RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




$81.68 donated / $385 needed
for site upkeep Jun 2017-2018!

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
#1
Hamarosan...
Reply
#2
Yep...
Reply
#3
Jöhet a mehet.
Reply
#4
Na elszántam magam a startra!
http://forums.rpgaddicts.com/showthread.php?tid=211
Reply
#5
Ami a félresöprést illeti (inkább ide írom, mint az IC szálba), pont mert csak Konyak látta a termet, Eric nem tudhatja, vajon műköik-e a terve, amíg ki nem próbálja. Másrészt én úgy gondoltam a bot használatát, hogy a talajon előre tolja, aztán úgy mozgatja oldalra, hogy a talajon van, vagyis hogy a bot tolja magával a kis fémtüskéket. Majd Gábor megmondja, működik-e, ha egyáltalán lesz rá mód, mert lehet, hogy lesznek a palánknál goblinok és akkor ugrott az ötlet...
Reply
#6
Azért sulymot már láthatott a monk, elvégre majdnem olyan, mint egy shuriken, csak 3d-s Smile
ha úgy érted, hogy lefekteted és mint tolólapot használod, akkor simán átbukdácsolnak a boton.
ha a högyivel böködöd, az meg olyan, mint vasvillával búzát rakodni.
Reply
#7
Legjobb lesz ha leszedjük ezt az ajtót - ha úgyis megszólal a csengő - s tower shieldként magunk előtt toljuk Smile
Vagy azzal toljuk a sulymokat, azon próbáljon meg átpörögni mint a boton - de sztem felesleges, sima fél movement oszt kész.
Reply
#8
(10-15-2015, 04:26 PM)Fuzz Wrote: Legjobb lesz ha leszedjük ezt az ajtót - ha úgyis megszólal a csengő - s tower shieldként magunk előtt toljuk Smile
Vagy azzal toljuk a sulymokat, azon próbáljon meg átpörögni mint a boton - de sztem felesleges, sima fél movement oszt kész.

Akkor már egyszerűbb bedönteni, akkor legalább lefedi a sulymokat és megvan a "deszkapalló" Big Grin

De szerintem már túltoljuk az ügyet. Eric megpróbálja, amit írtam az ajtónyitás után, aztán ha nem jön be, akkor elsétálunk óvatosan feles move-val a palánkig a sulymokon. Pont.
Reply
#9
az a B verzió, csak nem ér a fedezékig, kéne még hozni ajtót, de ez is le lett szavazva korábban
Reply
#10
Így kezeltem az ajtónyitásos - rákészülős kör kezelését. Mivel mindenki készült, az ajtónyitás köre is teljes kör, és az ajtónyitó action és az arra ready-zett cselekedet a kör elejére került, az ajtónyitó és a reagáló ellenfelek körének másik fele a többiek teljes körével együtt kezdeményező sorrendben. A köv kört immáron rendes kezdeményezés alapján kezdheti mindenki. Ezért, bár Fuzz az első körben csak a fülére hagyatkozhatott, s így kör végén jött, a második kört a kezdeményezője miatt ő kezdi.

kicsit bonyolultnak hangzik, de igazából megérzéses-hasraütéses alapon ment Smile és nem volt nagy jelentősége.
Reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.