dyrra visszaadja a csákányt, valamint vállára kanyarít hat gerelyt is. (ha másnak nem kell a másik hat, akkor azt is)
- Kár, hogy íja nem volt. teszi hozzá.

Dyrra felveszi az egyik csonti köpenyét. Elég jól tud osonkodni, csak a vért miatt nem olyan jól, mint Eric, ezért egyetért a felderítési sorrenddel.

OOC - perceptiont én dobom.

Fuzz előreosonkodik, és a keleti ajtó mögül hall valami nagyon halvány, nagyjából ritmikus zajt, de nem tudja kivenni, mi lehet az. Délről semmi nem hallik.

Fuzz felemeli a kezét és tenyerét a mögötte levők felé mutatja majd a mutatóujját az orra elé helyezi, jelezve, hogy álljanak meg, csöndesebben, ki hogy értelmezi. Majd Ericre sandít, hogy ő is hall-e valamit. "Halvány, ritmikus zaj" - suttogja röviden hátrafelé. Utána kb. 2 percig még hallgatózik, hogy hall-e változást, közeledést, távolodást, sikerül-e kivenni bármi újat ennél az ajtónál.
Ha nem történik semmi extra, akkor "Erre vannak, felkészülni, Eric nyithatod" - suttogás közepette megmarkol egy javelint.
Feltételezve a korábban leírt taktika alapján Eric először résnyire benyit és darkvisionnel bekukkant, s ha van bent ellen aki nem vett észre minket akkor a két csonti mehet előre, mögöttük Fuzz és Eric, majd a többiek. Ha nincs látható ellen, akkor Fuzz és Eric megy tovább előre. Van-e fénylő moha odabent is vagy vinnünk kell fényt?
Eric óvatosan nyitja az ajtót és beles a résen, majd az eredménytől függően folytatja a cselekvését.
Eric-et megvárjuk, van-e hozzáfűznivalója. Ha nincs, akkor mehet az ajtónyitás.

Két sornyi sárkányfaragványos márványoszlop vonul végig ezen a hosszú csarnokon, bár többségüket teljesen beborítja a derengő gombatapéta. A macskaköves padló repedezett és foltos a sok használattól, és számos kis faasztal sorakozik rajta. Az asztalokon mozsarak és törők, összetört levelekkel, vágott gombaszárakkal*, és egyéb növényi részekkel töltött edények. A folyosóról nyíló számos ajtó részben nyitva, és halk hangok szűrődnek ki innen-onnan.

Eric szerint amit Fuzz hallhatott, az horkolásra hasonlít. Ezen kívül valami tocsogó-fröcsögő hang is hallik, és talán távoli beszéd foszlányai.

* Ha jól tudom, a tudomány jelen állása szerint a gomba nem növény, de én még így tanultam Smile

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
3 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.