RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
Nem felejtettük, csak azt hittem végül amelett döntöttél, hogy a patit is felezzük, azaz csak roundban tudjon 40-et, mint a mi movenknál, hogy ne legyen túl táp Smile

De ha azt mondod, hogy 40/move action, akkor megy és támad parancsot kap.

EDIT - ahh, ha ad covert a többieknek, akkor maradjon az amit IC írtam, ha nem ad semmi covert, akkor támad.
Quote this message in a reply
Igen, az a szemétkupac több tíz köbméter lehetett. Abban bármit találhattak, plusz a ládák, az őrszobák és börtöncella felszerelései, ... sokat dolgoztak.
A tervem az, hogy egy disable device check fogja eldönteni, sikerül-e olyan könnyen mozdítható részbe belerúgni, amitől ledől az egész, mint a kártyavár.
És igen, a csörlőt tartó izé még eredeti lehet, vsz az a legstabilabb az egész szemétkupacban.
Quote this message in a reply
Esetleg knowledge engineering is játszhat, hogy hova érdemes belerúgni? Törpöknek nincs rá plusz, ha véletlen nem csak fából van, hanem kőből is? Pl. itt ez a kő, na ezt innen kirúgom és összeomlik az egész Smile))
Quote this message in a reply
ez inkább kupac, mint építmény, de mivel úgyis a törp van mindig a hátsó sorban, meg ő rúg nagyobbat, adok rá pluszt neki Smile
Quote this message in a reply
Indulóért xp jár.

A TPK-t illetően: mindent megtettem, ami belefért, de nem célom a TPK. Egy jó kis borotvaélen táncolás szerintem eddig elmaradt. A számok becsapósak, 4 goblin down, így már alig cr4, nem tudom, cr6 hogy jött ki. Bár őszintén nem számoltam, egyesével átnéztem, ki lehet ott, plusz nehezített terep és ennyi.

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Quote this message in a reply
Borotvaéllel kapcsolatban: most futunk neki harmadszor a gobbóknak, eddig 1-et nyertek, 1 döntetlen, én még reménykedem, hogy most már rajtunk a sor, hogy nyerjünk Big Grin
Quote this message in a reply
Encounter challenge rate
Ugye van legalabb 13 gobesz mindegyik legalab 1/3CR => 135 xp darabja => 1755xp
A fonok hobgoblin minimum 1/2CR => 200 xp => 200xp
Eddig ez 1955xp ha mindegyikuk csak egy-egy sima (hob)gobesz, ha nem akkor tobb.
Erre jon meg ra a "csapdak" es a terep modositoja. Ez igy erzesre CR6.

CR5 1600xp
CR6 2400xp
CR7 3200xp

Attol meg nem valtozik a CR, hogy 4 gobesz alszik ez a partinak igen sokba kerult, Konyak 2/3 HP-ja es spellje oda van mar; a party is szet van szakitva a lassu maszas miatt es ha jol lattam meg 4-5 kor amig Arkus es Fuzz feler, addig nem tul sokat tesznek.
Quote this message in a reply
... a legszebb a dologban, hogy a globulinok (hehehe Autocorrect ezt így hagyom) feléért egyszer már kaptatok xpt :-)

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Quote this message in a reply
(04-25-2018, 09:43 AM)DM Surranó Wrote: "elszaladni a goblinok mellett" - "el" = "minél messzebb". Ennyi tellett az állati intjéből....

Ezzel nem is vitatkoztam, s nincs is szándékomban, csak reméltem, hogy új körben új útasítást is is tudna adni neki, ha még él. Ez a része nem derült ki időben, hogy él-e még, ezért írtam, hogy már mindegy.

Más. Javaslat, a félreértések elkerülésére. Konyak és Eric dobhat valamit, hogy felismeri-e a korábbi vezért, Grunnt, vagy az íjászt az ott ülő alakban?
Elvégre nem azt írtad, hogy ott ül a főnök, hanem csak egy "marcona alak", s ezt lehet direkt.

"Nyugaton ugyanúgy ott a kőtrónus, mellette az elhagyatott cserép, a trónus előtt a láda, és a trónuson ott ül egy marcona alak, pikkelyvértben, vödörszerű sisakban, meztelen hosszú kard a keze ügyében"

Mert ha felismerik, hogy ez nem az aki volt, akkor lehet csapda, vagy épp valahol máshol ahol íjászkodik? Illetve az íjász és Grunnt ugyanaz? Erre már nem emlékszem, tudjuk-e, de Eric valszeg igen, látta ki íjászkodott legutóbb.
Quote this message in a reply
Főleg a sisak miatt nem lehet felismerni, nehéz megmondani, hogy ő az ő vagy nem ő, és hogy ha két ő van, akkor ő melyik ő.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
4 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.