RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
Fuzz beles, és egy hasonló termet lát, hasonló kerttel, de eggyel kevesebb kertésszel. Amíg nem megy beljebb, addig a keleti részt nem látja, de a gombák derengésénél annyit már most is lát hogy a nyugati fal hosszú egyenes, az északi falon pedig újabb ajtó vezet tovább.
Ooc - jovo hetfon https://www.google.hu/url?q=http://www.g...q9na6DSePA
(02-03-2017, 10:13 AM)DM Surranó Wrote: Fuzz beles, és egy hasonló termet lát, hasonló kerttel, de eggyel kevesebb kertésszel. Amíg nem megy beljebb, addig a keleti részt nem látja, de a gombák derengésénél annyit már most is lát hogy a nyugati fal hosszú egyenes, az északi falon pedig újabb ajtó vezet tovább.

Tovább osonkodik amennyire feltétlen szükséges, hogy a keleti részt is belássa, felkészülve, hogy a kertész 2.0 csak elrejtőzött a déli csata hallatán.
Fuzz elmerészkedik a terem közepéig, hogy a keleti részt is belássa, és egy, a déli kerthez hasonló beugrót lát, újabb ajtóval kelet felé. Mindent összevetve úgy néz ki, hogy ezt a két kertet a sokkal régebbi fal és az ajtó választja el egymástól, a kertész is ugyanaz lehetett, talán a klíma kicsit más, de Fuzz nem tudja megmondani, miben. Ebben a teremben is van egy hasonló szerszámos kőpad, de csak pár apróság maradt itt, a nagyját áthordta amoda a gazda.

Arkus után Erki is beszivárog a többiek után a déli kertbe.
- Jó sok ajtó - jegyzi meg, ahogy körbenéz és beles Fuzz után is.
OOC - jahogy a keleti rész annyira északon van, nem néztem roll20-t, akkor nagyon bátor volt Smile Azt hittem közelebb az ajtóhoz Smile

Fuzz visszaoson a bejárati ajtóhoz és becsukja.

Hasonló kertnek tűnik mint ez, szintén néhány ajtóval. A kertész ugyanaz lehetett, mert nem láttam másikat, s senkit. Jó nagy terem az is, javaslom hagyjuk ezt csukva egyelőre és nézzük meg a délieket, ha egyetértetek. - mondja majd ha nincs azonnali ellenvetés, hallgatást beleegyezésnek véve, el is indul a délre a kőpadhoz, ahol a vödör és asó van, azokat mustrálja amíg várja a többiek felzárkózását.
- Rendben kicsi gobesz vezess minket Tongue.
A kicsi gobesz nézi, nézi, majd megfogja a mustrált vödröt és ásót, elviszi őket az északi ajtóhoz, nagyon óvatosan ráhelyezi az ásó végére (ahol fogni) a vödröt, majd nekidönti a vödörrel ellátott ásót az ajtónak. Akár befelé nyílik, akár kifelé, ha nyitját az eldől és a vödör hangot ad (ooc - merre nyílik? nem néztem még roll20-at).
Ezután visszamegy a gereblyéért, s a fokokkal ellátott végét az ajtó bejárata elé rakja felfelé, majd egy kis porhanyós földdel eltakarja, illetve félig belenyomta a puha földbe, hogy azonnal ne legyen észrevehető. Hátha aki bejön rálép és fejbe veri magát Smile (Tom & Jerry csapda Smile)  

Ezután a feltehetően furcsán néző társaihoz fordul. Fura ez a beugró, hogy nincs itt semmi. - mutat a nyugati beugróra - Minek van itt beugró, ha semmi nincs itt? Nem lehet, hogy van itt egy titkos ajtó? Esetleg pont itt rejtegetik a kincseiket? Nézzük meg. Azzal nekilát titkos, rejtett ajtót keresni a nyugati beugrón északról dél felé haladva.
Eric a goblin felvetésére szintén átnézi a beugrót közelebbről.
OOC - roll20-on jelöld lécci, hogy melyik ajtó előtt van az ásós riasztó ill a gereblyés csapda, vagy legyen egész egyértelmű:
- északi kert északi ajtó
- északi kert keleti ajtó
- két kert közti ajtó
- déli kert keleti ajtó
- déli kert déli ajtó
- déli kert északnyugati ajtó (amin bejöttettek)

Se Fuzz, se Eric nem talál semmi furát a déli teremben levő nyugati beugróban. Tömör falnak tűnik.
A két kert közötti ajtón van mindkettő, ma majd jelölöm roll20-n is.

Irány a déli kert déli ajtó. Odaosonkodik, hallgatózik.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
11 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.