RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
Első kör (nincs meglepi kör, mindenki meglepődött)

21+ - Gábrielen kívül, aki mintegy 30 lábnyira van odalentről és 50 lábnyira odafentről, egy halom gerelyt kap a nyakába, mielőtt mozdulhatna. Egy lepattan a bundájáról, egy meg még fölötte valahol az indák közé ékelődik, de három megsebzi (AC 19,16,18, össz -5hp)
A többiek csak azt látják, hogy három gerely a kürtőből a földre potyog.
20 - Eric...

Eric jön!
http://forums.rpgaddicts.com/showthread....2#pid32232
Gábriel mit lát?
Concealmentet számoltál és távolsági mínuszt javelinre (50láb)? Vagy az csak lentről érvényes még mindig, hogy nem lehet rendesen fellátni sem low-light, sem darkvision, fordítva nem?
Mindkettőt számoltam, a fentről támadás +1et nem (úgy még egy talált volna...). A concealment egyébként nem a low light, hanem az indák miatt.

Hogy mit lát, a köre előtt megírom.
(04-07-2018, 11:24 AM)DM Surranó Wrote: Mindkettőt számoltam, a fentről támadás +1et nem (úgy még egy talált volna...). A concealment egyébként nem a low light, hanem az indák miatt.

Hogy mit lát, a köre előtt megírom.

Akkor jó, mert a fentről támadás csak melee esetén számít Smile

A concealmentet én is az indákra értettem természetesen. A "concealment egyébként nem a low light" ezt nem tudom miből gondoltad, a low-lightot csak azért említettem a darkvision mellé, mert elméletileg azzal is látni valamit (a darkvision 60ft, ha nem lenne semmi fény akkor gobbók sem látnak le és mi dv-seink sem fel, de van valami fény, így normal visionnel nem is, akkor low-light visionnel elméletileg fentig el lehet látni, ha jól gondolom - bár arra sem válszoltál még sztem, hogy most is van-e (fáklya)fény odafent mint korábban amikor lejöttünk, vagy dark van).
Sötét van odafönn, de Gábriel amennyit fellát, azt le fogom írni, csak előbb még mások vannak, akiket ne befolyásoljon.
(04-07-2018, 12:34 PM)DM Surranó Wrote: Sötét van odafönn, de Gábriel amennyit fellát, azt le fogom írni, csak előbb még mások vannak, akiket ne befolyásoljon.

Ok, csak megtévesztett, hogy mivel ő már látta a gerelyeket amelyek "rázúhantak", s sebződött is, valamiért azt hittem már lát is a meglepi körben, s free actionként tud beszélni.
De oké, akkor majd első kör 13 után tud csak látni és beszélni.

Erről jut eszembe mivel ő látta a meglepi körben szereplő gerelyeket ennek ellenére nem vesz részt meglepi körben, ha esetleg csapda volt?
 - tfh csapda aktíválta, akkor mivel tudott róla, s látta a gerelyeket, nem lehet hogy nem lepődött meg? Smile
 - tfh goblinok dobták, akkor nem látta őket, mert jó a stealthjük, tehát meglepődik, viszont ekkor a gerelyeket sem kellett volna látnia biztos ami biztos, nem? Bár volt korábban egy olyen feltételezés, hogy esetleg a gobbók ott vannak a gerelyek végén, de nyilván ettől a feltételezéstől még nem látja/hallja a gobbókat, s emiatt meglepődött.
Eric a kút széle mellé lép (azon kívülre) és mivel úgy sejti, hogy mindjárt goblinok fognak potyogni az égből, ready-zik arra, ha valami élőlény lepottyan mellette, akkor abba beleboxol.
... Gábrielbe is? :-)

19 - Gábriel mintha valami jajkiáltást hallana fentről, aztán egy törött gerely hullik alá ártalmatlanul.
18 - Arkus beáll Eric mellé, kicsit hátrább, dárdával a kezében várva az áldást.
- Maradjatok a közelemben - mondja.
16 - Konyak...

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
(04-07-2018, 03:36 PM)DM Surranó Wrote: ... Gábrielbe is? :-)
Jaja.  Reflexből. Smile
Konyak oda all Arkus masik oldalara es readyzik egy lancos csapast.
Ooc - Roll20-on a tokent majd ha kell arrebb rakom amikor arra jarok PC-rol ez igaz Dre-re is.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
3 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.