RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
(05-29-2017, 07:40 AM)DM Surranó Wrote: (Megelőlegeztem, hogy továbbmegy).
A folyosó néhány cikkcakk után egy masszív kőajtóval lezárva ér véget.

Ok, akkor oda is ért az ajtóhoz az 50 lábbal. Ott hallgatózik egy körig, majd visszaosonkodik 50 lábat az eredménytől függetlenül, úgy van vele, hogy itt felderítette amit csendben lehetett, az ajtóhoz majd közösen visszajövünk. A spell is már a felénél járhat, így megy tovább stealthben, megkockáztatja a mellkasig érő gázban való sétát, hogy belásson a "barna" részre (egyelőre 20-25lábat jelöltem be, de szintén osonkodik tovább vagy visszafelé Erichez, attól függően mit lát)
Pisszenés se hallik az ajtó mögül.
Fuzz visszaosonkodik és beleereszkedik a kénes gőzbe. Alig tizenöt láb után megbotlik valami gödörben vagy lyukban, de sikerül talpon maradnia.
A félgnómnak az a halovány érzése támad, mintha meleg lenne a talpa alatt a talaj.
OOC - Eric tényleg a hasadéktól 40 lábnyira, az ajtóban állt meg, vagy eljött a hasadék széléig?
(05-29-2017, 09:33 AM)DM Surranó Wrote: Pisszenés se hallik az ajtó mögül.
Fuzz visszaosonkodik és beleereszkedik a kénes gőzbe. Alig tizenöt láb után megbotlik valami gödörben vagy lyukban, de sikerül talpon maradnia.
A félgnómnak az a halovány érzése támad, mintha meleg lenne a talpa alatt a talaj.
OOC - Eric tényleg a hasadéktól 40 lábnyira, az ajtóban állt meg, vagy eljött a hasadék széléig?

OOC - Elméletileg eljött azt írta miután Fuzz már a kénes gőznél volt, hogy megy megvédeni Fuzzt.

Megbízva az érzésében, hogy lassan forrósodik a lába alatt a talaj, illetve a botladozás hatására úgy dönt, hogy ideje visszafordulni, így a 15 láb megtétele után visszafordul, s a fal mellett osonkodik visszafelé, egyik kezét a falon tartva, ha esetleg megint megbotlana, könnyebben megkapaszkodjon a falban. Ha esetleg nagyon gyorsan kellemetlenné válik a talaj hőméréklete, akkor osonkodás helyett begyorsít, de egyébként osonkodva megy kifelé is, főleg hogy könnyebben tud figyelni a botladozós talajra.

Ha kiért, elmondja Ericnek mit látott és érzett, majd visszaérve a táborba a többieknek is részletesen beszámol a felderítés eredményéről vacsi előtt/közben (kőajtóról, nem hallott semmit, kénes gázról, meleg talajról, botladozásról, természetesen az ugrását sem hagyja ki, stb.) - szóval mindenről részletesen beszámol, inkább 2x, mint egyszer sem Smile

A kőajtón szokásos sárkány cuccok? OOC - hát nem elfelejtettem meg DM-ezni?

Déli ajtót becsukjuk.

OOC - Nem húznám tovább az időt, sztem vacsi után aludjunk, s pihenés után, ha letelt Konyaknak a 24 órája nézzük meg a kőajtót, majd ha ott körbenéztünk folytathtja a következő 24 órával.

Fuzz megdicséri Erkit, hogy ebből az izéből milyen ízletes kaját készített a lehetőségekhez képest.

OOC - őrködési sorrend? Eric(3),Erki(2),Arkus(3),Fuzz(2) - 10 óra ok? vagy akartok optimalizálni?
OOC1 - az óvatos közlekedés és a lopakodás is felezett mozgás, akkor a gödrök elkerülése az negyedelt? (mondjuk erdőben nézed, mire lépsz, azért vagy lassabb, de egy kéngőzzel terhes padlón, ahol nem látsz semmit, csak a lábaddal tapogatózol előre, ott...?
OOC2 - a pihenésre 16 órát is be lehet osztani, fejenként négyet, vagy páronként nyolcat, ahogy tetszik... de előbb...


