RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Hetedik fejezet - Rongy és arany
(06-21-2016, 09:34 AM)DM Surranó Wrote: - Hát druidát éppen találhatunk... de nem hiszem, hogy segítségünkre lesz, sőt.

Akkor maradunk a hagyományos módszernél, nézünk ameddig látunk, ütjük akit érünk...

EDIT - Jaj, most kapcsolok, hogy miért is vagyunk itt eredetileg, olyan régen volt, egy almatermesztőt keresünk aki a gobbók vezére lehet Smile

No, mesélj, mit tudsz erről a druidáról? Láttad már?

ooc - csak tud valamit, ha már tudja, hogy druida a lelkem, s nem véletlen írta a DM.
Idézet emailből, amikor Konyaknak még nem volt szabad tudnia, hogy túléltetek, vagy új karival jöttök Smile

Azt tudod, hogy miért tartanak fogságban, s mi a céljuk veled?
- A céljukat nem tudom, de túl jó elvárásaim nincsenek. Úgy egy éve jártam erre, szerencsét próbáltam a Régi Úttal, de a goblin banditák elkaptak, s azóta itt vagyok. Igazából csak nagyjából sejtem azt is, mi az az "itt". Aranyfényűnek hála a gyógyító imáim tartottak életben, különben már rég elpusztultam volna az éhségtől és a sok veréstől.

Sir Bradfordról és 3 társáról nem hallottál, esetleg ők is fogságban vannak?
- Három embert fogtak el a goblinok úgy egy hónapja, együtt raboskodtunk. Ha jól emlékszem, Talgen, Sharwyn és Sir Braford. Dé nélkül. De csak úgy egy hétig voltak itt, mielőtt elvitték őket. Az utolsó, amit hallottam, hogy Bélák akart tőlük valamit.

A goblinok vezérét ismered?
- Nem ismerem, de hallottam, hogy a goblinok az Alkonyligetről beszéltek, ami "odalenn" van. De azt se tudom, én milyen magasan vagyok, ahhoz képest van "odalenn". Ott Bélák egy bűvös kertet gondoz és bűvös gyümölcsöt szüretel valamiről, amit a goblinok Gultiász Fájaként emlegetnek, de csak rettegő suttogással.
- Szerintem kezdjük az északi ajtóval.

OOC - Ha nem nagy meló, akkor ezen levelezést valaki beszúrná valahová. Gondolom a karakterek a lényegi részt elárulták Konyaknak, csak a játékosoknak nem volt rá ideje.
Bármilyen, akár bardic knowledgevel lehet tudni ki/mi az a Gultiász? Ha nem akkor megkérdi Erkitől.

OOC - sztem a levelezés nagy része a szökésről szólt, de ha van még háttérinformáció, s esetleg kéznél van DM akkor jöhet, nem titkoljuk Konyak előtt, kivéve az elrejtett kincsről szóló részt Wink
Fuzz nem tudja ki-mi az a Gultiász, és Erki sem. A fáról kimaradt egy kis infó:
- ... valami bűvös gyümölcs nő rajta... A nyárközépi gyümölcs gyógyítja a testet és a lelket; a sápatag télközépi termés viszont elorozza azt. Bélák megengedi a goblinoknak, hogy eladják a gyümölcsöt valami környékbeli településen, de nem tudom, miért.
Ne hagyjunk magunk mögött ajtót, amelyről nem tudjuk, mi van mögötte! bólint Eric. Északi ajtó, csak aztán a füstös oszlopok...
- Valaki ért a csapdákhoz?
Az északi ajtó mögött egy nyugatra húzódó folyosó van, a nyugati végén és az északi oldal közepetáján egy-egy ajtóval. (már be volt rajzolva...)
(06-22-2016, 07:33 PM)DM Surranó Wrote: Az északi ajtó mögött egy nyugatra húzódó folyosó van, a nyugati végén és az északi oldal közepetáján egy-egy ajtóval. (már be volt rajzolva...)

Azért mert mát tudjuk mi van mögötte, hiszen múltkor a kíváncsi fáncsi benyitott, de nem mentünk tovább, mert kezdődött a csata nyugaton.
(06-22-2016, 06:58 PM)Konyak Wrote: - Valaki ért a csapdákhoz?

Természetesen. Laikus. De ne aggódj, már megnéztem nincs csapda az ajtón, legalábbis legutóbb nem volt. Kinyitja Konyaknak.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
6 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.