RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Tizedik fejezet - New Kids on the Block
(06-08-2018, 11:21 AM)Fuzz Wrote:
(06-08-2018, 11:13 AM)Eric Thunderfist Wrote: Eric nem akarja pinnelni, de pinneli, hogy ne kelljen utána rohangálni ismét. (De ha pl. Fuzz kötéllel közelít hozzá, akkor lehet, hogy azonnal elengedi Wink )

Csak pin után lehet kötözni, lásd grapple szabályok. A pin kicsit erősebb grapple, semmi extra. Utána jön a tie up. (grapple->pin->tie up)

OOC - You can give your opponent the pinned condition (see Conditions). Despite pinning your opponent, you still only have the grappled condition, but you lose your Dexterity bonus to AC.
OOC - If you have your target pinned, otherwise restrained, or unconscious, you can use rope to tie him up
http://www.d20pfsrd.com/gamemastering/co...OC-Grapple

OOC - Világos. Csak annyit akartam jelezni (arra az esetre, ha esetleg felgyorsulnak az események és nem tudok elég hamar reagálni), hogy Eric nem támogatja a sárkány megkötözését és nem fogja engedni mindaddig, amíg nem tisztázódik, hogy fogoly volt a koboldoknál, vagy visszavágyik hozzájuk. Mondjuk utóbbi esetben nem is lesz szükséges a megkötözése.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Tizedik fejezet - New Kids on the Block - by Eric Thunderfist - 06-08-2018, 01:02 PM



Users browsing this thread:
7 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.