RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
OOC - ha kérdés akart lenni, akkor: nem, nincs Arkus spell list-jén az Entangle (nem shaman, hanem cleric)
(03-27-2018, 09:27 AM)DM Surranó Wrote: OOC - ha kérdés akart lenni, akkor: nem, nincs Arkus spell list-jén az Entangle (nem shaman, hanem cleric)

OOC - arra gondoltam, h azonositas utan milyen esellyel tudja felolvasni a spellt mint divine spellt, vagy nincs ra semmi plusz ugye, UMD-vel Fuzznak van a legnagyobb eselye felolvasni?
EDIT: Arkusnak nem kell Abilityt emulalni, Fuzznak DC26 lenne UMD-vel.
OOC - mármint UMD, vagy tényleg attól félsz, hogy a tekercs majd el akar téged gáncsolni?
(03-27-2018, 06:55 AM)DM Surranó Wrote: Erki bólint Fuzz javaslatára és a gnóm nyelvű tanácsra is.
A megbeszélésen Arkus támogatja a tervet, bár az egykedvű, szűk szavú megjegyzésből Ericnek van egy olyan érzése, hogy inkább mindegy, minthogy támogatná.

- Ha Demet el akarjuk hozni, előbb az összes goblint ki kell írtani. Addig nincs biztonságban és tuti nem is lenne hajlandó eljönni.

- Én a koboldokban sem bíznék vakon. - jegyzi meg Arkus.

- Ha a lányt el akarjuk vinni a családjához, akkor minimum az összes goblint ki kell írtani előbb, de még azt is ki kell találni, hogy így megkötözve hogyan tudjuk felvinni az indákon.

- Ez nem lehet gond, ha fönt biztonságos a terep. - véli Arkus.
OOC - kötélen felhúzni a maximum load dupláját tudod asszem, szóval ha elég jól meg van kötve, nem gond... de ki tudja, hátha jön magától Smile

- Ha az összes goblint kiírtottuk, vajon a koboldok mit fognak tenni?

- Miért is nem nyírtak még ki minket? Aligha hálából. - kérdi az ork.

- Bár Eric nem akarta a druidát megölni -- főleg nem a lány kikérdezése előtt --, ha már így alakult, valahogy tényleg tudatni kéne a goblinokkal (nem feltétlenül a feje felmutatásával persze) és megnézni, hogyan reagálnak rá. Hátha változik az attitűdjük velünk szemben.

- Hm, erőből meggyőzni őket? Működhet. - véli ismét Arkus.

Arkus vállaszai többségére egyetértően bólint Eric. A koboldok esetében -- szintén egyetértően -- megrázza a fejét (szerinte sem hálából, hanem számításból) Eric szerint a koboldok pont annyira ellenségnek tekinthetőek, mint a goblinok.

A goblinok elleni hadjárat tervezgetésénél megjegyzi: Tudjuk, mennyien vannak? Persze a hangnemből érezhető, hogy költői kérdésnek szánta, hiszen a válasz egyértelműen: nem.
Eric emlékeire támaszkodva legalább hatan maradhattak életben a lenti kommandóból. Nem volt köztük Grenl, sem az asszonyok, gyerekek (kivéve a harcos nőket). Egy biztos: Dyrra legalább két hobgoblinnal végzett. De vajon mennyi volt összesen?
(03-27-2018, 11:31 AM)DM Surranó Wrote: OOC - mármint UMD, vagy tényleg attól félsz, hogy a tekercs majd el akar téged gáncsolni?

OOC - nem gancsolni, hanem belegabalyodni
(03-27-2018, 11:52 AM)Eric Thunderfist Wrote: A goblinok elleni hadjárat tervezgetésénél megjegyzi: Tudjuk, mennyien vannak? Persze a hangnemből érezhető, hogy költői kérdésnek szánta, hiszen a válasz egyértelműen: nem.

Reméljük mind ott voltak amikor lefelé jöttünk, s reméljük annál nem többen. Ti mennyivel találkoztatok legutóbb?
Ha tudjuk elsőnek a sámánt és a főnököt szedjük le, Konyak kezelésbe veheti a főnököt, Gábriel meg én a sámánra koncentrálunk.
Feltételezhetjük, hogy van őrség a feljárónál, de ez egy kisebb teremből indul lefelé, s legutóbb a goblinok többsége nem volt ott, de a főnök igen. Ha gyorsak vagyunk elfoglalhatjuk a kis termet, s utána már csak az ajtón bejövőkre kell koncentrálni.


A kardhüvely hegyével felvázolja, hogy miként is nézett ki a fenti terem szerinte, ki hol volt és mennyien a goblinok és hobgoblinok közül legutóbb, stb.

Nyilván Konyaknak és nekem sötétben, a lentről beszürődő gombák fényének homályában, kellene másznunk ahhoz, hogy az erősebb felszűrődő fényt ne vegyék észre túl korán a goblinok. (ooc - az indás terület is low-lightos volt?)

Ha mindenki végzett a reggeli teendőkkel, beszól Fuzz Erkinek gnómul, hogy máris elmegyünk goblint írtani, s mehetünk közben. Gábriel előre felderíti a szobákat, mint legutóbb. DM, szólj ha odaértünk a műhelyekhez. Lehet ott vannak, s hiába tervezgetünk Smile

OOC - DM, a fenti lejárati részről tudsz egy screenshotot küldeni, már nem emlékszem (de karik biztos igen), h sarokban volt-e, de talán éppen nem, s minden irányba ki lehetett még lépni. Illetve ez egy külön szoba volt emlékeim szerint ahol a főnök trónolt, s a goblinok többsége nem volt ott alapból, hanem egy déli teremben.
OOC - libasorban tudunk csak kimászni, azt írtad, de elférni kikerülni egymás ki lehet másik indán (áthaladni baráti mezőn?) S elreppeni mellette, pl. Gábriel Eric mellett?
Fuzz úgy emlékszik, hogy az indás kürtőben volt némi halovány bíborszín derengés, odafenn pedig fáklyák égtek. A kürtő a kerek terem közepére érkezett, onnan északnyugatra volt a "trón", keletre és délkeletre pedig két ajtó.
OOC - csat vmiért nem megy, próbálom emailben elküldeni
(03-28-2018, 11:16 AM)DM Surranó Wrote: Fuzz úgy emlékszik, hogy az indás kürtőben volt némi halovány bíborszín derengés, odafenn pedig fáklyák égtek. A kürtő a kerek terem közepére érkezett, onnan északnyugatra volt a "trón", keletre és délkeletre pedig két ajtó.
OOC - csat vmiért nem megy, próbálom emailben elküldeni 

OOC - megérkezett, köcce, a keleti ajtó nem is volt nyitva, nem jött onnan "még" senki a múltkori harc idején?

Akkor jobb a helyzet, ha voltak fáklyák és derengés (látunk, de mehet stealth). A fentieket felrajzolja és megosztja a többiekkel. Ha a trónon ül akkor gyorsan körbe kellene venni a főnököt, úgy kelle érkeznünk. Ha nincs bent, akkor viszont biztosítani a szobát a déli ajtó felöl. 
Számíthatunk javelin záporra is az elején.
Vágjunk bele.
OOC - az ajtók állását ne nézd, az valamikor múltban mutatott egy állapotot.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.