RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
(12-17-2016, 04:58 PM)DM Surranó Wrote: A két pap a sok pozitív energiával felgyógyítja a legsérültebb Dyrrát is.
Őrség: Eric és Dyrra kivételével mindenki caster, ha mindenki 2 órát őrködik, akkor 12 óra totál, ezt le lehet faragni kb 9 és fél óráig, csak a sorrendet szeretném tudni. Aki először megírja, az a sorrend lesz Tongue

OOC - Alvás szempontjából csak az arcane caster-ek számítanak.
Quote this message in a reply
(12-17-2016, 06:31 PM)Konyak Wrote: OOC - Alvás szempontjából csak az arcane caster-ek számítanak.

Igazából mindenkinek kell pihennie, bár most ezt nem találom leírva, de ha túl sokat mégy elegendő pihenés nélkül, akkor fatigued, majd exhausted leszel. Default 8 óra menetelés / felfedezés, 8 óra táborverés stb, 8 óra pihenés.

EDIT: itten van e.
http://www.d20pfsrd.com/basics-ability-s...y#TOC-Rest
Quote this message in a reply
Háziszabályt játszunk?

House Rule: A common house rule is to allow recovery of hit points from resting to also include the characters Constitution bonus. So, a character that has rested normally overnight would recover 1 hp per character level + his Con bonus.
Quote this message in a reply
Divine casterek pihenés nélkül is kapnak spellt.

Some spellcasting classes, particularly divine spellcasting classes such as clerics, druids, inquisitors (and others), do not need to rest to regain spells but instead regain spells at a set time each day regardless of rest.
Quote this message in a reply
H.sz. úgy emlékszem, 24h esetén játszottuk.

Divine varázsolni tud, haddá nem alszik bele.

Az még vicc, hogy fort 14guel gyakorlatilag nem kell aludni. Javaslok kumulatív büntit, pl N éjszaka után ahány óra hiányzik a 6N-hez
Quote this message in a reply
Igen ezekre gondoltam. 4 nem arcane casterrel mukodott regen is a 8 oras orseg +1 ora a memorizalasra.

Fuzz fele orkodes megfelel nekem.
Quote this message in a reply
Revideáltam az XP nyilvántartásomat, és menet közben kettévágtam a hetedik fejezetet a kiskertbe való leereszkedésnél.
FYI - mind a három játékos 3300 és 3700 xp között tart, tehát még kell jó pár csata a szintlépésig... de ha ügyesek vagytok, akkor a végső csata előtt összejöhet.
Szerepjátékért, class feature-ök kreatív vagy nagyon fontos, pl életmentő használatáért, ill OOC ötletelésért is bónusz jár.
Az NPC-k xp-jét nem számolom külön, az a mindenkori legkevesebb PC-XP-hez igazodik (azaz ők lépnek utoljára).
Emlékeztetőül: a szintlépés mindig pihenéskor lép életbe...
Quote this message in a reply
Ajjaj, akkor még nincs itt a végső csata, kell előtte megint pihenni? Smile
Quote this message in a reply
Fel kell menni kiirtani a gobeszeket es a koboldokat meg meg ami maradt felvenni a loot-ot aztan lehet lezuzni a fogonoszt kerteszt. Tongue

Ha nem nagy melo mondanal egy dnd-s xp-t is csak ugy kivancsisagbol, hogyan korrelal a ketto egymashoz.
Quote this message in a reply
PF-ben level 2 = 2000, level 3 = 5000, tehát kb félúton vagytok. A hiányzó xp kábé tíz, a legutóbbival felérő csatának felel meg, ami hét lenne, ha négyen lennétek hat helyett. (vö. még DND3-ban volt mondás, hogy egy átlagos szintlépéshez 14 átlagos csata kell, tehát jók vagyunk).
Namost ha lezúztok 10 csatát pihenés nélkül, akkor ügyesek vagytok. Ha utána még nekimentek a főgaládnak, akkor... hát... Smile
Persze véletlenül is belebotolhattok.

Ha a DND-s xp-t úgy értetted, hogy számoljam át: szerintem ott talán több lenne.
Egyrészt A goblin DND-ben 1/4, itt 1/3 CR, tehát itt arányában több jár érte, és asszem, vannak más hasonló eltérések is a PF javára, de pl a PC és NPC class-ok eggyel kevesebbet nyomnak a latban (lvl2 fighter DND-ben CR2, PF-ben CR1), de ilyen eddig nemigen volt, a hobókon kívül.
Másrészt míg DND-ben egy hat fős csapatnak kb 20 csata kell 1-ről 2-re ill 2-ről 3-ra, addig PF-ben 30-30. Ti elég erősek vagytok, ezért a fenti kalkuláció (EL = 2 + 2/3) szerintem "átlagos" kihívás, és így jön ki nektek 20 csatából 30 helyett.

Ha úgy érted, hogy az eredeti, PF konverzió előtti kb 2000xp-s DND karakterek most hol tartanának: a sok apró csata miatt talán egyikőtök érte volna el a harmadik szintet, a másik kettő még biztos nem. Pl 2 hobó (EL1) és 6 goblin (EL2) az DND-ben 750xp, PF-ben (EL1 és EL2) 1200xp. De még nem néztem meg, pontosan hogyan van ez PF-ben, lehet, hogy át kell számolni. Ti. 6 goblin ha úgy számolom, akkor 6x135 = 810, de ha úgy, akkor EL2 = 600xp... márpedig 6 goblin egyben biztos nem könnyebb falat, mint külön-külön, hacsak nem területi varázslattal operálsz.
Ha jól értem a táblázatot, 6 creature = CR+5, lehetne úgy érteni, hogy
a) 5+1/3
b) CR1/3 + 1 = 1/2, 1/2 + 1 = 1, 1 + 3 = 4
c) CR1/3 x 3 = CR1, 6/3 = 2 x CR1 = CR+1 = 2
de én inkább simán összeadom, így hat goblin nálam össz 810 xp-t ér, együtt is meg külön is.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
130 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.