RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Hatodik fejezet - Felmentő sereg?
#3
Kobold és bajtársa épségben megérkeznek Juszdrál vezír színe elé. Mípó rettegő alázattal, tömören előadja a történteket, aminek a vége az, hogy őneki a roppant véletlenek folytán Kurtulmak kegyéből sikerült megmenekülnie. Különben is a két ork zsírosabb falat, mint egy kobold. Konyak tulajdonképpen ekkor tudja meg, hogy két ork volt a törppel meg a félgnómmal.

Juszdrál megértően bólogat, és továbbra is nyugodtan üldögél a trónján.
- Nincs mit tenni, fazékba kerülnek - mondja anyanyelvén. Aztán elhessinti Mípót és magához inti Konyakot.

Halkan és szapora közös nyelven, hogy fajtársai lehetőleg ne értsék, intézi gondolatait a barbárhoz.

- Kezdettől szimpatikus vagy, ezért elmondom, mit tehetsz a barátaidért. A goblinokat ismerve már tényleg rotyognának a fazékban, de van egy értelmesebb vezetőjük, aki minden bizonnyal meglátja az üzleti lehetőséget az esetben. Ha gondolod, megpróbálhatod kiszabadítani őket, de ha négyőjükkel elbírtak, akkor te fél fogukra se leszel elég. Inkább azt javaslom, igyekezz összeszedni a váltságdíjat. Nem kell hozzá nagy ész, hogy a követelést a faluba fogják eljuttatni, talán már ma este. Ha megelőzöd őket, akkor biztos csapdába is tudjátok csalni a küldöncöket, de kérdés, hogy az milyen hatással lenne a foglyok sorsára. Persze mindez feltéve, hogy még életben vannak.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Hatodik fejezet - Felmentő sereg? - by DM Surranó - 02-01-2016, 02:27 PM
RE: Hatodik fejezet - Felmentő sereg? - by Fuzz - 03-30-2016, 12:09 PM



Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.