RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
(05-08-2017, 04:31 PM)DM Surranó Wrote: vagy 24h pihenő és 2 tekercs, az már lehet 12 is akár... Döntések, döntések.... Smile

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről

Miért sietünk valahová? Smile
Már azt sem tudjuk miért jöttünk le, valami alma, főnök, lovag mentés... De ki fogja a mentőcsapatot megmenteni? Smile
Döntés egyszerű, tekercs nincs (hacsak ott nem ahova Fuzz bekukkantott éppen Smile ), abból kazdálkodunk ami van.

Szintlépést asszem akkora mondtad, hogy ha boss előtt pihenünk van rá esély. El kell jutni bossig, ott visszavonulás és pihenő Smile

Na de komolyabbra fordítva ooc javaslat, hogy pihenjünk "a jól védhető" táborhelyen legalább annyit, hogy Konyak 10-es erőre kapjon, Dyrra meg maxba, aztán nézzünk körül olyan helyeken amiket kihagytunk, keresgéljünk titkosajtókat, stb Smile Utóbbit lehet Konyak nélkül is amíg ő pihen első körben, persze benyitás nélkül, azt majd vele.
Volt 1-2 hely ahova nem néztünk be. mindjárt elején. Csapdák állítása vagy hullák és csatanyomok eltűntetáse, ha esetleg jönnének erre gobbók, stb. fel nem mehetünk, ottani hobgobbók megesznek minket reggelire.
Aztán újabb pihi amíg Konyak táp nem lesz megint. Valamelyik pihinél csak lépünk szintet mielőtt bosst elérnénk... vagy nem...
Quote this message in a reply
Na akkor pihi X ideig... X=? (a random halálokat csatákat majd kidobom.)
Addig is egy érdekesség.

Ability Scores Wrote:Unless otherwise noted, damage to your ability scores is healed at the rate of 1 per day to each ability score that has been damaged.
Heal (Wis) Wrote:the patient recovers hit points or ability score points (lost to ability damage) at twice the normal rate: (...) 2 ability score points for a full 8 hours of rest in a day, or 4 ability score points for each full day of complete rest.

Namost akkor az 1/day duplája a 2/8h, vagy a 4/day? Smile
Van-e valahol írva, hogy nem lehet 24 órán belül 3x8 óra long term care (6/24h)? Szerintem nincs, viszont a HP recovery rész éjszakai alvást említ, tehát a 24 órás kezelés eredménye 2 pont az első 8 óra alvásra, és még 2 pont a maradék időre. Ha valahogy sikerül mesterségesen álomban (kómában) tartani az illetőt, arra engedélyezném a 3x2 pontot, egyébént viszont nem. A többi DM-et kérdem főleg, hogy ebben egyetértünk-e.

A take 10-t a heal-re fogom alkalmazni (DC15 így megvan mindkét papnak, még healer's kit nélkül is: 5 rank, +3 wis, -2 circumstance = +6), de csak akkor, ha tényleg békén lesznek hagyva, azt meg a random number generátor dönti el... Ha megzavarják őket a gyógításban, attól nem fog feltétlenül megszakadni, viszont dobni fogok.
Quote this message in a reply
1,2 és 4 sztem is oké.

Keressünk egy szobát, csukjuk be az ajtót, h semmi random encounter ne jöjjön arra Smile Bár a shadow átjön Smile
Quote this message in a reply
(05-17-2017, 01:14 PM)Fuzz Wrote: OOC - Minden postot nem néztem át, de a szándék megvolt a felkészülésre és a kajaszerzésre, de az eredményét nem tudom.
http://forums.rpgaddicts.com/showthread....84#pid8784

OOC - Jé, meg egy olyan postot is találtam, hogy Dem már nem volt hajlandó minket meggyógyítani valamiért, de az okát nem tudtam meg. Akkor ezért nem volt Fuzz maxban induláskor csak a pihenés után.
http://forums.rpgaddicts.com/showthread....80#pid8880

OOC - Meg ezt is hasznos lesz nem elfelejteni, nemes ajánlat az orkok részéről Smile
http://forums.rpgaddicts.com/showthread....82#pid8982

Szép munka. Ezek szerint nem vettetek, csak Konyaktól kértél volna kölcsön, ergo ha nem adott, most akkor is abból eszel.

Szerintem Dem sosem ajánlott fel (rendszeres) ingyen gyógyítást, ráadásul tartotta a hátát a csapatért, amikor kellett a váltságdíj, és elfogadott pénz helyett élőállatot fedezet gyanánt (bár ezt inkább Virgonc érdekében tette). A fél ár így teljesen baráti szerintem, különben ha visszaolvassátok, talán feltűnik, hogy Eric szimpatikusabb neki, mint Fuzz, és talán régi plothook-os levelekből arra is rájöttök, miért.

