RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
(03-28-2018, 01:11 PM)DM Surranó Wrote: OOC - az ajtók állását ne nézd, az valamikor múltban mutatott egy állapotot.

OOC - Az oke, csak ezert kerdeztem, hogy volt-e nyitva amikor ott harcoltunk, jottek-e onnan is, nem emlekszem. Ha nem, akkor lehet az a kincstar vagy ott a sarkany. Ha volt nyitva, akkor valaki kozulunk biztos belatott, h mi van/volt bent. Nekem nem remlik, ezert gondolom, h csukva volt, s nem jottek onnan gobbok korabban.
OOC - ha újraolvasod az illetékes fejezeteket, akkor kiderül Smile
(03-28-2018, 03:34 PM)DM Surranó Wrote: OOC - ha újraolvasod az illetékes fejezeteket, akkor kiderül Smile

OOC - ajjaj, akkor inkabb ugy veszem, hogy Fuzz is elfelejtette, s ugy tudja, hogy a keleti szoba ajtaja csukva volt Smile Szte az a kincstar, a lada meg csak kamu Smile
Amikor mindenki végzett a reggeli teendőkkel, a csapat összeszedi magát, és nekiindul.
Erki a megbeszélteknek megfelelően hátramarad Sharwynnal, a goblinka pedig kikötözve a fához, szemmel látható változás nélkül.

Óvatosan, Gábriel felderítését követve, a négyfős társaság elér a műhelyekig, ahol még ott az út kellős közepén az a ládákból rögtönzött emelvény, amire Dyrra megbecstelenített testét rögzítették. Arkus megtorpan, majd egy elszánt mordulással odébb tolja a bútorhalmot, a fal mellé.

(abban a teremben elhelyezhetitek a tokeneket, és akkor onnan folytathatjuk)
OOC - tehát a goblinka bőre nem kérgesedett egy picit sem este óta?

Gábriel szépen leszáll a nyitott ajtó tetejére, s ott várakozik, majd Fuzz mentális utasítására átrepül az első oszlophoz, s ott elszáll. Onnan nyugat felé nézelődik (darkvision 60ft), majd áttotyog a déli oszlophoz, s először középen majd délen is elnéz nyugatra. Mindezt stealth modeban természetesen.
Gnóm nyelven jelentést kér, hogy nyugati ajtót csukva látja-e, ott-e a torlasz, illetve egyéb ajtót amire rálát csukva-e, észlel-e valami változást, hogy nincs a helyén valami, talicska, vödör, stb. (most roll20-n nyitva van 3 ajtó)
Fuzz kicsit vár majd ha minden ok, nyomatja a fénykavicst, s eldobja. Jelölve. Utána ő is átosonkodik északi oszlophoz, majd cast újabb fénykavics.
nem-is-OOC de nem ám.
Többiek?
(04-03-2018, 11:37 AM)DM Surranó Wrote: nem-is-OOC de nem ám.
Többiek?

Akkor 
 - vagy a másik bemélyedésbe kell, mert ez pont a lányé, nem a felszabadult paladin helye
 - vagy egy új helyre kell, mert a bemélyedések már "foglaltak", elfogyott róluk a "kérgesítő kéreg" (ránézésre nem, ugye? mert úgy emlékszem ez nem volt feltűnő, csak nehezen észrevehető barázda)
 - vagy ez egy hosszú folyamat eredménye, s még nincs látható eredmény (ha jól rémlik kb. két hete hozták le őket Erki elmondása szerint, azaz ennél több nem lehet)
 - vagy kell pluszban valami rituálé
 - vagy csak Beláknak kérgesít a fa, mert ő a gazdája még mindig
- vagy goblinra nem hat, ezért kisérletezett Belák csak emberekkel (különben csinálhatott volna magának kérges goblinhadsereget is)
- vagy egyéb Smile


Ja, a cast újabb fénykavics előtt, közben természetesen ő is nyugatra leskelődik az oszlop mögül (low-light)
(04-03-2018, 11:37 AM)DM Surranó Wrote: nem-is-OOC de nem ám.
Többiek?
Eric várja Fuzz jelzését, hogy mi a helyzet.. Ha ellenség bukkan fel, akkor üt, de megfontoltabban, mint legutóbb, nehogy megint csapdába fussanak.
Konyak hagyja elore menni a szeleburdi felderitot, ~20 labra lemaradva koveti.
Hosszas, kínkeserves felderítés után a csapat arra a következtetésre jut, hogy a már ismert területen nincs ismert ellenség. Egy apró részlet tűnik fel a csapatnak a már ismert különbségeken felül: mindenki határozottan úgy emlékszik, hogy az indák mászhatók, most mégis egy kötél vége lóg ki a kürtőből.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
6 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.