RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
Fuzz lenyomja a kilincset, de ay ajtó nem enged.
(05-24-2018, 10:09 AM)DM Surranó Wrote: Fuzz lenyomja a kilincset, de ay ajtó nem enged.

Ejha, ez bizony zárva van! Ez lehet a kincstár! Vagy éppen egy sárkány szobája. - megperceptionözi csapdát keresve majd megdetectálja a biztonság kedvéért (hátha odabentről is valami világít az ajtón át, fa ajtó, ugye?) 
Ha minden ok, félrelép és odaengedve Konyakot, így szól: Konyak, tiéd a pálya!
Fuzz nem talál csapdát és nem érez mágiát sem.
(05-24-2018, 11:43 AM)DM Surranó Wrote: Fuzz nem talál csapdát és nem érez mágiát sem.

Ja, azt elfelejtettem, hogy hallgatózik is, hátha hall sárkányhörgést, aranypénzek csilingelését vagy mást Smile

OOC1 - a hobbó lsw-jei normalok nem crude, ugye? volt még egy sarló is valkinél, meg mintha buzgós goblin is lett volna, a többi shortwsordös volt?
OOC2 - Kincsesláda threadben összeírtam a cuccost, s jeleztem, hogy éppen hol vagy kinél vannak.
OOC3 - Grenlt, Durnnt és a két hobbót take20 vagy take10 volt?

Se ajtó, se láda kulcsot nem találtunk senkinél, furcsa. Valamivel csak ki szokták nyitni. - mondja Fuzz miközben átnézi Grenl nyakláncát is, nincs-e rajta kulcsnak látszó bármi a csontok között, a torz "szent"-szimbólumát is, illetve egyéb apró cuccai között bármi. 
Ha nem volt take20, akkor Fuzz szól, hogy Várjatok egy kicsit, s elrohan take20 még1x a fentieket, direkt rejtett cuccokat keresve, elsősorban kulcsnak látszó bármit. (OOC - persze lehet képzett tolvajok révén disable deviceval szokták nyitogatni, mert volt rankje valakinek rajta, de akkor nem kellene plusz tolvajkészletnek lenni valakinél?)

Egyébként, ha semmi, akkor törhetik az ajtót a nagyok. (str check+aid another?)

Ez a terem amiben most vagyunk egy kápolna lehetett az írtad nemrég? Itt "laktak" a gobbók, de már nincs itt a "lakosság". Délen a korábbi patt-csata alatt ez tele volt "szeméttel", azt átvitték mind északra, vagy maradt itt is? Kőomlás van délen vagy az szimbolizálta a szemétkupacot anno? Nekem utóbbi rémlik, azaz, hogy nyílt kőomló része nem volt itt a falnak. Díszítés itt milyen, ha kápolna volt, akkor gondolom azért vannak itt is szép sárkányos faragványok. Oltármaradvány rész?
OOC1 - minden cucc crude, kivéve ami mw. A sarló meg buzogány csak fluff volt, de jogos, mindnek volt shortsword-je, ami helyett lehetett egynek sickle, egynek meg light mace.
OOC2 - nem néztem reggel óta, de akkor még nagyon szószátyár volt, egy lista jobb lenne.
OOC3 - mindenkit take20-ra számoltam, fél óra nem a világ.

Fuzz talál egy faragott agyart a nyakláncon, ami akár kulcs is lehet. Ahogy jobban megnézi, nem is csont, hanem fehérre festett fém.

A szemétkupac zsugorodott, jelenlegi mérete látható roll20-on, és igen, a kőkupac szimbolizálja. A díszítést lelakták, ha volt is. Ha oltár volt, akkor az a kupac alatt lehet, kétes állapotban.
(05-24-2018, 02:50 PM)DM Surranó Wrote: OOC1 - minden cucc crude, kivéve ami mw. A sarló meg buzogány csak fluff volt, de jogos, mindnek volt shortsword-je, ami helyett lehetett egynek sickle, egynek meg light mace.
OOC2 - nem néztem reggel óta, de akkor még nagyon szószátyár volt, egy lista jobb lenne.
OOC3 - mindenkit take20-ra számoltam, fél óra nem a világ.

Fuzz talál egy faragott agyart a nyakláncon, ami akár kulcs is lehet. Ahogy jobban megnézi, nem is csont, hanem fehérre festett fém.

A szemétkupac zsugorodott, jelenlegi mérete látható roll20-on, és igen, a kőkupac szimbolizálja. A díszítést lelakták, ha volt is. Ha oltár volt, akkor az a kupac alatt lehet, kétes állapotban.

OOC1 - ok, majd rogzitem, sarlo megiscsak jo lesz valamire Smile
OOC2 - list jelleggel keszult emlekeim szerint eredetileg is, az igaz, hogy a "reszleteket" is meghagytam benne
OOC3 - oksa

Itt egy fém izé! - kiált fel örömében, hogy véletlenül se gondolják odabent, hogy nem vagyunk idekint Smile
Talán kulcs - teszi hozzá halkabban. Felméri, hogy vajon ennek az ajtónak a zárja, s a kulcs méretben stimmel-e

Ha nem: Sajnos, nem ide való. Talán a ládához, de előbb lássuk ezt az ajtót. - buzdítja a nagyokat a nyitásra
Ha igen: Engedjetek oda, hadd próbáljam meg!
Konyak Fuzz elso ajtonyitasra rogton reagal:
- Elobb nezzuk at mindent visszafele a sulymos teremig. Ha a terep tiszta, csak utana nyissuk ki ezt az ajtot.
(05-24-2018, 03:49 PM)Konyak Wrote: Konyak Fuzz elso ajtonyitasra rogton reagal:
- Elobb nezzuk at mindent visszafele a sulymos teremig. Ha a terep tiszta, csak utana nyissuk ki ezt az ajtot.

Odáig tiszta volt. Ööö, nagyjából. Majdnem mindent átnéztünk, kivéve egy ajtót, amelynek a menekülő goblin nekifutott, miután bekerítettük.
Ahogy gondolod, de ugyanúgy erről is hátba támadhatnak, mint arról, ha van még belőlük. Mivel a kulcs nincs itt kint, lehet ott bent van.
De ahogy gondolod, tőlem indulhatunk. Gyertek. - von vállat, s már el is indul miután megbizonyosodott róla, hogy a kulcs nem jó a zárba
A keleti ajtónál visszafordul, s még egy pillantást vet a nyugati ajtóra, majd mentálisan üzen Gábrielnek, Te maradj itt, lapulj és figyelj, vigyázz a cuccokra. Kiálts ha bárki ismeretlen erre jönne.

Odavezeti Konyakékat a betört ajtóhoz crude javelinnal a kezében, ott illedelmesen előre engedi. (roll20-n jelölve)
A kulcs inkább a ládához való, mint az ajtóhoz.
(05-24-2018, 04:18 PM)DM Surranó Wrote: A kulcs inkább a ládához való, mint az ajtóhoz.

Egyszerre postoltunk, így lehet ez kimaradna neked, inkább újra küldöm:
http://forums.rpgaddicts.com/showthread....4#pid33444

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
25 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.