RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Tizedik fejezet - New Kids on the Block
OOC - Dárdával - persze, csak vicceltem, mégiscsak egy orkról van szó Big Grin

Az benne lehet, hogy nem hagyná elvérezni Eric, de a gyógyital az már más tészta, azzal könnyen magához is térhet és husss....

1. Feltételezve, hogy valaki tudja vagy majd megmondja, Fuzz úgy véli, hogy ez elég közvetlen veszély 100 éven belül, egy felnőtt sárkány már nem piskóta. Erről eszébe jut, hogy ha ez csak egy 0-5 év körüli sárkány volt, akkor valahol lennie kell egy felnőtt sárkánynak is akitől a koboldok ellopták a picit, s az most éppen lehet, hogy mérges és veszélyt jelenthet TBK-ra, hacsak nem valami fagyasztott állapotban találták meg a koboldok, s régebbről maradt a sárkányos erődben. Meg kellene kérdezni holnap a koboldokat, hogy hol találták.

2. Fuzz még alaposabban átgondolja, de szerinte csak az segíthet aki tud goblinul, de mivel senki ilyet nem tud Kaolinon kívül, így marad a pantomim, mivel ahhoz jobban ért, mint goblinul.
Sztem még pantomim nélkül is elég egyértelműen el lehet mutogatni, hogy húzzanak innen, de gyorsan Smile
Fuzz [1d20-2] = 11-2 = 9 wis check

(OOC - Erki is csak értette asszem, szóval a varilány lehet esélyes, de az nem éppen a segítőkészségéről híres jelen állapotában, s csak szívatnánk magunkat feleslegesen)

Viszont a goblinoknál van egy hobbó is, elméletileg ők értik a commont is. Bár az inkább int check, hogy eszünkbe jut-e, hogy ők beszélték. Mivel nincs magánál nem várjuk meg, hogy felépüljön és ránk támadjon - sztem.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Tizedik fejezet - New Kids on the Block - by Fuzz - 08-14-2018, 08:27 AM



Users browsing this thread:
9 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.