Az orkok részéről a felajánlásra kösz az emlékeztetőt, eddig is érvényben volt, csak még nincs meg a holmijuk, ugyebár?
Quote this message in a reply
(DM majd ooc threadben leírja mit kapott) - IC nem erőltettem, mert 6-os bölcsivel nem biztos, hogy gondol mindenre, de felvetettem ooc, pont az ilyen helyzetek miatt Smile
Nem ilyenkor kell dobni bölcsipróbát, hogy mit hoztak a karik? attól hogy a játékosok nem reagáltak rá? Smile

Hm, pedig határozottan úgy rémlett, hogy Dem mondott ilyet, de lehet másik mesében, s más volt? Majd rákeresek hátha nem plothook volt.
Biztos mert nem szereti a félgnómokat, csak a teljes gnómokat, vagy mert nem dobta meg a diplomaci csekket, vagy mert Eric nagyobb kannát tudott cipelni (nincsenek régi plothookos levelet, de feltolhatnád ide egy threadbe Wink )

Én nem emlékeztem orkok felajánlására már, bár a karik biztosan emlékeznek rá, nekik nem évek telnek el mire kijutunk innen Smile
Quote this message in a reply
Konyak, Eric nektek vannak régebbi archiv leveleitek? Ti sem emlékeztem olyanra, hogy Dem ajánlott gyógyítást? Vagy képzelődőm, mivel keverhetem? Még akkoriban lehetett amikor még volt egy Kaolinunk is. Fura ez a Tölgybucka, segítünk nekik elveszett csapat keresésésben, goblinirtásban, almafelderítésben, bestiák írtásában, s nem igyekeznek támogatni a projektet Smile

DM, valamikor pár soros vázlatban összefoglalnád, kiegészítenéd mi az amit tudunk, mert lassan már azt sem tudom, hogy miért jöttünk ide eredetileg, biztos van olyan infó amire mi már nem emlékszünk a pár évvel ezelőttire, de a DM igen. (Fuzznak volt egy kis jegyzete plothookon (Konyak naplóján belül?), oda ilyenek fel voltak írva, hogy Dem gyógyítás, ha volt, s nem képzelődőm - kár hogy elveszett)

- gyógyító alma híre. ami miatt Fuzz is erre jött a tesóját keresve
- goblinoktól veszik, 50gp? évente egyet a nyári napfordulón (van valami mérgező alma is télen)
- Dem ülteti el a magokat, de mindig eltűnnek a facsemeték
- bestiák öldösik az állatokat és talán egy embert is (később kiderült, hogy a járkáló fapálcikák azok) - segítettünk elkapni őket és jelentettük városőrségnek, Demnek (talán ekkor ajánlotta a gyógyítást?)
- miközben Demnek szállítottunk vízet Eric törppel akkor lőtték a kocsma ajtajába, hogy hova kell vinni a lét, mi vittük el a hamumezőn levő fához ahol air elementál támadt ránk, a lét meg M méretű lény elvitte
- polgármesterrel, kapitánynővel beszéltünk, nem tiltakoztak, ha elintézzük a gobbókat, de nem is támogattak különösebben (később adtak valami levelet, hogy polgárőrök lehetünk)
- Fuzz beszélt Hucrele asszonysággal akinek 2 fia, rokona(?) eltűnt a paladinnal és rangerrel együtt? (utóbbi holttestét már megtaláltuk, a másik 3 még nincs meg) - megyünk segíteni megkeresni a romokban, elmondta, h a romok senkié, minden amit ott találunk a miénk, kivéve a 2 H gyűrűt hozzuk vissza, Fuzz ezt nagyon komolyan vette, hogy a romok és ott minden a miénk Smile
- később megtudtuk (koboldoktól vagy mástól?), hogy van a gobbóknak egy Kitaszított főnökük akit Bélá(k)nak hívnak. - őt keressük most, hogy Konyak elbeszélgessen vele - a fenti gobbófőnök engedélyével, mivel velük nem bírtunk egyelőre
- a romokban mindenfelé sárkányos ajtók, domorművek, szobrok, szentélyek, kútak, stb. mindenfelé draconic szöveg az ősi időkből
- felső szintet koboldok és gobbók felosztották egymás között
- koboldok vezérnőjével megegyeztünk, h segítünk nekik visszaszerezni a sárkányukat Mípóval, cserébe ... (nem esznek meg, vagy egyéb is?) - utána még az orkokkal is jártunk ott (Mípó kisfőnök lett), meg a börtönből kiszabadulásunk után Ericcel a sötétben bármennyire is tiltakozott Fuzz (éppencsak nem ettek meg minket)
- a második szinten már más a terep, komposztálnak össze-vissza és világító gombák, csontik, árny, lávafíreg, bugbearek a gobbók mellett, s az undeadek, fírgek is csak minket bántanak

Volt még valami küldi? Így összeszedve, nem állunk valami fényesen a küldik teljesítésében Smile Van néhány lezáratlan (döntetlen) ügy....

