RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Tizedik fejezet - New Kids on the Block
#41
(05-30-2018, 01:48 PM)DM Surranó Wrote: Re fascinate - nem hiszem, hogy ez működne: "The Distraction of a nearby combat or other dangers prevents the ability from working." és ezt Fuzz IC is tudja. Vagy a tény, hogy a sárkány fél másodperccel azelőtt épp harapott, és a célpontja még mozog, az nem "nearby combat"?
Re pozíció: az átlós DT az nem 10/20, hanem 15/15, de üsse kő, tegyük fel, hogy előző körrel együtt euklideszileg kijött Smile

ReRe facinate - Természetesen DM értelmezés kérdése, ezért írtam, hogy mi eddig nem léptünk fel támadólag, hogy ő harcol velünk az igaz, ha ez "nearby combat", akkor igen, de érzésre inkább azért nem működik, mert ő hostile és arra nem hat, bár ezt így nem írja, de mivel mi nem harcolunk vele, s nincs a közelben másik csata sem, pl. szövetségesével sem harcolunk, stb. Nyílván ha valakikkel harcolnánk akkor egyértelműen nem működne, vagy ha fegyverrel fenyegetnénk. Inkább az "other danger" miatt gondolnám, hogy esetleg nem működne, mert ő veszélyben érzi magát (de pont ezért dobta el a fagyót is Fuzz, meg mondta a nevét előző körben és most is, majd pedig a "Thurirl" szót 2x, hogy ne érezze magát veszélyben vagy kevésbé).
Természetesen Fuzz tudja ezeket ahogy írtad (meg a játékos is utána nézett), de mivel most vívódik belül, hogy kell-e nekünk bántani a sárkányt ezt jó megoldásnak gondolja, s úgy ítélte meg, hogy egy próbát megér. (ooc - szóval elhasznál rá egy környi BP-t mindenképp).
Re pozíció: Ok, léphet akkor északra is asszem, s akkor nem átlós a második. Nem úgy van egyébként, hogy a DT duplája, mint ami a normál lenne? Első átlós 5 normálban, akkor DT-ben 10, azaz 2x10-et lépett? Nem néztem utána csak így rémlett.
Quote this message in a reply
#42
(05-30-2018, 04:03 PM)DM Surranó Wrote: ... és amíg Fuzz... (mit is csinál fascinate helyett?), addig Konyak és Eric ...

Lehet megint egyszerre postoltunk, s kimaradna, nem csinál mást, mégha nem műxik akkor sem:

http://forums.rpgaddicts.com/showthread....0#pid33650
Quote this message in a reply
#43
Konyak ladat pakol es elvileg ebben segitenek neki.
Quote this message in a reply
#44
Eric tovább csukogatja a nyitva levő ajtókat, amíg van mit. Közben dob egy 11.02-es initet is.
Ha találkozik a sárkánnyal, akkor mindkét kezét a magasba emelve mutatja, hogy nincs nála fegyver.
Quote this message in a reply
#45
Konyak lerakta a két ládáját.
Eric becsukott még egy ajtót, már csak az oszlopcsarnok két végén van nyitva, amit innen látni.

Negyedik kör

A sárkány magasabbra reppen és sziszeg valamit, amit Fuzz nem ért, de a fogai közük gomolygó fagyos levegő annál érthetőbb. (Gábriel -3hp cold (saved), Fuzz -6hp cold (save failed, ha tényleg +7-ed van) ).

EDIT: roll20 updated

Amíg Konyak elhelyezte a ládáit (előző körben), Arkus (most) hozza a következőt, és rápakolja. még kettő kéne.

