RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Tizedik fejezet - New Kids on the Block
A kupacban talán jobb lenne, mert belátna, de több idő odaérni, meg Arkus is "útban" van. A  kupacban bármelyik hely coverként szolgálhat ahol kupac van? Jelöltem 2 helyet, azokon van hova bújni?
Az ajtóban állva is kapna covert egy bizonyos szögig, ugye?

Egyelőre a láda mögé tervezem. Nem mellesleg hátha szétfagyasztja a zárat, vagy a ládát, s kinyitja nekünk Big Grin

Na jó, nem variálok, a láda mögé mozog, de azért a kérdéseket válaszold meg pls. Neki a láda pont megfelelő magasság, megtámasztja  a számszeríjat, s várja a kiröppenő sárkányt (ready). Miután kiröpent rálő. Lehet olyat, hogy nem azonnal lő rá a readyvel, hanem figyeli, hogy merre cikázik, s amikor ő úgy gondolja, hogy itt az ideje, akkor lő? Vagy az már extra, s nem ready? Pl. ready lövés arra, hogy vagy kiröppent majd valahol megállt "ahogy szokott vicsorogni", vagy ha el akarná hagyni a termet a kút felé vagy ha Fuzztól 25 lábnál messzebb kerül.
Quote this message in a reply
Ready vagy-vagy alapon lehet, ez így jó.

A kupac olyan, mint egy sitthalom vagy kb 45 fokos emelkedésű kúp: egyik oldaláról a másikra max nagyok vagy repülő lények látnak át, de ha óralapnak veszed, akkor mondjuk 12 és 4 között már alig van fedezék.

A láda kb másfél láb magas, úgyhogy Fuzznak esetleg térdelve, de inkább ülve nyújt fedezéket, ha az ellenfél szeme nincs öt lábnál magasabban...

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Quote this message in a reply
(07-12-2018, 12:01 PM)DM Surranó Wrote: Ready vagy-vagy alapon lehet, ez így jó.

A kupac olyan, mint egy sitthalom vagy kb 45 fokos emelkedésű kúp: egyik oldaláról a másikra max nagyok vagy repülő lények látnak át, de ha óralapnak veszed, akkor mondjuk 12 és 4 között már alig van fedezék.

A láda kb másfél láb magas, úgyhogy Fuzznak esetleg térdelve, de inkább ülve nyújt fedezéket, ha az ellenfél szeme nincs öt lábnál magasabban...

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről

Ok, akkor marad simán, hogy 5 (azaz DT miatt 10) lábat lép az ajtóba, ott egy bizonyos szögig van neki cover a fal miatt. Bár Arkus lehet még jobb cover lenne Smile
Onnan readyzik, s ha menekülnének ki gobbó asszonyok, gyerekek, akkor integet nekik, hogy "Erre, erre..."

9 - Konyak jön...? Vagy gobbók vagy Eric?
Quote this message in a reply
Konyak lejjebb mászik {-20} és találkozik turbó Eric-kel {-35} ((OOC - Eric is dobhat kezdeményezőt, ha akar))
Gábriel bújócskázik, Fuzz is behúzódik a félárnyékba, hogy Gábriel hátha lecsapja reflexből... ((OOC - döntsd el IC, hogy Gábriel időben rájön-e, hogy te vagy az Smile ))
Arkus valamit handabandázik orkul, közben becsatolja a pajzsát, és egy gerelyt (javelin) húz elő.
Egy goblin nő próbál kétségbeesetten kisurranni a sárkány háta mögött, de sikolt egyet, és csak kibotladozik, Fuzz nem egészen látja, mi történt. (OOC - alkalomadtán a hátán látható lesz egy csúnya harapásnyom -- disabled)

Party time!
Quote this message in a reply
OOC - Ha Gábielnek nem lenne elég, hogy Fuzz nem sárkány, s nagyobb is, meg nem is repül gyorsan, de lassan sem, akkor talán az elég neki, hogy nem látja Smile Mivel Fuzz nem ment be a terembe emlékeim szerint, a falak meg elég vastagok. Smile Emlékeim szerint G. valahonnan fentről szeretné rávetni magát a berepülő lényre.
Közben megnéztem roll20-t, ott sem tűnik ütő helyzetnek.


Mivel Fuzz csak azt látja, hogy a nagyok lemásztak, a goblinok nem futnak, a sárkány meg nem jött ki, így változtatnia kell a korábbi tervén, ha bele döglik is.

Fuzz átvált delayre, s közben megismétli a korábbi kiabálását. Fussatok! Fussatok! Fussatok!  - ha már ezek a "hülye" goblinok - gondolja ő - nem mentek az egy darab menekülő után újabb alkalommal sem. Bezzeg amikor tőlünk kellett menekülni akkor tudtak futni Smile 

Gárielnek üzen, Gyere be és bújj el jobbra a mennyezeten! 
Gábiel így is tesz ( ooc - mivel azt nem látom ott hova tud stealth modeban menni így a DM segítségét kéném, hogy találjon neki helyet ahol ott elbújhat. Általam feltételezett rész a láda felöli fal és/vagy mennyezet környékén valami üreg, ablak maradvány, repedés, dombormű, stb.)
Quote this message in a reply
A kis külsíki lény talál egy tök jó búvóhelyet kicsit délre a ládától, egy csonka orrú sárkányforma faragvány mögött, ami félig előrebukott, mert le van szakadva, de még tartja néhány rozsdás vasdarab. (Ooc - Lehetett követni? Kb mint amikor egy konzolt elenged a felső tipli)

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Quote this message in a reply
(07-30-2018, 12:11 PM)DM Surranó Wrote: A kis külsíki lény talál egy tök jó búvóhelyet  kicsit délre a ládától, egy csonka orrú sárkányforma faragvány mögött, ami félig előrebukott, mert le van szakadva, de még tartja néhány rozsdás vasdarab. (Ooc - Lehetett követni? Kb mint amikor egy konzolt elenged a felső tipli)

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről

OOC - Már csak kérdés kinek a fejére fog esni Smile

IC - Gábriel figyel. Smile
Quote this message in a reply
Konyak hagyja Eric-et előre mászni majd követi őt kissé lemaradva.

Ooc - Jobbulást neked is.
Quote this message in a reply
Gábriel figyel, Fuzz kivár (meddig?), Eric és Konyak mászik... akkor Arkus és a sárkány jön?

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Quote this message in a reply
(07-31-2018, 04:00 PM)DM Surranó Wrote: Gábriel figyel, Fuzz kivár (meddig?), Eric és Konyak mászik... akkor Arkus és a sárkány jön?

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről

Mig nem tortenik valami emlitesre melto amire reagalhat (pl. kijon a sarkany vagy ujabb gobbok vagy Arkus elmenekul vagy bemegy, stb.) vagy kov kor kezdodik. Igen Arkus es a sarkany jon.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.