RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Ötödik fejezet - csontos képletek
#41
OOC - be tudod linkelni azt a postot?
Gondolom, kb eredeti felállás: keménymag elöl, lövészek hátul-- és mivel öten vagytok, Arkus lehet középen, onnan mindenkit elér gyógyítani Smile
#42
post
#43
Ha másnak nincs ellenvetése, akkor a dm által feltételezett felállásban, Eric nagyon óvatosan kinyitja az ajtót.
OOC roll20-on mindjárt dobok az óvatosra mondjuk egy ügyesség próbát plusszok nélkül, aztán ha mást kellett volna, akkor át lehet konvertálni...
Dobás eredménye (1d20+1): 15 (a tényleges dobás 16 lett, de egyel nagyobb módosítóval a kelleténél)
#44
Mit tesz Eric, ha megszólal a csengő? Fuzz javaslata szerint beront, Dyrrával az oldalán?
#45
Ha megszólal a csengő, akkor Eric visszacsukja az ajtót és megvárja, hogy az orkok mit javasolnak (jobban bízik az ő taktikai érzékükben, mint egy gnóméban, akit már ismer, ráadásul nem igazán van ínyére berontani a sulymok közé, ahogy azt már próbálta jelezni).
#46
Eric résnyire nyitja az ajtót, minden rendben. A következő arasznál azonban halkan megmozdul egy kisharang. Ha gyorsabban nyitja, nagy hangja lett volna...
Eric becsukja az ajtót, és az orkokra néz tanácsért. Arkus ártatlanul vállat von:
- A csendvarázst még nem kérhetem Erastiltől.
- Lebegni meg nem tudunk - teszi hozzá Dyrra. - vagy ti igen?
#47
Ha nem szólal meg a harang, akkor esetleg át lehet lopakodni, is nem okoznak sérülést ezek a fémtüskék. De ha a goblinok bent érnek bennünket a közepén, akkor nagy hátrányban keszünk. mondja Eric, és nagyon lassan ismét megpróbálja kinyitni az ajtót.
Ooc: dobjak újra valamit, vagy a nagyon lassan értelmezhető úgy, hogy sikerül kijátszani a csengőt. Az előző próba alapján a lassú nyitás megoldásnak tűnik.
#48
Ezekszerint idemerészekdtek megjavítani vagy Laikus nem végzett elég jó munkát.
Mi lenne, ha kinyitnánk az ajót, de nem mennénk be, vajon a csengő meddig szól? A szomszéd teremben letáboroznánk, egy valaki őrködne, s ha idejön néhány goblin becsukni elintézzük őket. Ha meg nem jönnek, akkor egyszer majd bemegyünk 1-2 óra vagy 1-2 nap múlva, az ajtóval nem kell legalább bajlódni. Persze lehet, hogy ennyi idő alatt unalmunkban meghalnánk. Az nem lenne jó. Esetleg ha kiabálnánk nekik, hogy hülye goblinok, golbin hülyék, talán ide jönnének. De ha legutóbb idejöttek megjavítani a csengőt, akkor a nyitott ajtót sem biztos, hogy sokáig úgy hagyják.

ooc - milyen fedezék volt odabent félfal vagy tákolt palánk? esetleg grapling hookokkal beakasztva bedönthetőnek tűnt? Ha az ő bölcsijével rát lát lehetőséget, hogy működhet, akkor ezt is felveti.
#49
A csengő halkan, de tisztán szólt. Ha valaki pár lépésen belül volt a túloldalon, ugyanúgy hallhatta, mint a csapat.
A csengő mechanizmusát max Laikus ismerte, a csapat többi tagjával nem osztotta meg.
A félfalról max Konyak tudna többet, mert egyedül ő látta.

Mípó Fuzz levezetésére csak a fejét rázza.
- Goblin tolvaj, nem hülye.
#50
Még szerencse, hogy Mípó véleményére nem ad, mert a goblin tolvajok, tolvaj goblinok nem hangzik olyan jól.

Csak Eric, Arkus és Dyra véleménye érdekli.


Vagy bemegyünk most (A )vagy kinyitjuk az ajtót és bemegyünk később (B). Ezt döntsük el.
- Ha később megyünk, akkor most van időnk jobban megnézni a terepet
(mert mint kiderült mi nem is láttuk csak Konyak.)
- A 3 darkvisionos benézhet, hogy lát-e bent ellenséget, (bár most fákyla helyett rendes lámpánk is van így mindenki beláthat, ahogy korábban írtam indulás előtt a lámpát ajtóval szemben lehelyezi)
 a) ha nem, elindulhatunk befelé - s lesz*rjuk a csengőt. Ericnek kölcsönadom a pajzsomat (ha pajzs bónuszt nem is, de hátha valami covert ad amíg lépked a DM engedélyével Smile ), ha odaér palánkhoz majd eldobja, Arkusnak gondolom van, mi meg ketten ijászkodunk Dyrával, ha megjelenik egy goblin azonnal lövünk.
 b) ha látnak bent ellenséget, akkor nyitva hagyhatjuk az ajtót, úgyis mindegy tudnak rólunk, majd eldöntjük mi lesz besétáluk vagy berontunk, s akinek sérül a lába majd meggyógyítjuk (mostmár van papunk is)

C terv, hogy a résen amíg még nem szólal meg becsúsztatjuk a talált gyertyát, s hallgatózunk az ajtó túloldalán, a tolvajok általában kíváncsiak, márpedig Mípótól tudjuk, hogy a golbinok tolvajok, tehát jó eséllyel oda fognak jönni megnézni mi világít ott, s akkor lecsapunk rájuk.

ooc  - mint játékos, de mint Fuzz is (mivel türelmetlen jellem) az elsőt támogatja, hogy menjünk már, lesz ami lesz, több is veszett Mohácsnál

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
29 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.