RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Hetedik fejezet - Rongy és arany
A goblinkák ijedten nézik a meredező kardot és makognak valamit, de még Erki se érti...
Eric tehát ott marad, ahol tartott.

OOC - nem mindegy, hogy merre van a hátad, amikor két irányból támadnak? Smile
(10-03-2016, 08:04 PM)Konyak Wrote: Konyak egyertelmuen jelzi Ericnek, hogy maradjon: Felkeszulok aztan roham.

Fuzz ennek hallatán izgatottan várja, hogy Konyak és Eric felkészüljön és történjen valami, ha már a köveket itt felejtette. Egy újabb roham az sem lenne rossz, lassan már egy-két perce nem rohamoztunk - gondolta Stirlitz, ja nem, Fuzz.
- Gyerünk - mondja Dyrra, és tesz pár hangos lépést Konyak és Eric felé, majd mint az árnyék, visszasuhan az ajtóhoz, magasra emelt csákánnyal. Olyan csöndes volt, hogy még a legmuzikálisabb bárd is kitisztítja a fülét, aztán a szemét is megdörzsöli, hogy most tényleg mozog az ork, vagy csak képzelődik.
Arkus az ajtó másik oldalán, dárdát szegezve áll, és helyeslőn bólint társa felé.
Erki rájuk néz, elvigyorodik, majd így szól:
- Gyerünk.
Azzal elindul Konyak felé, de menet közben hátat fordít, elteszi a kardját, és gerelyt ragad.
Ha valaki a füstös terem felől jön, lesz kapsz.
Eric megnézi, hogy nyílik-e az ajtó. Ha igen, kinyitja. Ha nem, akkor megpróbálja berúgni.
Amint az ajtó kinyílik, beordít rajta: Kifelé mindenki fegyvertelenül! Bűzös borz van nálam és nem félek használni!

Intiimdate check: 5, valószínűéleg nem hiszik el a borzos részt...
Konyak "readyzik" arra, hogy Eric nyitja az ajtót. Magára varázsol még egy töltetet a pálcájából majd elrakja azt.
OOC - Sztem nem lehet addig readyzni (standard action) amíg nincs init, az init és a perception kell, hogy eldöntse egy csata elején, hogy ki mikor jön és ki van meglepődve. Ez természetesen fokozottan vonatkozik a bent levőkre is, hogy nem tudnak readyzni Eric ajtónyitására. Mivel mindkét fél tud a másol jelenlétéről (hallottuk egymást) ezért meglepi kör sem lehet sztem csak sima kezdeményezés dönt.

Fuzz áhitattal leskelődik Konyak pálcája után.... közben elgondolkodik, hogy ezt meg vajon honnan szedte, korábban nem látta nála...
OOC - ezert raktam idezojelbe a ready-t. Gondolom Eric kepes jelezni Konyak keresenek megfeleloen, mikor akarja nyitni az ajtot es hagy neki par masodpercet, hogy hasznalja a palcajat.
Fuzz az előző pár percben túlzottan el volt foglalva ahhoz, hogy látta volna, mint használja Konyak többször is a pálcát, így gyermeki arccal rácsodálkozik a dologra.
Az ajtó nyílik Eric próbálkozására, és a törp be is löki azt egy kisebb erőfeszítéssel, majd beordít:
Kifelé mindenki fegyvertelenül! Bűzös borz van nálam és nem félek használni!

Mielőtt a csapat megbarátkozna az újdonsült látvánnyal, hangos röhögés a válasz a gyenge fenyegetésre.

A negyven láb átmérőjű, boltíves csarnok közepén egy nagyjából tíz láb átmérőjű akna vezet a mélybe. Halvány ibolyaszín fény dereng az aknából, és betegesen fehér és szürke indákat világít meg, amelyek az akna falát borítják. A lilás fényt a falra egyenletesen elhelyezett négy fáklya segíti. Egy durván faragott kőtrónus terpeszkedik az északnyugati fal görbületének támaszkodva. Egy méretes vasláda szolgál zsámolyként a trónon ülő, pikkelyvértes, jókorára nőtt goblinfajzatnak. A trónus mellett balra egy kővályúban egy facsemete nő. A trónustól jobbra két goblin ácsorog, egyik gerellyel a kezében, másik egy láncos buzogányt lóbál ráérősen.

Roll for initiative! (és véglegesítsétek jelenlegi helyeteket a roll20-n. a termet hamarosan felrajzolom.)
Init: [1d20+6] = 10+6 = 16
Konyak közvetlen Eric mögött/mellett készül a vad rohamra.
Init: [1d20+2] = 18+2 = 20

ooc - a roll20-at most nem erem el.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
3 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.