RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
#21
Konyak gyógyul, majd lép egyet, hogy flankelhesse a rőzsét, kétkézre fogja a kalapácsát és porrá zúzza azt: (ooc: attack 28 damage 13 -- Crit check attack 22 damage 21)

OCC - @Eric : te is át tudodd rakni egy postodat az összelinkelt accountjaid között. A postnál a név mellett van egy fehér körben egy lefelé mutató fekete nyíl, katt rá aztán -> Change Post Author
OOC - Arcane Poolt felvettem a spellekhez.
OOC - Arcane Pool for Fuzz
Arcane Pool (Su)

At 1st level, the magus gains a reservoir of mystical arcane energy that he can draw upon to fuel his powers and enhance his weapon. This arcane pool has a number of points equal to 1/2 his magus level (minimum 1) + his Intelligence modifier. The pool refreshes once per day when the magus prepares his spells.

At 1st level, a magus can expend 1 point from his arcane pool as a swift action to grant any weapon he is holding a +1 enhancement bonus for 1 minute. For every four levels beyond 1st, the weapon gains another +1 enhancement bonus, to a maximum of +5 at 17th level. These bonuses can be added to the weapon, stacking with existing weapon enhancement to a maximum of +5. Multiple uses of this ability do not stack with themselves.

At 5th level, these bonuses can be used to add any of the following weapon properties: dancing, flaming, flaming burst, frost, icy burst, keen, shock, shocking burst, speed, or vorpal.

Adding these properties consumes an amount of bonus equal to the property’s base price modifier. These properties are added to any the weapon already has, but duplicates do not stack. If the weapon is not magical, at least a +1 enhancement bonus must be added before any other properties can be added. These bonuses and properties are decided when the arcane pool point is spent and cannot be changed until the next time the magus uses this ability. These bonuses do not function if the weapon is wielded by anyone other than the magus.

A magus can only enhance one weapon in this way at one time. If he uses this ability again, the first use immediately ends.
#22
(12-09-2016, 05:14 PM)Konyak Wrote: OCC - @Eric : te is át tudodd rakni egy postodat az összelinkelt accountjaid között. A postnál a név mellett van egy fehér körben egy lefelé mutató fekete nyíl, katt rá aztán -> Change Post Author
ooc: Tudom, de mire rájöttem a rossz accounttal posztolásra, már kijelentkeztem.

Eric látva, mennyire körbeveszik a többiek a bokrokat, úgy dönt, hagyja őket érvényesülni ebben a körben. De azért egy ready erejéig felkészül, hogy ha esetleg valamelyik bokor valahogy mégis a közelébe lépne, akkor megrugdossa. (tehát ready arra, hogy egy ellenfél mellé lép, amely esetben Flurry...)
#23
OOC - ready-zni csak std actiont lehet, a flurry full round...

Konyak visszaülteti a fát, bár elég béna kertész, mert közben ripityára törik szegény.

Eric Erkivel beszélgetne, de a kispap délnyugatról megszeretgeti az egyetlen fennmaradt csemetét (AC20, 5hp).

Arkus visszábblép, csalogatva a csemetét, de nagyon bénán szúr.

Dyrra északkelet felől közelíti meg a csemetét, és ha nincs Erki elterelése, bizony mellésújt a csákánnyal, így azonban derékba töri a már több helyen törött csemetét.

Battle over.
#24
(12-10-2016, 03:12 PM)DM Surranó Wrote: OOC - ready-zni csak std actiont lehet, a flurry full round...
OOC - jogos. Túlzottan hozzászoktam a Flurry-hez. Akkor sima ütésre ready-zett. De ezek szerint már mindegy.

Úgy látom, az a pálca nagyon hatásos a sebeidre - szól Eric Konyakhoz. Estelge segítene az én sebeim gyors begyógyulásában is?
#25
Konyak gyógyul egy utolsót.
- Persze. Lassan felgyógyít majd. - mondja Konyak miközben a pálcával megérinti Ericet.
Szétnéz. A többiek milyen állapotban vannak?

