RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Tizedik fejezet - New Kids on the Block
#86
(06-06-2018, 04:11 PM)DM Surranó Wrote: Turn order: ebben a körben a sárkány volt, meg Eric AOO-ja. turn order lényegtelen, most a sárkány után jön mindenki.
Ha Eric pint próbál, akkor természetesen cmb check.

Egy egyszerű csatában, ahol mindenki üt lehet lényegtelen, de itt egyetértek Konyakkal, hogy lényeges lehet, mert ha valami megtörtént akkor az utána következő aszerint cselekszik.

Pl. ha Konyak leüti akkor Eric nem szorongatja többet
Ha Eric elengedi Konyak lehet leüti, lehet nem
Ha Eric tartja, lehet Konyak is bekapcsolódik.
Ha látja Fuzz, hogy Eric bír vele, akkor kötelet kereshet, ha nem akkor lehet bekapcsolódik ő is grappleba (+2 aid anotherrel kell, vagy másként?)
stb.

Az init, ready, delay, stb is a combat részei.

Egyébként Fuzz most hogy már nála van végre a korábbi felszerelése elgondolkodik azon, hogy a whipet is használhatná trippre, ez most talán egy ideális helyzet lenne rá, még úgysem használta eddig.
Mi kell ahhoz, egy sikeres támadás whippel, majd egy trip CMB check, s ha nem sikerül elengedheti. Ennyi? Ha sikerül, akkor meg trippelve is lesz a sárki?
Igaz, hogy sok a lába, de akkoris Smile
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Tizedik fejezet - New Kids on the Block - by Fuzz - 06-06-2018, 04:23 PM



Users browsing this thread:
47 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.