RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
Eric egyet előre lép (ahol a zöld bozót volt a halála előtt, oda) és megpróbálja a fa mellett megsorozni a túloldalt álló lila bozótot: (bonuszok nélkül, roll20-on dobva) Attack1: 7, damage 3 (a minimum); Attack2: 19, damage 4.
(10-21-2017, 10:06 AM)Eric Thunderfist Wrote: Eric egyet előre lép (ahol a zöld bozót volt a halála előtt, oda) és megpróbálja a fa mellett megsorozni a túloldalt álló lila bozótot: (bonuszok nélkül, roll20-on dobva) Attack1: 7, damage 3 (a minimum); Attack2: 19, damage 4.

OOC - ugy latom enek nem volt benne, tehat +1att/dmg

Felteve hogy 5dmg nem szedte le es nem is lett disabled (nemtom volt-e mar benne) Gabriel egyik karmaval ezt tamadta, 3dmg, masikkal a delit, 5dmg, ha elhullott kozben. Vagy a 2claws csak egy valakire mehet egyszerre? Akkor mindketto a nyugatira ment.
Ha Eric leszedte vagy lathatoan disabled, lett akkor a delit tamadta termeszetesen.

Na mindegy leirom Fuzzt is, h ne kelljen varni ra.

Ha a Gabrieltol nyugatra levo nem terult el, akkor azt tamadja Fuzz 5 lepes utan. Ha elterult, akkor a deli disabledet es utana lep 5 labat keletnek.
Fuzz jól odavág a kardjával a gonosz teremtménynek: 19
Ha eltalálta, akkor 4-t sebez a kis mocskon. (enekkel)

Gabrielnek pedig jelez, hogy vonuljon vissza, fel a magasba, rejtozzon el ujra es inkabb csak figyelje, hogy jonnek-e meg delrol.
OOC - Eric ha belép a bozótba, az difficult terrain, ergo nem 5ft step, vagyis egyet üthet. Akkor is belép, vagy akkor a bokor körül megy a gally mellé, mert akkor is üthet egyet? Legkésőbb 2 nap múlva úgy veszem, hogy a bokorba lépett...

6 - Eric a gyökeres szúrós bozóttal viaskodva nem találta el a rohangáló almafát.
5 - Konyak a szeme sarkából lát valami villanást, de lehet, hogy csak a hunyorgó bíborszín fények miatt. (OOC - spoiler)
natural 20 perc-re, de ha Konyaknak +3-a van, akkor nem volt elég...
4 - Gábriel első karma talál, a második viszont összetéveszti az almafát a többi tüskés ággal.

Második kör

24 - Fuzz odalép és befejezi Gábriel munkáját.
21 - A Dyrra melletti gally a társa romjaira hág, és Konyakot csapja meg, de piszkosul (AC30, 1hp). A tüske égő, lüktető érzést hagy maga mögött (1hp méreg, hacsak a roll20-on nem hibás a +5 fort mentőd)
20 - Dyrra mellécsap a döglött társával összegubancolódott almafának.
19 - Egy másik facsemete megsorozza Dyrra páncélját.
13 - Konyak...
ooc - na ennyit arról, hogy végre egyszer 3-at dobott a d3-mal Smile Mindenkinek cover van odabent aki small vagy csak ágaknak? Mert akkor igyekszik befelé Fuzz is Smile
OOC - nem gondoltam át, de lehet az, hogy minden kicsinek covert ad, talán mediumnak is. Igazából a lényeg az, hogy az ágaknak kedvező terep. Vagy adjon mindenkinek covert, de ha az ágacska támad valakit, akkor ő ignorálja Smile
Lehetne concealment is a beolvadás miatt, csak az ágacskáknak (eddig covernek vettem, de +4 AC és 20% miss az kb ugyanaz), de inkább akadályoz a támadásban és az erőátvitelben, mintsem nehezíti a látást.
OOC: Fort Save: +5 ; Perception: +3

Konyak baratkozik az uj jovevennyel (attack: 25 damage:14).
(10-24-2017, 09:54 AM)DM Surranó Wrote: OOC - Eric ha belép a bozótba, az difficult terrain, ergo nem 5ft step, vagyis egyet üthet. Akkor is belép, vagy akkor a bokor körül megy a gally mellé, mert akkor is üthet egyet? Legkésőbb 2 nap múlva úgy veszem, hogy a bokorba lépett...

Bár én úgy értelmeztem, hogy a sárga mezőkön van difficult terrain, de marad az eredeti cselekmény, egy ütéssel így is... Tehát belépett a bokorba és egyet ütött, de mellé ezek szerint.
OOC - a sárga mező difficult terrain és kész, de azok csak példák, józan ésszel mi az, ami kb max felét foglalja el a kockának. A bozót többi része (ami több mint fél kockát foglal) nemcsak difficult terrain (medium karaktereknek), de mint Eric megtapasztalja, még szúrós is (1hp nonlethal damage).

13 - Az új jövevény barátságosan fekszik.
13 - Fuzz magára hagyott kóválygó fácskája fájdalmas recsegések közepette elvonszolja magát egy délebbi bokorba.
13 - Erki próbálja megállítani, de hiába, ezért inkább a többiekhez csatlakozik, és a Dyrrát zaklató almafára sújt, de hasonlóan elhibázza.
10 - Arkus viszont a szökevény után ered, és kegyetlenül megszúrja... az ágai közti helyet (a dárda hegye lecsúszik a vékony gallyakról)
6 - Eric...
4 - Gabriel megfogadja gazdija javaslatat es fentebb roppen, hogy az agacskak ne erjek el, s onnan igyekszik felderiteni a terepet es riportolni Fuzznak. Egesz korben mozog, repul. Ha tud egy bozotos tetejen vagy a mennyezeten megall, kovkorben ott rejtozkodni probal, s onnan figyel, figyel, figyel.

24 - Fuzz abbahagyja az eneklest 5 labat lep mint small igy nem DT a terep, onnan probal Dyrranak segiteni sikeresen (aid another: +2 attack, AC:20). Move actionkent pedig megprobal elbujni meg a bozotosban a lehetosegekhez kepest, persze csak azok elol akik meg nem latjak ot most sem, de esetleg meg jonnek.
Ha Eric leszedne a megmaradt gallyat, akkor Arkus melle zarkozik fel es megtamadja a disabled gallyat.

OOC - 2 kor enek levonva
Eric egy mezőt előre igyekszik a bozótban, majd megpróbálja megütni a Dyrra-ék által foglalkoztatott almafát megütni, de ha az előzőt sem talált, akkor valószínűleg a 12-es Attack (bónuszok nincsenek benne, mert roll20-on dobtam) itt sem talált. Ha mégis, 5 hp-t sebzett. A sebzésben sincs benne a bónusz, tehát azzal 6 hp.
Következő körben, ha Dyrra arréb lép, akkor a helyére lép és onnan püföli majd az ágacskát.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
6 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.