Party time
Quote this message in a reply
#46
AoO-t nem kap a gyik, Gabrieltol?
Konyak meg pakol, ha mas elotte nem fejezi be a sokobant.
Quote this message in a reply
#47
AOO-t kaphat, ha a játékos úgy gondolja. Fuzz "no aggression" politikát hirdetett, amit OOC kifejtett, IC viszont Gábriel gondolhatja másként, még ha gondolatolvasó is, mert az, ugye Smile (side note: Gábriel mászik, no dex to ac, de attól még aoo-t tud szerintem)
Valakinek kell még egyet fordulnia két ládával vagy kettőt egy ládával...
Eric, Fuzz?
Quote this message in a reply
#48
(05-31-2018, 05:51 AM)DM Surranó Wrote: Valakinek kell még egyet fordulnia két ládával vagy kettőt egy ládával...
Eric, Fuzz?
Ha nincs több becsukandó ajtó, akkor Eric beszáll a pakolásba.
Quote this message in a reply
#49
Ajtók:
Eric két ajtót lát nyitva: Egy nyugatra a goblintanya felé, egy keletre a raktár felé, ahonnan a pakolás zajlik.
Ezen kívül még egy csomó ajtóról tud Eric, pl a raktárból keletre (a börtön, majd a sulyom felé vezető út), a sárkány terméből keletre (a veremcsapdán át a börtön felé vezető út), valamint a goblintanya további három ajtaja, és a kút környékének további egy ajtaja. Azt Eric is kisakkozta a hangokból, hogy Fuzz és Gábriel most a kútnál vannak a sárkánnyal együtt, és amikor legutóbb Eric arrafelé járt, akkor pontosan látta, hogy akkor melyik ajtó volt nyitva (azóta ha Fuzz nem csukott be egyet sem, akkor nyitva is vannak).

Pakolás:
Vagy Konyak fordul még egyet 2 ládával, vagy Arkus + valaki 1+1 ládával, utána csukható a raktárajtó.
Quote this message in a reply
#50
Ha felfelé reppen, akkor engedje el, azt mondta neki Fuzz, szóval nincs AOO, ott még G sem tudta, hogy utána köpni fog.
Egyébként mekkorát köp, hogy elérte a kútban, coverben levő G-t és ajtó közelében 10 láb magasan levő Fuzzt is egyszerre? Majd megnézem roll20-n ki hol van, de azért ez elég fura, nem semmi Smile

Fuzz kezdi azt hinni, hogy ennek a sárkánynak hiába beszélni, s bár a koboldokat nem szívleli, akikről mindent tud (knowledge:21), de erről a sárkányról nem sokat (knowledge:5), de kezdi róla is azt hinni, hogy természeténél fogva gonosz, s lehet mégis a sunyi koboldoknak van igazuk és ketrecbe való, mert veszélyes az erre járókra... (OOC - knowledge próbákra nem reagáltál, h a tudása alapján kiről mit gondolhat)

21 - Ha tényleg elérte Fuzzt a támadással, akkor Fuzz elgondolkodik azon, hogy crossbowval rálő, hátha Konyakék felé tudja zavarni, de úgy dönt ad neki még egy utolsó esélyt. Ez mind a tudatlanságából ered, mert nem ismeri a jégsárkány természetét, ezért feltételezi, hogy nem reménytelen tárgyalni vele, ha végre ideérne a távoli rokona, a sárkányvérű Konyak is. El sem tudja képzelni mi tart nekik ennyi ideig Smile
Úgy dönt, ha az utolsó esélyét is eljátsza, akkor beszéljenek a fegyverek.
Felhagy a nyugtató énekkel, mert látja, hogy hatástalan ellene, nagyon belehergelte magát a harcba. Távolabb sétál az emelvényen fegyvertelenül (15, ami 5 a DT miatt), tenyerét mellkasa előtt a sárkány felé fordítva, hogy lássa nem lép fel támadólag, s elmondja neki még1x:
Calcryx Thurirl! Thurirl! Thurirl!
Hagyd abba!
Thurirl Calcryx! Thurirl! Thurirl!

Standard actionként pedig koncentrál, hogy elkerülje a támadását, ha támadna (TD mode).

Gábrielnek üzen mentálisan, Mássz egy kicsit lentebb nagyobb fedezékbe. Ha újra köpne támadunk. {75->70}.
Gábriel még nagyobb coverbe mászik, mert úgy látszik ez nem volt elég, s próbál bújni, hogy ne is lássa a sárkány nyaka sem.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
3 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.