Konyak felvesszi a láncát. Keressünk egy védett helyet, ahol rendezhetjük a sorainkat!
#26
Erkin van még jelentősebb sérülés (10hp), Dyrra és Fuzz 4hp híján max.

A hely elég csöndes, nem hallik semmi zaj, de talán túl nagy és nyitott ahhoz, hogy nyugodt szívvel "védett"-nek legyen mondható.
Az északon korábban tévesen ajtóval jelölt átjáró viszont egy nyitott barlangszáj, ami innen nézve jó eséllyel természetes barlangra nyílik.
#27
Rendben, egyelőre ez a sarok tűnik a legvédettebbnek, feltéve, hogy továbbra is így védjük mint most. Szép csapatmunka volt, bárcsak így ment volna a gobbók ellen is a csata.
Alternatív megoldásként megpróbálhatjuk a 3 ajtó közül valamelyiket, megyek megnézem a délit közelebbről, de előbb lássuk mit rejt a köpeny.

Fuzz megvizsgálja, hogy a köpeny alatt vagy benne rejtegettek-e valamit a csontik, illetve volt-e náluk más, fegyó, stb. vagy csak pusztakezesek. Esetleg nincs-e rajtuk gyűrű vagy a köpenybe beleírva, hogy Hucrele, egyforma köpenyek?

Ha nem történik semmi extra ezen idő alatt akkor javelinnal a kezében oda osonkodik a déli ajtóhoz és hallgatózik, még mielőtt a páncélosok oda csörtetnének.
#28
Konyak ezen esetben Erkit is gyógyítja, majd csak ezután veszi fel a láncát.
- Ok. Menjünk délre.
Ezután megújítja a fényt a láncán.
#29
OOC - egy gyógyítás és egy láncfelvétel belefér a harmadik körbe, a negyedik kör pedig Erki gyógyítása.

Alighogy Konyak kimondja a fentieket, Dyrra csendre inti a társaságot, de már késő. Egyedül az ork nőt éri felkészülten a roham!
Két hatalmas patkány; egy barna és egy szürke ront rá, az egyik deréktájon el is kapja, a másik viszont megbotlik és majdnem begurul az ork lába alá. (OOC - ennek dobtam stealth-re és attack-ra is 1-et Smile )

Dyrra visszavág, de nem találja el egyiket sem.

A semmiből (talicska takarásából) egy gerely röppen elő, de elvéti a közelharcba keveredett orkot. A támadás nyomán Fuzz kivételével mindenki meglátja a fal sarkánál rejtőzködni próbáló alakot. Egy hatalmas, randa goblin, kb Konyak magasságú!

Első kör

Roll for initiative! (aztán jöjjön az action plan is)
#30
(12-10-2016, 09:11 PM)Fuzz Wrote: Rendben, egyelőre ez a sarok tűnik a legvédettebbnek, feltéve, hogy továbbra is így védjük mint most. Szép csapatmunka volt, bárcsak így ment volna a gobbók ellen is a csata.
Alternatív megoldásként megpróbálhatjuk a 3 ajtó közül valamelyiket, megyek megnézem a délit közelebbről, de előbb lássuk mit rejt a köpeny.

Fuzz megvizsgálja, hogy a köpeny alatt vagy benne rejtegettek-e valamit a csontik, illetve volt-e náluk más, fegyó, stb. vagy csak pusztakezesek. Esetleg nincs-e rajtuk gyűrű vagy a köpenybe beleírva, hogy Hucrele, egyforma köpenyek?

Ha nem történik semmi extra ezen idő alatt akkor javelinnal a kezében oda osonkodik a déli ajtóhoz és hallgatózik, még mielőtt a páncélosok oda csörtetnének.

Negyedik kör? Nekem kettő rémlett majd battle over.
Arra nem jött válasz, hogy Fuzz meddig jutott a fentiekben?

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
5 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.