Fuzz a fal mellett osonkodik visszafelé, de mielőtt egyet lépne, megtudja, mi volt a meleg forrása: az üregből, amiben megbotlott, egy vörösen izzó féreg csap ki, egyenesen a lábának! (AC24, -4hp miss roll 24% (miss) ) Szerencsére a rezgéseket hiába érzi a dög, a füstben jó irányban ugyan, de csak vakon vagdalkozik.
A lapos fírget eltakarja a sárga gőz, de úgy tűnik, őt nem korlátozza a pontos célzásban hozzávetőleges helymeghatározásban.

Eric, Fuzz, Roll for initiative!


OOC3 - Fuzz kezében nincs pajzs (a nekifutás kiindulásánál hagyta, felteszem), és a fegyverét is jó eséllyel eltette az ugráshoz, de mivel itt óvatoskodik, időközben előhúzhatta.
OOC4 - Eric-et odatettem, ahová szerintem eljött, "Fuzzt védeni"
OOC5 - Számításaim szerint Fuzznak 10 köre ment le az Exp.Retreat-ből, 1perc/cl, tehát még 10 van vissza, ugye?
Azannyát - mondja Fuzz, s withdraw üzemmódba kapcsol amint tud. Úgy érzi, hogy nem csak a lába alatt forró a talaj, hanem a helyzet is.
OOC1 - Eric-re várok holnap estig, aztán dobok neki initet.
OOC2 - Eric cselekedetétől vsz független, hogy a kukac még a meglepett Fuzz előtt jön, és újra bele is mar (AC11+2 total concealment, Fuzz AC-je dex nélkül bőrvértben 13, -4hp miss chance roll 1% (miss) ). A kérdés, hogy total concealmentre ez mindig igaz-e, mert a szabály csak invisible-t említ...
OOC3 - Fuzznak kell egy acrobatics-t dobnia, hogy kiugorjon a peremnél (DC8 futva, DC16 helyből, de 1-essel még elronthatja), ill lépésenként megbotolhat egy-egy gödörben... 5lábanként d4, és ahány egyes, annyi reflex save (DC11)
OOC2 - hm, ha valaki invis akkor van total concealment, de sztem ez fordítva nem igaz, hogy akkor úgy viselkedik mintha invis lenne, s járna a +2 attack.
Total Concealment: If you have line of effect to a target but not line of sight, he is considered to have total concealment from you. You can't attack an opponent that has total concealment, though you can attack into a square that you think he occupies. A successful attack into a square occupied by an enemy with total concealment has a 50% miss chance (instead of the normal 20% miss chance for an opponent with concealment).

kiugrás: 22, Fuzz [1d20+8] = 6+8 = 14 jump check +8 (50láb miatt)

d4-eket kidobtad titokban, én meg a ref savet?

Remélem háromnál többször nem botlik meg:

Fuzz [1d20+7] = 20+7 = 27 ref save
Fuzz [1d20+7] = 7+7 = 14 ref save
Fuzz [1d20+7] = 11+7 = 18 ref save

Ha esetleg sikeresen elért, kiugrott a "partra", akkor "fut" tovább amíg a 25+50láb kitartott (ha jól néztem az ajtóig),  miközben elhalad Eric mellet odakiállít neki. "Futás! Jön a láva..., fuss!"

Ha elesne az első 25 ft-en a gödrökben, akkor a második actionje, hogy feláll.
init: 11.02
A fíreg második találata kísérlete után Eric jön (hacsak nem vár Fuzz utánig), utána Fuzz futhat, nem botlott el.
OOC - kétszer talált a kukuc, egyszer se vontam le, hát te?
(05-29-2017, 06:53 PM)DM Surranó Wrote: A fíreg második találata után Eric jön (hacsak nem vár Fuzz utánig), utána Fuzz futhat, nem botlott el.
OOC - kétszer talált a kukuc, egyszer se vontam le, hát te?

ooc - én az elsőt, hátha a második +2-t meggondoltad, vagy már biztos, h a +2 total con esetén is érvényes nem csak invisre? Maxban volt (18-ról indult, most 10HP-ja van, ha a második is talált)

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
53 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.