RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
A piros fácska megy bántani Konyakot, de a mágikus pajzson nem jut át. (AC17)

Negyedik kör

29 - Fuzz közelebb settenkedik. A zöld gallyacska egy pillanatra arra fordul, de aztán Gábrielre koncentrál. Fuzz elhümmög egy szédítő dallamot a harcosra...
21 - ... de azt láthatóan nem hatotta meg, mert akkorát sújt Dyrra kardjára, hogy az majdnem kettétörik (CM 19, CMD 20. Mázlisták).
21 - Dyrra feleletül a bozótból kilépve próbálja viszonozni a csapást, de a pikkelyvért könnyedén felfogja a nem túl erős ütést.
19 - Arkus elkezd áttörtetni a bozóton, de újból belegabalyodik, mielőtt kijutna.
15 - Erki buzogányra váltva flankeli a harcost, de még így is épphogy átüti a vértet, csak hogy valami kemény állja útját a vért alatt.
12 - A lila almavész is lerohanja Konyakot, de még ilyen vad támadással sincs esélye.
8 - Konyak, Eric... (Eric még nem lépett ki, de tehette volna. Ha szándékosan maradt a bozótban, akkor most kezdhet egy újabb reflex mentővel)
OOC - Megdobta az erőchecket, ilyenkor már szabadon mozog csak DT, nem? Egyébként ekkora bölcsivel nem marad ott sztem, ha tudja mi vár rá Smile
OOC - tul gyorsak vagyunk Sirnek Big Grin
OOC - Jelold mar a fat valami tokenfelevel is, nem ertem hogy tud rajta keresztul  tamadni a bekusz.
A varazslono csak alszik? Akkor lehet coupe de gracelni jo poziciobol. (OOC - Vagy en nem vettem eszre valamit es meghalt?)
OOC - beka eredetileg egy faagon ult, sztm most is a fan van, s onnan oltogeti a nyelvet
Ooc - nekem a roll20 alapkan ugy tunik, h Konyak teljes takarasban van a 2x2-es fa altal. Ami ugye feljebb is jo vastag kellene, h legyen.
OOC - Arkus azért nem ment ki a DT-ről, mert nem volt elég mozgáspontja. Ha kör végén belül vagy, új mentő, és neki sikerült megint elrontania.
Igen, a béka a fán ül (és nem, nem számít nyelvöltögetéskor takarásnak a faág, fölhúzni a fára viszont nem nagyon fog tudni egy medium karaktert). A törzs messze nincs 10 láb átmérőjű, inkább 5 láb. Jelöltem a törzset.
Amennyire Konyak ismeri a saját spelljét, a varázslónő elájulhatott.
(12-07-2017, 11:44 AM)Konyak Wrote: OOC - tul gyorsak vagyunk Sirnek Big Grin
Szó szerint! Smile
Eric cselekedetét részben feltételesen írtam, mert nem tudtam, mennyi idő alatt mentesül a spell hatása alól (meglesz-e a reflex save, vagy csak erővel szabadul ki). Természetesen mivel egy mezőt kell csak arrébb mennie, kilép az érintett területről és újabb köveket keres a további dobálózáshoz.
OOC - Nem lenne hatékonyabb, ha odamenne lecsapni vagy flankelni, fenyegetni a még szédelgőket, illetve újra stunnolni ha magához tér? Vagy milyen megfontolásból dobál köveket, a csak minimálisat sebez. Nem akarja bántani őket? De ne feledd ők azért bántani akarnak minket. Smile
ooc - jo kerdes, mert bolcs
Konyak lep atlosan ralep, a lancat ott hagyja (DM majd jeloli), gyogyul ezzel maxba megy, van meg belole 6 kor.
- Vegezetek ki (coup de grace) a varazslonot!!!
Ezutan kardjat ketkezbe fogva orjongve (rage) megvagja a druidat. (attack: 27 damage: 14)
OOC - Hát nem tudom, kivégzésben Fuzz nem biztos, hogy benne van, mert mégsem goblin, hanem ember, főleg ha ezek a két Hucrele testvérek, bár ő nem tud róla, mert asszem csak Eric látta a natural20-szal, de talán sejtheti. Majd a DM megmondja.
Elfogni nem lenne elég? Bár az igaz, hogy akár két kör után fel is kellhet, s az kockázatos lenne. Nincs olyan CdG verzió amelytől disabled lesz, de nem halott? Smile
Nem elég, hogy Konyak éppen rajta áll? Smile
Egy spellbook viszont mindig jól jönne a csapatnak Smile

EDIT - Mondjuk Gábriel cselekedhet önállóan is, hallgatva Konyakra, ha nem kap más utasítást (márpedig előbb jön mint Fuzz), elvégre most ketten vannak csak ott akik full-roundban CdG-t tudnak csinálni.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
15 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.