RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
(08-09-2017, 11:31 AM)Konyak Wrote:
(08-09-2017, 07:43 AM)Fuzz Wrote:
(08-09-2017, 06:25 AM)DM Surranó Wrote: Ha ezt Konyak IC kifejti, akkor Arkus megjegyzi:
- A nyers erő nem minden. Ha háttérből is, de hasznos tagja tudsz lenni a csapatnak.


OOC1 - Kérdés, hogy milyen tápok az ellenfelek, meg a boss, illetve hány árny van még, mert a fullos Konyakkal is majdnem beletört a bicskánk a gobbókba, meg az árnyba. Smile
OOC2 - De már így is erősebb mint Fuzz Smile  Egy nap pihi után meg főleg az lesz. Ami miatt érdemes lehet még menni, hogy még kis xp és lehet szintlépés, persze az is lehet, hogy a lávafíreggel is összejött neki. De ezek csak mint nagyon-nagyon OOC szempontok. A bossnak nekivágni nem lenne rossz szintlépés után.


Ha gondoljátok Gábriellel előre mehetünk felderíteni a terepet, ma vagy holnap. - ajánlja fel Fuzz bár nem túl lelkesen, de legalább a hangja visszajött. - Persze van benne egy kis kockázat, de én sem szívesen ennék három napig csak világító gombát. Majd Erkire néz zavartan - Nem mintha nem főztél volna finomat, ez volt eddig a legjobb világító gombaleves amit eddig ettem. De mégiscsak gomba.

OOC - IC gondoltam és ki is mondhata Konyak.

- Itt ez a terem. Eléggé elhagyatott, hiszen senki nem járt erre évek óta. Pihenjünk itt még egy-két napot. Holnapra akár más spellekkel is készülhetek, úgy már legalább a csapatnak lehetek hasznos segítője.

Vagy évtizedek, esetleg évszázadok óta, ráférne egy kis takarítás - fanyalog kicsit Fuzz miközben lábával belekotor a porba - Rendben, pihenjünk még egy napot, utána is ráérek felderíteni, s meglátjuk hogyan tovább. Viszont akkor át kellene cuccolni pár dolgot, nem lesz túl kényelmetlen itt pihennetek? Vagy meghagyjuk a másik helyet is nappali tábornak, konyhának?

Fuzz benne van még egy napi pihenésben.

Gábriel a hasadék végénél örködhet. Csak csináljunk még akadályt az "átjárónál", hogy könnyebben észrevehető legyen. Valaki jöjjön velem.

Ha megy vele valaki, akkor egy "kék" ládát (a legnehezebbet) betolunk a keleti ajtó elé, ami kifelé nyilik, egy másikat pedig a déli ajtóba. Gábiel pedig lapul fent az oszlopon és figyel. Ha mozgást észlel, az ajtó nyitását és láda tolását könnyű észrevenni azonnal iderepül hozzánk a hasadékon keresztül.
A zölddel megjelölt ajtókat becsukjuk, ha nem lennének.
(08-09-2017, 11:52 AM)DM Surranó Wrote: Erki szétnéz a környéken.
- Errefelé nemigen tenyésznek gombák, el kell mennünk kaját gyűjteni, ha ilyen terveink vannak. Ha véletlenül nyomot hagyunk valahol, vagy meglátnak, akkor viszont bekeríthetnek.
Dyrra egyetértőn bólogat. Arkus a fejét vakargatja, nem tetszik ez neki így se, úgy se.

OOC - Eric? szerinted is pihenjen a csapat?

Nem mindenfelé gomba volt? Itt a lejáratnál meg a kertészeknél?
Egy kis pihenés vagy gyógyítás rám férne bólogat Fuzz pihenés-felvetésére Eric. De utóbbi esetén egy felfedezés nincs ellenemre.
Arkus és Erki egy-egy további varázslatot áldoznak fel a törp helyrepofozása oltárán. (+8hp, Eric 12-ben van)

- Akkor a csapat egy része pihen, másik része felderít? - kérdi Dyrra. - Veletek megyek.
- Én meg veled. - mondja Arkus, de Dyrra nyomatékosan válaszol:
- Felderíteni. Csöndben.

Arkus bólint, megérti a gondolat mögötti bölcsességet. Erkire néz, aki apró termetével, könnyű vértjével még kísérheti a csapatot.
Erki cserébe a csapatra néz:
- Menjek veletek, vagy segítsek Arkusnak?

