RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
ooc - Konyak szet van verve.

- Pihenjunk egy picit, vagy te mesz elore en meg hatra maradok.
(04-27-2017, 07:36 PM)Konyak Wrote: ooc - Konyak szet van verve.

- Pihenjunk egy picit, vagy te mesz elore en meg hatra maradok.

ooc - Megütött a goblinoid? Korábbról is volt? %?

Fuzz megvizsgálja Konyakot, hogy mennyire van szétverve.
ooc, picit serulten jott es bekapott egy nagyott: 11 / 22
OOC - ha kell a két npc paptól gyógyítás, akkor átszámolom, hogy állnak a mai napra, mert lehet, hogy már kifogytak.

Az ajtó egy keskeny folyosóra nyílik, olyannyira, hogy a falban, ahová az ajtó nyílik, mélyedést alakítottak ki az ajtó számára.
A folyosó padlóját, falait és a mennyezetét is sárkányvésetekkel díszített gránitlapok borítják, bár jó részük szétmállott vagy eltört, ezért elég törmelékes a talaj.
Csend van, és száraz, tiszta, enyhén porszagú a levegő -- némi változatosság a komposztos termek után.
OOC - emlékeztessetek lécci, hogy mivel világítotok, mert sunrod rémlik, de az talán még a 3.5 időkben volt. Gondolom, light, de ki nyomogatja, mire?
OOC - gyogyitast szamold at
Konyak biztos tologat light-ot. Alapban a lancara szokta.
(04-28-2017, 09:16 AM)DM Surranó Wrote: OOC - ha kell a két npc paptól gyógyítás, akkor átszámolom, hogy állnak a mai napra, mert lehet, hogy már kifogytak.

OOC - Hm, emlékeim szerint bugbear után pihentünk, s utána egyszer gyógyította csak Arkus Dyrrat, Erkire nem emlékszem, hogy gyógyított. Legalábbis erre az egyre emlékszem, mert Fuzz kérdezte, hogy gyógyítja ő Dyrrat, ha a papoknak van esetleg jobb spellje memorizálva, de végül Arkus gyógyított. Channel használatra nem is emlékszem, hogy lett volna, de persze attól még lehet, hogy suttyomban volt Smile

OOC - eddigi termekben mindenhol közvilágítás volt Smile Konyak szokott lightolni előtte


Mindenestre Fuzz látva Konyak durva sérülését odamegy és gyógyítja azonnal, közben persze dumál is. Persze megyek előre, mind eddig, de azért szükség lesz a te erődre is. Szépen aprítottad őket. - azzal megérinti és gyógyítja (+10HP)
A kis gobesz megy előre jelezve a többieknek, hogy maradjanak az ajtónál addig. 5 lábanként óvatosan osonkodik előre a törmelék között cikk-cakkban a falak mentén, minden 5 lábnál megáll és közben low-light visionnel nézelődik az északról beszűrődő fényt (gomba vagy Konyak light) kihasználva.
Fuzz elosonkodik a sarokig, semmi mozgás, csak csönd.

A folyosó egy tágas teremre nyílik, melyet ugyanezek a málladozó, töredezett, sárkányos gránitblokkok borítanak. Egy ágaskodó sárkány hatalmas márványszobra még mindig áll a nyugati íves falnál. A sárkány szemgödrei üresek, de halvány vörös fény pislákol bennük, vöröses függönybe borítva az egész termet. A sugárzás tintafekete árnyat vet a sárkány szélesre tárt szárnyai mögött. Egy repedezett, öt láb átmérőjű vörös kőlap van a sárkány előtt a padlóba ültetve. Innen úgy látszik, hogy a vörös kör belső peremére környes-körül rúnákat véstek. (ahhoz közelebb kell menni, hogy ki is lehessen venni őket).

Az északi oldalon egy ajtó vezet tovább.
Elcastol egy detect magicet, ha érzékel valamit, akkor 3 köröset. Majd utána hátraint a többieknek, hogy jöhetnek, ő pedig az ajtóhoz osonkodik hallgatózni. (ha nem történik semmi extra)
Fuzz jelzésére Eric csöndesen elmegy a folyosó végéig, ahol Fuzz van/volt.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.