RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Közjáték - Eric, Fuzz, és a mélység bugyrai
#11
Eric Fuzzal tart és közben eldönti magában, hogy ha újra együtt lesz mindenki, akkor megpróbálja rávenni őket, hogy menjenek el együtt a klánjához a sértetlen tekercstartóval, miután itt mindent felderítettek, esetleges újabb jeleket, tárgyakat találva. Aztán eszébe jut, hogy Arkust aligha engedi be a klán területére élve...
Quote this message in a reply
#12
Szóljon valaki Fuzznak is IC, hogy ne bontsa ki, különben kíváncsiságtól vezérelve képes kibontani Smile
Fuzz elgondolkodik majd alkalmadtán azon, hogy vajon a Mendig spellel meg lehet-e javítani a pecsétet, ha feltörjük, elvégre minden darabja meg van, s a súlykorlátba belefér, nem mágikus a cucc.

OOC - Milyen messze van ide Eric klánja? Messze keletről jött a szerzetes vagy közel keletről? Smile
Quote this message in a reply
#13
(08-30-2018, 06:28 PM)Fuzz Wrote: Szóljon valaki Fuzznak is IC, hogy ne bontsa ki, különben kíváncsiságtól vezérelve képes kibontani Smile
Fuzz elgondolkodik majd alkalmadtán azon, hogy vajon a Mendig spellel meg lehet-e javítani a pecsétet, ha feltörjük, elvégre minden darabja meg van, s a súlykorlátba belefér, nem mágikus a cucc.

OOC - Milyen messze van ide Eric klánja? Messze keletről jött a szerzetes vagy közel keletről? Smile

Eric majd ha aktuális lesz, akkor természetesen szól. Wink
OOC - ÉÉszakkról, de  távolságot mad a DM eldönti... Smile
Quote this message in a reply
#14
Sőt hátha meg sem kérdezi, hogy milyen messze van, ha esetleg hallott Eric klánjáról. Ha nem, akkor szte túl messze lesz az Smile
Fuzz [1d20+5] = 9+5 = 14 knowledge local Eric klán
Quote this message in a reply
#15
(08-31-2018, 03:06 PM)Fuzz Wrote: Sőt hátha meg sem kérdezi, hogy milyen messze van, ha esetleg hallott Eric klánjáról. Ha nem, akkor szte túl messze lesz az Smile
Fuzz [1d20+5] = 9+5 = 14 knowledge local Eric klán

Egyelőre nem aktuális a kérdés, mert Eric fejébe nem lát bele Fuzz és a szóban forgó tárgy sincs velük szerintem, hanem fent van Konyakkal és Arkussal. Wink
Quote this message in a reply
#16
Eric jó messzi északról jött. Mondjuk legyen ezer mérföld. (OOC - majd valami világba az egyszerűség kedvéért bepakolhatjuk a csapatot, ugye Greyhawk vs Pathfinder...)
A pecsétjavítás ügyében Fuzz biztos, hogy a pecsétet vissza lehet zárni, de hogy a szimbólum sértetlenül visszaáll-e, az nem világos. Deformálódáson nem segít a trükk, csak törésen, ergo nem biztos, hogy a törött pecsét utána ugyanolyan pecsét lesz, vagy csak "töretlen" pecsét. A félgnóm eljátszik a gondolattal, hogy egy hétköznapi tárgyon hogy lehetne ezt kipróbálni. Hallott egy királyról, aki a bíró lányát azzal bízta meg, hogy foltozza meg a törött cserépkorsót...
Quote this message in a reply
#17
Fuzznak elég az, h töretlen, ha nagyon muszáj visszazárni, de az sem biztos, h kell. Mindenesetre a tartalmára kiváncsi, s nem szólt neki senki, h ne nyissa ki. De visszatérünk rá, s hagyjuk az elmélkedést. Eric szerint Konyaknál van, legyen így akkor egyelőre, s ne variáljunk vele addig.

Ha minden igaz haladunk visszafelé a vadász barlangjához, Erki nevét kiáltozva, 8-as pont. Vagy nem minden igaz, csak ami annak látszik?

http://forums.rpgaddicts.com/showthread....5#pid35545
Quote this message in a reply
#18
A páros visszadzsavél a vadász barlangjához.
Quote this message in a reply
#19
A félreértések elkerülése érdekében erősítsd meg kérlek, h ugyanazt értettük-e a dzsavél alatt:
- visszafelé minden terembe, oldalsókba is benéztünk, bekiabáltunk Erkinek, a "titkos" helyünkre is ahol a lávafíreg és üres terem volt, nem-e ott talált menedéket
- visszafelé semmi változás nem tünt fel nekünk, hogy bármi máshol lenne mint korábban, akár ajtó akár tárgy, akár új valami nyom
- a vadász barlandjánál körülnézünk van-e friss nyom ami arra vezetne a puha talajból a barlagba, s a járatba, a járatba is bekiabálunk Erkinek, de nem megyünk be pár lábnál tovább

Ha semmi nyoma Erkinek, akkor felkiáltunk Konyaknak a kútnál "Konyak, Erki és a lány eltűnt!"
Megvárjuk, hogy Konyak jelezzen valamit, esetleg nem kerültük-e el egymást, s fent van.
Quote this message in a reply
#20
Korrekt. Hosszas kanyargós keresgélés során sikerül visszajutni a vadász barlangjához. Eric észreveszi, hogy a tábortűz mellett egy öklömnyi kavics mintha arrébb lenne rúgva, mint korábban. Szerinte a kavicsok elrendezése valami jelzés, talán egy nyíl? Ami az ismeretlenbe vezető ösvény felé mutat. Néhány lépés, és semmi jele a két humanoidnak. Hívásra sem felelnek.



Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.