RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Ötödik fejezet - csontos képletek
ok mindenki pozicioban kiveve hogy Dyrra kozelebb allt az ajtohoz... meddig vartok igy?
Eric hogy teljen az idő, a terem nyugati falát (felteszem felfelé van észak roll20-on) végigtapogatja, hátha érez valami szokatlant a falon (Stonecunning). Az eredménytől függetlenül kinyitja ezután az ajtót.
DE: ha talált valami szokatlant, akkor megjegyzi, hátha itt van egy rejtett ajtó a goblin terület felé. Abból indul ki, hogy elég macerás lehet a goblinoknak átjárkálni a sulymokon, ha át akarnak jönni koboldföldre, hátha van itt valahol egy rejtett ajtó. De egyedül nem akarja őket meglepni.

Szóval ha végig símogatta a falat, visszamegy az ajtóhoz és kinyitja.

OOC: stonecunning: Dwarves receive a +2 bonus on Perception checks to potentially notice unusual stonework, such as traps and hidden doors located in stone walls or floors. They receive a check to notice such features whenever they pass within 10 feet of them, whether or not they are actively looking.
(12-01-2015, 07:35 PM)DM Surranó Wrote: ok mindenki pozicioban kiveve hogy Dyrra kozelebb allt az ajtohoz... meddig vartok igy?

Amíg Eric vissza nem ér Smile

ooc - úgy emlékszem már take20-ztuk a falat odakint, be is jelöltük roll20-n, de próba cseresznye, hátha a +2 kimaradt Smile
[OOC - nem, nem felejtem el a törp bónuszt. Soha. Smile De azért nem árt, ha emlékeztettek minden ilyesmire.]

Eric átnézi a falat, de nem talál semmi furát.
Egy ideig semmi különös nem történik, majd Dyrra megunja a körme rágását, és kifakad.
- Na mi lesz már, itt rostokolunk, vagy meg is fenyítünk pár goblint?
Igen, kapjuk el őket! - mondja, majd megszorítja a számszeríjat az ajtóra szegezve, s várva, hogy Eric vagy valaki kinyissa
Eric elvileg nyitja az ajtót...
Tehát ha más nem történik, akkor az, hogy visszatér a többiekhez...

Ha tényleg csak ennyi történik, akkor odamegy az ajtóhoz, hallgatózik, majd ha nem hall semmi gyanúsat, akkor megpróbálja erőből berúgni. Roll20 szerint 18-cal rúgja meg az ajtót (, mint Erődobás...).
Az ajtó kivágódik, és különösebben senki sem lepődik meg, hogy egyből három két gerely száguld a törp felé. Mindkettő elvéti a célt, de a harmadik ül (-4hp).
A goblinok már iszkolnak is, de akinek távolsági fegyver van a kezében (Mípó, Fuzz), még utánuk lőhet! Mípó parittyája a falba csapódik.
(roll20 map-et is mindjárt update-elem.)
Fuzz lő a sarokban álló goblinkára, de csak pajzsot talál, azt is éppen csak. Goblinkák elfutnak a fenyegető lövés láttán (vagy anélkül is Smile) A félgnóm feltápászkodik miközben elkiáltja magát. "Roham."

ooc - init roll20-n
Eric Init (roll20-on): 9.02

Na, legalább kinyílt az ajtó. mondja Eric és előre engedi a lövészeket. Csak óvatosan a saroknál, ezek a gerelyek fájnak, ha találnak!
Alig, hogy Fuzz felpattan és kimondja, hogy roham, már rohan is előre, elsuhanva a többiek mellett, majd 20 láb megtétele után megtorpan amint látja kezében az üres számszeríjat, s gyorsan feltölti.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
3 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.