(08-30-2017, 03:29 PM)DM Surranó Wrote: OOC - valójában elfelejtettem figyelembe venni a difficult terraint mindenkinél (goblinoknál is), úgyhogy úgy fair, hogy most Eric-et se fogom vele szívatni...
Dyrra felszeleteli a gobbót (26hp). Battle over.
OOC - durva ez a Dyrra, már megint Rábízzuk a bosst
Fuzz, csak tátott szájjal áll. Ajjaj, úgy érzem nem akarjátok már kikérdezni. De legalább megúsztuk, hogy ők jelentsenek. Állítsuk vissza a torlaszt gyorsan. - el is kezdi pakolni, példát mutatva az erősebbeknek. Közben megpróbálja megállapítani, hogy elhordták vagy eltolták nyugat felé az ajtót, utóbbinak kell legyenek jelei. - A gobbókat is tegyük ide nehezéknek. De előtte nézzük át van-e náluk valami.
Átkutatja a gobbókat, átnézi a felszerelésüket, goblin javelin mindig jól jön, vagy egy studded leather is, de egy két "goblindíszt" is begyűjt az öltözékükből, ha van, amely a disguisehoz jól jöhet, ha a korábbit ki kell egészíteni. (ooc-amíg nem undisguiselja magát addig hat a korábbi disguise?)
De egy-két garas sem rossz, ha esetleg egyszer az életben kijutunk innen, gondolja, mert itt nem sok hasznát vesszük. Valami kaja jobban jönne. Meg is nézi van-e náluk ehető kaja, ha csak goblin számára ehető azt is elviszi, a két fogoly hadd örüljön, ha már olyan jóban lettek legutóbb a spell hatására.
Tfh. a fenti mind sikerült gond nélkül, akkor visszaindulunk, minden ajtót becsukunk az oldalsó keletieket is.
Arra nem emlékszem múltkor válaszoltál-e, hogy a korábbi hullákat eltüntettük (elástuk vagy nem?) Mert volt ilyen terv, de roll20 szerint ott vannak.
Ha nem tettük meg, akkor azokat is egy-egy ajtó elé lerakjuk (jelölöm roll20-n), hadd érezze aki arra jön, hogy nem tanácsos tovább jönni.
A ládás teremben a ládákat a megbeszélt helyre rakjuk, Gábriel pedig a megadott helyen őrködik.
A gallyakat elvihetjük megint gyújtósnak.
Amíg Gábriel őrködik, addig mi a ranger segítségével nyomokat tüntetünk el, illetve nagyon erős nyomokat hagyunk a Vadász táborától az északi járat felé, mintha arra mentünk volna, a déli ajtó felé vezető nyomokat eltüntetjük, majd a hasadék keleti bejáratán megyünk be hátrafelé a teremben, majd a gázos részen már normálisan.
Az új táborhelyünkön jelentjük a többieknek, hogy mi történt. Aztán ebéd, este alvás. Esti alvás előtt egy channel jól jönne (Fuzz+Gábriel, többiek nemtom korábról hiányzik-e még). Őrködést kitaláljuk közösen (amikor Fuzz alszik, Gábriel nem tud itt lenni, figyelni)
EDIT - az árnyas teremben van egy mágikus kör és sárkány, azok minek minősülnek, tárgynak, mivel lehet meghatározni, hogy melyik mire jó, identify spell/detect magic/spellcraft mint egy tárgy esetén? Mert előző szinten nem volt még spellcraftja Fuzznak, detect magiccel az iskolát állapította meg, most hogy már van spellcraftja (+4) tudhat-e bármi többet megállapítani? Ha igen, visszafelé megpróbálja. De aztán ott van még a puding próba, hogy ráküldünk egy gobbót.