RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Tizedik fejezet - New Kids on the Block
#26
Fuzz két lihegés között elgondolkozik azon, hogy mit tud az ilyen kis fagyköpő sárkányokról. De nem jut eszébe hirtelen semmit. Ezt még át kell gondolnia nyugodtabb körülmények között. De abban egészen biztos, hogy ez nem Ashardalon .
Fuzz [1d20+1] = 4+1 = 5 arcane dragon

Erről viszont eszébe jutnak a koboldok, azokat ismeri, mint a rossz pénzt, s meg is van a kellő vélemény és tapasztalata róluk.
Fuzz [1d20+1] = 20+1 = 21 arcana kobold

21.1 - Siet Gábriel után, s beér a terembe, majd elhesegeti a fento gondolatokat későbbre. "Merre van Calcryx?" - kérdi, mégha esetleg nem is jól ejti a korábban hallott nevet, miközben körülnéz ő is. Neki eddig csak Krixkrax volt, de most igyekszik direkt helyesen ejteni amennyire tudja, hátha felfigyel a saját nevére.
21.0 - G. válaszol, "Nem látom, s nem érzem sehol.". Fuzz üzen neki mentálisan. Bújj el a kút tetején, s figyelj csendben.
G. átkapcsol stealth modeban, leereszkedik a kútba, s az indák között elbújik {80} vagy {75}? Asszem az utóbbi.

Fuzz aggodalmas arckifejezéssel tekinget továbbra is, miközben azt gondolja. "Remélem nem ment le, s nem kapja el Erkit. Dyrra után Erki, az nem lehet..."
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Tizedik fejezet - New Kids on the Block - by Fuzz - 05-29-2018, 03:27 PM



Users browsing this thread:
19 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.