RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
Én megadnám a fekvőnek is, hiszen minket támadtak meg mint csapatot, nem az van, hogy négyen elmentünk valahova, s csak minket támadtak. Ha valaki első sorben elterül, vagy kap egy hold persont, s nem üt egyet sem az ellenben az is kap xp-t, ez egy közös encounter "a csapatnak". És igen, ott van az, hogy nem jószántukból pihennek, hanem előbb közös csata miatt.

Azért támadta Dyrrat, mert Fuzz annyira megzavarta, hogy magára akarta vonni a figyelmét, hogy hirtelen nem is tudta kit támadjon Wink
Quote this message in a reply
Utánanéztem, amikor Konyak visszavonult, Dyrra maradt a legveszélyesebb.
Egyébként a HP hasonlat annyiban sántít, hogy aki első körben felfogja a HP-t, az annyit felfogott az encounter nehézségéből (annyival csökkent a többiek számára).
Quote this message in a reply
Jelen esetben szavazok es mint mindig a kevesbe halalos effekt melle teszem le a voksom. Azaz az ability damage csak azt csokkentse ami fel van sorolva a 6 statnal.

A spellek mas kalap ala esnek, hatasban hasonloak de direkt pl a ToI nem hivatkozik az ability damagere, hatasa is sokkal hamarabb lejar. (10min / level) (Ha jol emlekszem ket azonos nevu spellbol jovo negativ effekt nem adodik ossze.)

Uff en szoltam.
Quote this message in a reply
A ToI az ability penalty-ra hivatkozik, és az hivatkozik az ability damage-re.
Spellek összeadódásáról nem tudok, hogy lenne korlát. Miért lenne, ha a shadow érintésére nincs? Max azért, mert az egyik "damage" (két kard sebzése összeadódik), a másik meg "penalty" (két enhancement bónusz meg nem)
Quote this message in a reply
Talaltam a spellekre (vagyis magic-re) valamit, eleg pongyola, de lehet ugy erteni, h ket ugysnolysn nevu spell nem adodik ossze. Telefonrol quote-tal inkabb nem probalkozom, de roviden: same source-ra ill same spell-re hivatkoznak. Same source szerintem ua caster v ua wand, ket toi meg nem ua spell, csak ugyanolyan. De ez hiheto, hogy igy ertendo: két toibol csak a nagyobb dobas ervenyesul (amig le nem jar)

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Quote this message in a reply
Stacking Effects
Spells that provide bonuses or penalties on attack rolls, damage rolls, saving throws, and other attributes usually do not stack with themselves. ...

DnD 3.5 - bol (a fenti idezet PF-bol van):
http://archive.wizards.com/default.asp?x.../20040120a
http://archive.wizards.com/default.asp?x.../20040127a
http://archive.wizards.com/default.asp?x.../20040203a
http://archive.wizards.com/default.asp?x.../20040210a
Quote this message in a reply
Igen, a két ugyanolyan nevű spell rendben van. Még annyi, hogy ha egy spell-nek több effektje is lehet (asszem pl confusion ilyen), akkor nem összead ill nagyobb érvényes, hanem a legutóbbi. Tudomisén ha random vakít, bénít, vagy némít, akkor a utolsó számít, akkor is, ha a korábbi durvább lenne.

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Quote this message in a reply
Olvasgattam a gyógyulás szekciót, és eszembe jutott, hogy választhattam volna a shadow-nál egy variant-ot, de nem akartam túl szadista lenni. Utólag talán kevésbé lett volna szadista, ha Konyak nem 4+5+6 str damage-t kap, hanem random kidobva mondjuk 4 con, 5 str, 6 cha -- most visszajött volna mindháromból 4-4, maradna 1 str (ami RAW 0 bünti) és 2 cha (ami teljesen bevállalható, a 11 erőhöz képest mindenképp jobb, de jut eszembe, mágusnak nem is kell cha, szóval...)
Quote this message in a reply
Kérdés, hogy difficultról átlósan normálra lépni az 5ft step-e.
SRD Wrote:http://www.d20pfsrd.com/gamemastering/ex...l-Movement
When movement is hampered, each square moved into usually counts as two squares
"Into". Elég világos.

norm-norm 5 láb (elsőre)
diff-diff 15 láb
diff-norm 15/2 + 5/2 = 10? de RAW 5 vagy 10.
norm-diff ugyanaz, de RAW 15.

Ugyanez főirányban (nem diagonál):
norm-norm 5 láb
diff-diff 10 láb
diff-norm 10/2 + 5/2 = 5 elsőre, 10 másodikra? de RAW 5
norm-diff ugyanaz, de RAW 10.

Általában is, full move közben mennyinek számít a norm-diff és diff-norm átmenet, diff-nek számít-e olyan dolgok szempontjából, amit nem lehet diff-en csinálni, pl asszem futni (charge diff-en kezdődik vagy diff-en végződik)
Quote:You can’t run or charge through any square that would hamper your movement.
Le van valahol írva, hogy a kezdő- és végpozíció "through"-nak számít-e?

Most Fuzz lépését RAW veszem (bármely irányba 5 láb), de ha a DM tanács úgy dönt, akkor szerintem a diff-norm és norm-diff legyen ugyanaz (diagonál 10, főirány 5/10)
Quote this message in a reply
F@szsag, a diff area mindig csak a "belelepesnel" szamit.
Egy 5 lab szeles diff teruleten mennyi movemenet az atjutas?
Egy 10 lab szeles terulet esetén ...
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
7 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.