RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Tizedik fejezet - New Kids on the Block
Igen, ismeri a füstös terem délnyugati sarkában levő őrszobát, meg a raktárszoba se túl nagy, meg onnan északkeletre is van egy hasonló őrszoba, sőt ott a börtön is. Valójában csak a két nagy terem: a goblintanya meg a bástya az, ami elég nagy.

- A sárkányok szabadok és nem egyezkednek! - sziszegi Calcryx, és ismét fenyegető hideg pára gomolyog elő a fogai közül és az orrából.
Quote this message in a reply
- Hát akkor te valamit jól el b@sztál, ... Mindjárt szabadon tárgyalhatunk, csak arrébb viszlek!

A többiekhez fordul.
- Szabadon szeretne tárgyalni. Csak én meg nem akarom ilyen nagy területen elengedni. Nézzünk a közelben egy kicsi és alacsony szobát. Mi van itt nyugatra? Tudjuk már?
Quote this message in a reply
(06-18-2018, 03:08 PM)Konyak Wrote: - Hát akkor te valamit jól el b@sztál, ... Mindjárt szabadon tárgyalhatunk, csak arrébb viszlek!

A többiekhez fordul.
- Szabadon szeretne tárgyalni. Csak én meg nem akarom ilyen nagy területen elengedni. Nézzünk a közelben egy kicsi és alacsony szobát. Mi van itt nyugatra? Tudjuk már?

Nem tudjuk, épp kinyitni készültünk, de zárva volt, így valaki inkább keletre akart menni előbb. Ööö, ki is volt az, ööö? Ja, igen, Konyak... Smile
Ha be tudnánk csukni a keleti ajtót a trónteremben, akkor a folyosókon alacsonyan zártan tarthatnánk, s elég szűk is, hogy ne tudjon elsuhanni mellettünk. Vagy vihetjük a börtönbe is, bár az nem biztos, hogy  jól veszi ki magát, de azt sem bánom, ha betöröd ezt az ajtót, s megnézzük mi van mögötte. Ha goblinok, legalább látja, hogy velük nem tárgyalunk...
Quote this message in a reply
Végül is erő demonstrálásnak is jó lesz.

Konyak odaviszi a sárkányt az ajtó mellé majd, megpróbálja kinyitni, ha nem megy betöri.
Quote this message in a reply
Ahogy Konyak (vagy Eric) elindul kifelé a sárkánnyal a teremből, az a hurcolója képébe nyom egy fagyos kúpot!
(a jelen felállás szerint: Eric és Konyak reflex save)
A két "áldozat" alatt csúszóssá válik a talaj (újabb reflex save), a kötél pedig csonttá fagyva darabokra hullik (broken).
Roll for Init, és a mentőktől teszem függővé, hogy akinek a kezében volt a sárkány (nem emlékszem, hogy Eric odaadta volna), az a nagy kapkodás közepette elengedte-e.
Quote this message in a reply
OOC1 - Ettől tartottam OOC, hogy szétfagyasztja előbb-utóbb Fuzz szép kötelét, ezekszerint előbb, dehát IC sajnos nem számított rá... Sad Nem baj, majd megnézzük miként hasznosítható újra, pl. jégkockának Smile

OOC2 - roll20 szerint még mindig a trónos teremben vagyunk. Nem a déli teremben kellene lennünk? Ez most komoly? Smile

Init
Fuzz 20.10
Gábirel 6.03
Quote this message in a reply
OoC - Eddig sem lett csúszós a talaj a köpésétől. Ha jól tudom nem is tud ilyet egy szabvány wyrmling White Dragon.

Init [1d20+2] = 7+2 = 9
Reflex vs kopes [1d20+3] = 12+3 = 15
Quote this message in a reply
OOC - eddig 10-15 láb magasról pöködött. Hogy milyet tud, az más kérdés, a jég az csúszós, és a szobájában le is van írva, hogy DC 15 balance check-et (vagyis: mégsem reflex mentőt, így jó, hogy nem dobtál) kell dobni.
Egyébként a Draconomiconban (3.5) van hasonló feat, amit akár fel is vehetett a saját két feat-je egyike gyanánt. (attól az apróságtól eltekintve, hogy nem tudok PF-ben a feat megfelelőjéről)
Quote this message in a reply
Tehát most mivel senki nem írt mást, meg ellenkezőjét sem, feltételezhető, hogy abban a helyzetben beszélgettünk, hogy pinnelve és megkötözve van a trónteremben, s most köpött, de továbbra is pinnelve van? Smile
A kérdés, hogy most ki jön a köpés után? Sárkány vagy mi?

Ez nem volt szép tőled! - állapítja meg Fuzz meglepetten a sárkánynak címezve
Mit mondtál neki, hogy így felhúzta magát? - kérdi Konyaktól megrovóan Smile

OOC - Vajon a kobold ketrec rácsait, vagy a goblinszoba ajtót miért nem fagyasztotta szét, hogy megszökjön, ha tud ilyeneket? Smile
Quote this message in a reply
OOC - A tied up a pinned súlyosabb változata, nem adódik össze. Tehát most vagy elszabadult, vagy valaki kezében van, és ezt a valaki reflex és acrobatics check-jétől teszem függővé. A "valaki" pedig az én olvasatomban Eric, mert nem emlékszem, hogy valamely ponton is kiengedte volna a kezéből, Konyak is úgy kötözte meg, hogy mindvégig a törp kezében volt.
OOC2 - minden energy damage felezettet sebez legtöbb holmi ellen, utána jön le belőle a hardness, ami fának 5, kötélnek meg 0 Smile azon kívül szerintem fának a fagy nemigen árt (lehet, hogy felezett helyett nullát mondanék), a kötélnek viszont igen, mivel rideggé teszi.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.