RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
Amit nyer a réven, elveszti a vámon.

-1 kör rage
AOO vagy kimozgás
kimozgás esetén könnyebb ranged célpont
egy körrel tovább támadhatják a gobeszek
Quote this message in a reply
OOG - Biilere nézz majd rá, írd meg OOC threadben mit szeretne összevásárolni Wink
Quote this message in a reply
hozzávalókat int +2 spellcraft +5 headbandhez.
Quote this message in a reply
Alacsony szinten DnD-ben is f@szsag volt a Defensive Casting itt PF-ben meg foleg:

Concentration check: 1d20 + Caster_level + STAT_MODIFIER
Defensive DC: 15 + spell_level * 2
Damaged DC: 10 + damage + spell_level

----------------------

Arkusnak kb 13-at vagy tobbet kellett volna dobnia, hogy defensive meglegyen a spell.
Quote this message in a reply
igen, ilyen szempontból jogos, hogy HA eltalálják (ami esetleges), AKKOR goblinnal számolva még kritikussal is max 20 a DC, a CD meg 19...
Annyira nem is vallott Arkusra, hogy féltse a saját bőrét, de nem gondoltam bele, a csata hevében egyszerűen ez tűnt a járható opciónak.
szerintem legalább a konstans ugyanaz kéne legyen, de inkább a szint szorzó is. A CD nem kéne, hogy nehezebb legyen, mint a sebzés esetén, akármilyen kicsi is a sebzés.
Quote this message in a reply
DnD 3.5 is hasonlo volt, de ott meg tobb eselyed volt sokkal:

Concentration check: 1d20 + Concentration_skill + CON_MODIFIER + feats + ...
Defensive DC: 15 + spell_level
Damaged DC: 10 + damage
Quote this message in a reply
mondjuk feat az itt is van. mindkettő check-hez hozzá jött + spell level, lehet, hogy kicsit az is benne volt, hogy legyen a casterek élete nehezebb, mert mindig a harcos a gyengébb (mondjuk pont magas szinten, ott meg annyira nem számít)
Quote this message in a reply
majd a kovetkezot Smile
Quote this message in a reply
Off handdel lehet AOO-t ütni?

Tfh mindkét kezében van fegyó,  feat nélkül -6,-10,.
Off hand light -4,-8

Mi van ha elejted, eldobod az elsődlegest, vagy más van a kezedben, akkor off-handdel támadhatsz elméletileg, akkor mennyi a mínusz, ha primary hand light de nem támadsz vele, off hand meg normal, s támadsz? -8, mert csökkent kettővel a light primary miatt vagy még jobb mivel csak egy kézzel támadsz, s a másik nem akadályoz? Smile

Ha támadni lehet vele, akkor AOO is lehet elméletileg, csak kérdés mennyi mínusszal?

EDIT: https://www.d20pfsrd.com/feats/combat-fe...bat-final/
No, the penalties end as soon as you have completed the full-attack action that allowed you to attack with both weapons. Any attacks of opportunity you make are at your normal attack bonus
De mi van ha csak off handed van?

EDIT2:
Ha egyik fegyó már nincs is nálad, akkor az nem is off-hand függetlenül attól, hogy a másik kezedben tartod? Normál bónusszal támadhatsz bármelyik kezeddel?
http://paizo.com/threads/rzs2pyad?TwoWea...pportunity
An attack only counts as "off-hand" if you're using the TWF combat rules to get an extra attack beyond what your BAB would normally allow, taking attack penalties and special damage rules for the off-hand accordingly.
Quote this message in a reply
AOO csak egy támadás, de mindegy, melyikkel ütöd.

a mínuszok szerintem így jönnek ki:
mindkét kézzel: -4 (TWF: -2)
offhand light: -4 (TWF: 0)
offhand 1h: -6 (TWF: -2)
szóval szerintem bal kézben hosszú kard -6, mindegy, mi van a jobb kezedben, ha csak lógatod. szóval ha balban kard, jobb kézben gerely, akkor variálhatsz, hogy melyik eggyel támadsz. Ha jobbal, akkor -0. Ha baljobb, akkor -6 Tongue
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
3 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.