RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
OOC - nem mondtam, hogy Fuzz nem jön, hanem hogy mivel felé nyílt az ajtó... (azt hittem, szándékosan engedi előre a nagyokat)
OOC2 - Konyak, amit kijelöltél, az félig falon megy keresztül. Eggyel északabbra van egy mező (jelölöm), ahová eljuthat úgy, hogy a flat-footed csontitól értelemszerűen nem kap szabadütést. DE! ...


Konyaknak éppen lódulna, de az utolsó pillanatban feltűnik a csontik állásából, hogy itt hepehupás, laza a komposzt, képtelenség futni rajta.

OOC3 - még mindig Fuzz + Konyak jön, a fenti infót persze Fuzz nem tudja. Egyébként érdekes lenne egy epic charge, nem is tudom, valami epic acrobatics dobással? Válaszokat "bármi lehetséges" jeligére a fogadóba.
Igen, előre engedi (azaz delay Konyak utánig), de csak Konyakot, aki az előbb is szép munkát végzett, hogy berontott. Annál azért kíváncsibb, hogy ki van odabent (ő egy személyt feltételezett hallani sétálni, nem tudja még, hogy csontik), hogy sokat várjon, ezért miután Konyak beviharzott beáll az ajtóba (5 láb lépés) készen arra, hogy javelint dobjon vagy dazet nyomasson, de a csontik keresztül húzzák a számtását, így csak a földre ejti a javelint (free) és kardot ránd (vagy morningstart - már nem emlékszem miben maradtunk, Erki elfogadta, azt használja vagy nem?).
OOC - falon at vezet az ut: asztali jateknak azert ugy szoktuk lerakni a racsot, hogy be lehessen allni az ajto ele direktbe. Itt a roll20 miatt nem igy van, de pont ezert legyel egy kicsit rugalmasabb ilyen esetben vagy mozgasd minden ajtonyitos csata elott a racsot, hogy az egybeesen az ajtoval.

Konyak lep elore 5 labat es readyzik.
OOC - nem rakok rácsokat arrébb, a nem kockába állást megbeszéltük már. Egyenes vonal most épp adott volt rácstól függetlenül, máskor meg rácstól függetlenül nem lesz.
OOC2 - eddig lazán vettük a "readyzik" kifejezést, de a jövőben szeretném, ha mindenki megmondaná, hogy "ha ez történik, akkor ezt csinálom", pl "ready melee for approach", vagy "ready: ütöm, ha közel jön és varázsolok, ha távolsági fegyvert használ vagy menekül." Hogy pontosan mivel, hogyan ütöd (pl nonlethal, grapple, stunning fist...), ill mit varázsolsz, az ráér "akkor", csak férjen bele a std action-be.
OOC3 - gondolom, Konyak kinn maradása miatt ugrott Fuzz terve, hogy belép (ami így Konyak elé lenne), hogy dazét nyomjon, de inkább elejti a gerelyt és morning star-t húz elő.


Meglepi kör

17 - Konyak lánccal a kezében közelebb lép, hogy agyon koponyán üsse azt a csontit, aki az ajtón kilép.
16 - Fuzz ???
16 - Arkus ...
8 - Erki ...
6 - Dyrra ...
5 - Eric ...
ooc - De egyébként mi a baj a chargeval? Sztem megvalósítható egyenes vonalban csak egy kockával fentebb

Igen, ugrott. Latva, h Konyak megmozdul, de nem ront be a megszokott modon, hanem varakozik az ajto elott, kivancsisagtol vezerelve Eric vagy Konyak moge megy, h lassa mi van odabent, tekinget a nagyok mellett. Ha sikerult megallapitania, akkor megallapitja: "Csontvazak, mar megint."
OOC - a charge akadálya az, amit Konyak szerencsére észrevett, Fuzz viszont nem.

(Meglepi kör folyt)

17 - Konyak lánccal a kezében közelebb lép, hogy agyon koponyán üsse azt a csontit, aki az ajtón kilép.
16 - Fuzz kíváncsian Eric, majd Konyak mögé megy, utóbbi helyről meglát egy csontvázat, és ezt szóvá is teszi.
16 - Arkus mérlegel, mi tévő legyen, és végül úgy dönt, hogy nem rongyol be igazságot tenni. Ehelyett megsimogatja Konyak vállát (Guidance)
8 - Erki Eric mögé lép és oldalba böki (Virtue)
6 - Dyrra felkészül...
5 - Eric ...

Eric jön!
ooc - ja, rémlik valami a talajról Smile
Eric ready: Ha valamelyik csonti az ajtóba lép, akkor hasba rúgja.
(Meglepi kör bef.)

17 - Konyak lánccal a kezében közelebb lép, hogy agyon koponyán üsse azt a csontit, aki az ajtón kilép.
16 - Fuzz kíváncsian Eric, majd Konyak mögé megy, utóbbi helyről meglát egy csontvázat, és ezt szóvá is teszi.
16 - Arkus mérlegel, mi tévő legyen, és végül úgy dönt, hogy nem rongyol be igazságot tenni. Ehelyett megsimogatja Konyak vállát (Guidance)
8 - Erki Eric mögé lép és oldalba böki (Virtue)
6 - Dyrra felkészül...

5 - Eric felkészül egy hasba gerincen rúgásra

Első kör

19 - a déli csonti előtör, és gereblyéjét sújtásra emeli. Kicsit megzavarja, ahogy Dyrra próbálja elkaszálni (sikertelenül), épp annyira, hogy Konyak jól oda tudjon sózni neki, mielőtt Eric belerúgna (Eric: nat 1, Konyak: nat 20, dmg 13, crit confirm nat 1 Smile ). Összecsuklik, a gereblye ártalmatlanul hull a csontkupacra.

Fuzz jön!

OOC - ready-zett csapásokat bátorkodtam önállóan feloldani. Elfelejtettem behasználni Konyak előző dobását, akkor maradt volna 1hp-ja csórikámnak, azzal 19-es AC-t ütött volna meg, és feltartotta volna Konyakot... így jártam Smile
OOC2 - jól olvasom, hogy kritikus és sneak attack is üthető PF-ben az undead-eken?
OOC3 - Konyak nem jön, nem AOO, hanem ready volt...
16.06 - A meggondoltlan kis gobesz látva, hogy a csontik gereblyével támadnak felbátorodik, elejti a javelint (free) és besétál a terembe miközben morningstart húz elő (move action) és readyzik arra, hogy ha rátámadna egy csonti akkor megcsapja vele védekező módban (FD, -4 att, AC:20). Tisztában van vele, hogy Konyak, Eric, Dyrra jobb harcosok, látva a csonttörő Konyak ügyködését, viszont ő ügyesebbnek tartja magát, meg eddig mindig Dyrra kapta a pofonokat, s tulajdonképpen most ő vállalta magára a csali szerepét. Bár léphetett volna 5 lábat és ready, de túl hirtelen döntött, nem volt idő tétovázni.

ooc - az eddig legyőzött gobbóknak nem volt senkinek studded leatherje? mintha mondtad volna, hogy majd összeírod a déli terem gobbóinak cuccát, pénzét, nem tudom ez megtörtént csak elkerülte a figyelmem vagy nem volt még?

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
48 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.