- Ja, igen, az tolvaj elfeket elkapni és átadni a koboldoknak...
Quote this message in a reply
Nagyjából stimmel. A keresett személyek:
- Sir Braford, lovag
- Talwen Hucrele, férfi harcos
- Sharwyn Hucrele, nő varázsló
A Hucrelék testvérek, és a bolt tulajdonosa, Kerowyn H, a nagynénjük, nem az anyjuk. A boltban eladó hölgy (na, kinek ugrik be a neve? annyit segítek, hogy M...) szintén rokon, de szerintem ennél többet nem tudott meg a bőbeszédű bárd (sem).
A kószának megtaláltátok a holttestét, és nála valamit, amivel azonosítani lehet... ki emlékszik?
A kobold-goblin "felosztás" talán kicsit erős szó, inkább afféle patthelyzet van ott, semmint békés együttélés.
Az első szinten nem mindent jártatok be, jöttetek el ajtó mellett, amit nem tudtatok kinyitni, és olyan mellett is, amit próbálkozás helyett inkább hagytatok békén.
Quote this message in a reply
(05-22-2017, 06:58 AM)DM Surranó Wrote: Nagyjából stimmel. A keresett személyek:
- Sir Braford, lovag
- Talwen Hucrele, férfi harcos
- Sharwyn Hucrele, nő varázsló
A Hucrelék testvérek, és a bolt tulajdonosa, Kerowyn H, a nagynénjük, nem az anyjuk. A boltban eladó hölgy (na, kinek ugrik be a neve? annyit segítek, hogy M...) szintén rokon, de szerintem ennél többet nem tudott meg a bőbeszédű bárd (sem).
A kószának megtaláltátok a holttestét, és nála valamit, amivel azonosítani lehet... ki emlékszik?
A kobold-goblin "felosztás" talán kicsit erős szó, inkább afféle patthelyzet van ott, semmint békés együttélés.
Az első szinten nem mindent jártatok be, jöttetek el ajtó mellett, amit nem tudtatok kinyitni, és olyan mellett is, amit próbálkozás helyett inkább hagytatok békén.

Melanie, Maria, Maggie,...? Nem kislány volt épp akkor ott? Egy darkwood shield is volt, meg mw duda Smile

Kószának volt egy gyűrűje, nem volt mágikus, Karakas felirattal, Fuzz mutogatta mindenkinek, de nem ismerte senki a kószát a városban eddig, így nem találtunk örökösöket rá. Most épp gobbóknál van a többi cuccal, de fel van írva a karlapra. Fegyói nem voltak?

Igen, első szinten van még mit take20-azni, ha sikerül végre "elfoglalni"...
Quote this message in a reply
hát... egy óra per kisebbfajta terem (két óra, ha padlót is nézed), take20 eltart egy darabig.

Igen, Karakas volt a gyűrűre írva, csak kíváncsi voltam, emlékeztek-e rá. Emellett volt 5 tőre, egy szétrágott szögecselt bőrvért, egy tönkrement rövid íj (asszem, ezt javítgatta Laikus, mikor eljöttetek), kova, acél, fáklyamaradványok, hat nyílhegy, egy varázsital, és 17 arany. Amit a patkányok tudtak, megrágtak, ezért nem volt a nyílhegyekhez szár, nem volt tegez, zsák, tömlő, étel, hálózsák.

A női név nem talált, majd ha lesz sok időm, összeollózom a régi plothookos leveleket, első három fejezet (Egy poros kisvárosban; A hasadék; A bozót) megvan, ha nem is 100%-ban.
Quote this message in a reply
Mi a különbség invisible és total concealment között? Láthatatlan vs nem látható? Azt vágom, hogy az implikáció egyirányú és nem ekvivalenciára, de gyakorlatban mit jelent ez? Kénfüst mellett pl vakság vagy teljes sötétség esetén is felmerül a kérdés. Érzem a szagát, hallom a lihegését, bele tudok rúgni mind a négy esetben.

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
127 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.