RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
OOC - ja bocs én jövök...

13 - Narancska kifekszik

10:02.5

30 - A fekvő goblin megenged magának egy ellentámadást a közelharci dobásra, de hiába. Aztán fekve marad egy gerellyel a vállában.
28 - Konyak...
30 - Fuzz provokatívan vigyorog a "galádra" (lila aki közelít), miközben a két gerellyel megtüzdelt gobbó mellett várja a galád érkezését, eljátszva a csali szerepét.
@Konyak, merre vagy? Smile
OoC - Elbujtam. Elvagyok havazva.

Konyak megismétli előző ütésést, de ezuttal a Fekete az áldozat (ooc: attack: 19 damage: 13).
Az egyszerűség kedvéért arra az esetre, ha a roll20 nem egyértelmű számomra: Eric folytatja a korábban már felvázolt programját és sorban halad mindig a legközelebbi ellenfelet megcélozva és addig pofozza, amíg van benne élet, majd megy a következőhöz. Ezt akkor szakítja meg más cselekedettel, ha valami ezt indokolja. Ilyen indok lehet újabb hobgoblin vagy a sámán megjelenése, akit gyorsan le kéne kapcsolni, vagy ha valakinek segítségre van szüksége, amelyben Eric tud segíteni.
10:02.5

30 - A fekvő goblin megenged magának egy ellentámadást a közelharci dobásra, de hiába. Aztán fekve marad egy gerellyel a vállában.
28 - Konyak kiüti a feketét.
24 - A lila gondol egyet, és szörnyű ordítás közben kibotladozik az északkeleti ajtón (nyíllal jelöltem), és eltűnik szem elől. (ebből mondjuk csak Konyak és Fuzz látnak bármit is)
18 - A földön fekvő sarlós elengedi a kardját, és vadul karattyolni kezd, pajzsát maga előtt tartva. (ebből is)
14 - A fekete kileheli a lelkét.
14 - Arkus felkapja a fejét a karattyolásra.
- Megadja magát. Hagyjuk?
13 - Eric kiüti a maradék lelket a hobóból, mert úgy ítéli, a narancs az már nagyon halott.

10:02.6
30 - Fuzz ... (már nincs kire csalogatóan nézni...)
30 - Fuzz teper a galád után erősen megparkolva a hosszúkardot, s attól függően folytatja, hogy mit lát az ajtóból. (10láb, ami 20 DT miatt)

Ha nem látja, akkor megy tovább a másik ajtóig, s ott is benéz (Kint már nincs DT terep ugye, lelépni DT-ről meg 5láb? 35lábnál tart? )
Konyak arebb lep es kivegzi a Sarlost es igy folytatva az osszes tobbit is, ha mar nincs elo ellenfel a teremben, majd johet par channel.
(05-16-2018, 10:29 AM)Konyak Wrote: Konyak arebb lep es kivegzi a Sarlost es igy folytatva az osszes tobbit is, ha mar nincs elo ellenfel a teremben, majd johet par channel.

Mindjart hozok meg parat addigra Smile
Utolso dt field az ajtóban a láda.
Amikor Fuzz odaér, nem látja a galádot, csak egyenes folyosót (roll20 update később). Ha továbbmegy, akkor jelöld az útvonalat, és megmondom, hol történik bármi is.

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
5 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.