RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Hetedik fejezet - Rongy és arany
(07-05-2016, 10:46 AM)DM Surranó Wrote: OOC editre válasz: a gnómok rühellik a goblinokat (meg a koboldokat), ha ez segít dönteni. Ja, és van itt még egy CG gnóm, aki goblinok fogságában rendszeresen bántalmazva volt...

ooc - én is így gondolom főleg a koboldokat, a fél-gnóm meg félig utálja őket Smile Csak megijedtem, hogy eset "túl gonosz" lenne, mert a másik CG gnóm túl barátságos volt velük annak ellenőre, hogy egy éve (?) fogságban tartották...

Konyak, mi lenne ha véletlenül rálépnének a goblinok a sulymokra? - súgja oda Konyaknak, majd kacsint egyet
Konyak? Eric?
Zárjuk be őket, aztán mossuk meg Fuzz szemét, mert valami belement... szól Eric látva, hogy Fuzz pislog valamiért, a többiek meg tanácstalannak tűnnek. Ha nincs náluk kulcs, akkor mégsem kulcsról beszéltek, vagy másik kulcsról.

Amíg a többiek eldöntik, mi legyen, a helyiségben levő (térképen balra) ajtóhoz megy és hallgatózik. (Perception +9; OOC - roll20-on van a karakterlap, mythweaverre nem tudom, mikor írom át, talán szintlépéskor)
ooc1 - csak egyet kacsintott, s nem biztos, hogy Eric látta, vagy jó spotot dobott? Smile

ooc2 - nem derült ki, h van-e kulcs, DM nem reagált még a másodszor említett átkutatásra sem amikor már kulcsra is fókuszál.
Fuzz egyiknél sem talál semmi kulcsra emlékeztető tárgyat, csak mocskos, ragacsos apróságokat, amiket erős jóindulattal lehet használati tárgynak nevezni (szurkos kavics, kővé keményedett ecset, zsíros rongydarab, csorba fenőkő...)

- Talán arról a kulcsról beszéltek, ami nincs náluk, ezért nem lehet arra menni - töpreng Erki. - Szerintem is zárjuk be őket. A haverjuk a cellámban, ők meg jól elférnek a koboldok helyén az oszlopnál.-

OOC Eric - remélem, jól értettem, melyik ajtóra gondolsz... Arra akarták terelni a goblinokat, és arra mondták, hogy nincs kulcsuk hozzá. De ez nem abban a helyiségben van, mint a banda, hanem eggyel kijjebb, a folyosón.
- Ja, zárjuk be őket. Igen valószinűleg nincs hozzá kulcsuk, így marad a füstös terem az egyedüli lehetséges útként.
Fuzz örömmel veszi, hogy végül már ketten is támogatják a bezárásos javaslatát, de azért a sulymos kérdés után még továbbra is kérdőn néz Konyakra, hátha az is elnyeri tetszését. Smile

ooc - azért Fuzz dob egy sense motivet hátha hazudnak a goblinok (gondolom mínusszal mert nem értette mit mondtak csak hogyan)
Fuzz szerint teljesen őszinték, akármit mondtak is.
Amíg Erki, Fuzz és Konyak rabosítják a rabokat (Erki stabilizálja azt, akit kell), addig Eric az ajtóhoz osonkodik. (de mielőtt leírom, mit hall, szeretném tudni, hogy melyikhez...)
Zsákokat nem találtunk esetleg egyik csapatnál sem vagy máshol, amit a fejünkre húztak korábban? Ha nem akkor a halott goblinok ruhájából tép, vág darabokat, hogy bekötözze a rabok szemét, hadd tudják meg ők is milyen odabent a sötétben... gondolja magában közben ...
(07-12-2016, 06:12 AM)DM Surranó Wrote: Fuzz szerint teljesen őszinték, akármit mondtak is.
Amíg Erki, Fuzz és Konyak rabosítják a rabokat (Erki stabilizálja azt, akit kell), addig Eric az ajtóhoz osonkodik. (de mielőtt leírom, mit hall, szeretném tudni, hogy melyikhez...)

OOC: A barna kérdőjeles nyíllal jelölt ajtóra gondoltam... Ez van zártnak jelölve és Eric nem szeretné, ha innen valaki hátbatámadná a csapatot, amikor továbbhalad a füstös terem felé...

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
4 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.