RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Ötödik fejezet - csontos képletek
#31
Fuzz a lámpással jól megvilágítja boltív utáni beugrót (60/120+low-light vision), jól megnézi magának, tesz is pár lépést befelé (5 láb), majd gyorsan a többiek után siet.

A várakozás helyszínén unottan nézelődik.

Fuzz most nem szólal meg a teremben sem, nem azért mert nem lenne mondanivalója, hanem mert nincs kedve, mondhatni, hogy duzzog. Megvilágítja először kelet felé a termet, lát-e messzebb, mint korábban, majd végignézi az egész termet, oszlopokat, mennyezetet, díszítéseket, stb. ezzel elvan egy ideig.
#32
Fuzz végre belátja az eddig belátatlan sarkot, ahol észak és kelet felé is egy-egy ajtót vél felfedezni.

Juszdrál valami durva nyelven szól a két orkhoz, amiből nem sokat érteni, de kétségtelen, hogy azok válaszolnak. A hangvételből és az arckifejezésekből egy darabig nagyon úgy föst, menten felfalják egymást, de végül Juszdrál fogai kivillannak a csuklyája árnyéka alól, és kezének egy intésével szabadjára engedi az orkokat.

Arkus csak ennyit mond:
- Gyerünk - és igyekszik maga elé (Dyrra mellé) tessékelni a törpöt, és maga mellett tudni Fuzzt.

OOC - nem találom Fuzz nyelveit: a roll20 lapon nincs. Int10-ből gondolom, anyanyelvei (common, gnome, és talán halfling is?)
#33
Hmm. Ez gyors volt... dörmögi halkan Eric, hogy csak Arkus hallja. De legalább haladhatunk végre tovább...?
#34
"Krikszkraksz" sárkány neve elhangzott a beszélgetésben?

Kitessékelés közben természetesen már érdeklődik -  Mi történt, mi a helyzet? Lemaradtam valamiről?

ooc - common, gnome (de ha kap halflingot is, elfogadja Smile)
#35
OOC - nem, Fuzznak nem tűnt föl, bár igazat szólva a terem homályos végének kémlelése jobban lekötötte, mint az elhangzottak.

- Haladhatunk - bólint Arkus Ericnek.

Ahogy kicsit távolabb ér a Mípóval kiegészült csapat, Fuzz felé fordul.
- Csak udvariassági vizit volt. Ja, és a lelkünkre kötötte, hogy ha ti rosszalkodtok, akkor mi is halál fiai vagyunk.

Dyrra jót röhög Arkus tárgyilagos hangvételén.
#36
Eric is jót kuncog Arkus utolsó mondatán, ahogy végiggondolja Fuzz jellemző stílusát. Aztán ahogy haladnak tovább, azon elmélkedik magában, milyen ironikus helyzet, hogy először koboldokkal, aztán mega törpék ősi ellenségeivel szövetkezik a közös cél érdekében: megtalálni a titokzatos almák eredetét és közben felderítve az Erődöt nyomára bukkanni Moradin/Torag ereklyéjének...
#37
Mi rosszalkodni? - néz tágra nyílt szemekkel - Ki van csukva, nem is értem hogy jut ilyen eszébe egyáltalán. Mi mindig a jó ügy érdekében cselekszünk, hogy megtaláljuk az elveszetteket, legyenek azok kalandozók vagy sárkányok.

Apropó, tudtok esetleg goblinul? Vagy ezt már kérdeztem? - bizonytalanodik el (szintúgy mint a játékos Smile)

Ha nem tudnak, akkor mehetünk vissza a csengőhöz, megvizsgáljuk, hogy ki van-e iktatva ott ahol Laikus mutatta, hogy meghekkelte.
#38
A banda Arkus Mípóval való élcelődése és Dyrra röhögése közepette visszaosonkodik a csengettyűs ajtóhoz. Amennyire Fuzz és Eric (nem) látta, Laikus mit mutogatott, az alapján ugyanúgy néz ki a dolog.
#39
Amikor az ajtóhoz érnek, Eric elmagyarázza a saját szemszögéből a helyzetet: Az ajtó mögött rengeteg vassulyom van szétszórva, a túloldalon levő palánkig. Amikor a legutóbb kinyitottuk, egy csilingelés riasztotta a goblinokat, ezért nem tudtunk volna eljutni a palánkig észrevétlenül. Valahogy ezt kellene megoldanunk, feltéve, hogy ezúttal nem szólal meg a csilingelés.
#40
ooc - az bőven elég Fuzznak, hogy Laikus valamit mutogatott, s szerinte ugyanúgy néz ki.

Szerencsére Laikus barátunk deaktiválta a csengőt, s úgy látom jó munkát végzett azóta is ugyanúgy áll - teszi hozzá Eric beszédéhez őszinte meggyőződéssel. Indulhatunk - mondja miközben felveszi a korábbi pozíciót mielőtt Mípó feleslegesen megzavarta őket. (lásd korábbi post)

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
13 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.