OOC főleg @Konyak döntsön - az úgy jó lesz, ha Arkus őrzi Konyak (rém)álmát, a négy "csendesebb" figura pedig elosonkodik erre-arra?
Vagy maradjon mindkét pap, egyik Konyakra vigyáz, másik a goblinokra, miközben gombát süt?
Legyen a szanaszét lyuggatott üreg a búvóhely, vagy marad a Vadász szállása?
Ha az előbbi, áthoztok valamit?
OOC - Ja a szanszét lyuggatott helyen nincs már gáz a talajon? Nem is figyeltem. Én az évtizedek óta nem bántott teremre gondoltam eredetileg, de jó lehet az üreg is, csak nehogy hazajöjjön a többi lávafíreg közben Smile
Maradjon mindkét pap, egyik Konyakra vigyáz, másik a goblinokra, miközben gombát süt? - erre szavazok

Maradj légy szíves, te vagy az egyetlen aki ehetőt tud készíteni. - mondja Fuzz

Fuzz nagyon előreosonkodást nem tervez, hacsak nem beszélik rá, max az ajtóig amit eltorlaszoltunk plusz a ládás részt megcsinálni amit írt. Esetleg a hullákat eltakarítani, de azt lehet megtettük korábban?
Az oldalbugyorban nincs gáz, de a háborítatlan terem is jó ötlet, viszont tűzrakás szempontjából mindenképp a huzatos vadász-szállás a legszerencsésebb, és a gyakorlatilag füstmentesen záró elhagyatott szoba a legbajosabb.
Maradjanak a papok, az a tutti.
(08-10-2017, 12:14 PM)DM Surranó Wrote: Az oldalbugyorban nincs gáz, de a háborítatlan terem is jó ötlet, viszont tűzrakás szempontjából mindenképp a huzatos vadász-szállás a legszerencsésebb, és a gyakorlatilag füstmentesen záró elhagyatott szoba a legbajosabb.

Ja, ezért írtam ooc, hogy konyhának (esetleg nappalinak) megtarthatjuk a régit (addig távolabb őrködik Gábriel amíg főzünk), hosszab időre pihenni meg elvonulhatunk délre. Legalább aki erre jön látja, hogy elhagytuk a tábort, azt hiheti berezeltünk, ami nem áll messze a valóságtól csak éppen felfelé sincs hova menni, de nem baj hagytunk már nyomokat az északi barlangjáratba is, de majd csinálunk még, ha megéljük.

Egyelőre akkor 4-en elmentünk felderíteni, hárman pihennek,pihentetnek és főznek. Gábriel megy előre felderíteni osonó módban, mi meg szintén osonó módban követjük. Először a kis gobbó 30lábra lemaradva Gábrieltől, aztán tőle lemaradva 20 lábra a nagyok.
Első cél az eltorlaszolt ajtó ellenőrzése. Ha nem bántották akkor viszonylag biztonságban vagyunk egyelőre. A kertész1-es teremből elküldi délre és a keleti szobákba benézni Gábirelt, hogy nem termelődött-e újra az ellenség. Addig mi ott várunk, vagy irány észak.

OOC - a végső helyről akkor döntsön a pihenőcsapat, az én ooc javaslatom ismert, ic meg a Konyak-Fuzz beszélgetés.
A vadászbarlangtól délre levő nagyterem keleti és déli ajtaját becsukva, a felderítők a hasadék mentén jutnak el a műhelyek környékére, hogy ládákat huzigáljanak, de előtte Gábriel hangtalanul belibben a kertbe, annak árnyékos mennyezete mentén.
Eric és Dyrra csak pislog, a szemüket erőltetik, hogy Fuzz hová tűnt (stealth nat 20).
A kis denevér elindul Fuzz utasítása szerint délnek.

Private Fuzz
Fuzz fülét megüti valami nesz... (perc nat 20, mázlista) a vastag falak és a távolság ellenére a nyitott ajtókon át hallatszik, hogy valakik izgatottan suttognak, susognak, nyekeregnek valahol a kert valamelyik részén.
(08-11-2017, 08:38 AM)DM Surranó Wrote: A vadászbarlangtól délre levő nagyterem keleti és déli ajtaját becsukva, a felderítők a hasadék mentén jutnak el a műhelyek környékére, hogy ládákat huzigáljanak, de előtte Gábriel hangtalanul belibben a kertbe, annak árnyékos mennyezete mentén.
Eric és Dyrra csak pislog, a szemüket erőltetik, hogy Fuzz hová tűnt (stealth nat 20).
A kis denevér elindul Fuzz utasítása szerint délnek.

OOC - ládákat látom már megelőlegezve áthelyezted, de annak csak utána állunk neki miután felderítettük a terepet a torlaszolt ajtóig, ellőtte igyekszünk nem zajt csapni

A mentális kapcsolaton keresztül szól Gábrielnek, Suttogást hallok a kertből, te mit látsz és mennyit? Ágacskák, goblinok, nagy goblinoidok, egyéb? Óvatosan, az könnyen lehet, hogy ismét újabb mozgó ágacskák keltek ki.

Fuzz próbál jelezni a mögötte levőknek is, nem tudja látják-e, de feltételezi, hogy figyelik, mert ez volt a terv. Felemeli a kezét (egyezményes STOP) majd rövid szünet után keletnek mutat mutatóujjával és megpiszkálja a fülét, majd ismét keletnek mutat és 2-3-4-et számol az ujjaival. Utána megy tovább lassan a terv szerint max a második ajtóig, és közben várja Gábriel visszajelzését.

OOC - elméletileg akik már figyelnek (Eric Dyrra) azok elől nem lehet elbújni alapból, vagy natural20-szal meghaladja a DC-t?

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
22 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.