RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Hetedik fejezet - Rongy és arany
OOC - nalam nyitva lehet ket roll20 egyszerre, csak meg kell varni amig az elso betoltodik

Az ijasz akkor semmit eletjelet nem ad: horog, lelegzik, kohog, ...
Konyak nem éppen egy healing expert. Tőle aztán lehet ájult is, hulla is.
ooc - azért ha mégis hörög és köhög, akkor gyaníthat valamit Smile Ha mégsem észlel semmit, akkor majd Fuzz segít neki a 6-os bölcsivel Wink
A sámán végignéz a csapaton, és összehúzza a szemét.
- Akkor téged elkísérünk a területünk határáig. Berek! - mondja, és int az egyik hobónak. Valamit ugat neki goblinul, amire az morogva, de bólint.
Grenl benyúl a trón mögé, és kivesz egy hátizsákot. Belenéz, aztán odadobja a kijelölt hobónak.
A kijelölt hobó udvariasan előreengedi a félszerzetet az ajtóban.
(11-07-2016, 08:10 AM)DM Surranó Wrote: A sámán végignéz a csapaton, és összehúzza a szemét.
- Akkor téged elkísérünk a területünk határáig. Berek! - mondja, és int az egyik hobónak. Valamit ugat neki goblinul, amire az morogva, de bólint.
Grenl benyúl a trón mögé, és kivesz egy hátizsákot. Belenéz, aztán odadobja a kijelölt hobónak.
A kijelölt hobó udvariasan előreengedi a félszerzetet az ajtóban.

OOC - mindenkit elkísér egy hobó akkor Konyak egyedül maradhat vele, s elintézi ugye?

Fuzz megnézi, hogy felismeri-e a hátizsákját, s látja-e a crossbowt, studded leathert kikandikálni belőle.

Igyekszik meggyőzni Grenlt, hogy ez így nem lesz jó, nem elég korrekt.

Olyan messzire? Ne tessék haragudni kedves goblin hölgy, de előtte mindenképp ellenőriznem kellene, hogy minden megvan-e. Elvégre utána már nem jöhetünk vissza soha többet, ha valami véletlen hiányzik. Másrészt nekem nincsenek olyan hatalmas képességeim mint nektek, hogy lássak a sötétben, s meg kell valljam egyedül Berekkel a sötétben bizony félnék. Jobb lenne ha ő menne elöl és mutatná az utat, nekem pedig mindenképp szükségem lenne valamilyen fényforrásra hogy lássam merre megy nehogy eltévedjek. Például volt egy permanensen világító gyertyám, remélem benne van a zsákomban. Illetve ugyanígy a többieknek is ellenőrizni kell, hogy minden megvan.


diplomacy [1d20+8] = 19+8 = 27
- Biztosabb, hogy mindegyikőtök valaki más cuccát viszi. Te megkaptad a törpét, a törp megkapja az egyik orkét, az ork a gnómét, a gnóm a másik orkét, a másik ork meg a tiédet. A hústorony meg viheti a sajátját, mivel az nála van. A világítás meg nem lehet gond, tele van fáklyákkal a terem, amin át bejöttetek - teszi hozzá ártatlan ábrázattal.
(11-07-2016, 10:24 AM)DM Surranó Wrote: - Biztosabb, hogy mindegyikőtök valaki más cuccát viszi. Te megkaptad a törpét, a törp megkapja az egyik orkét, az ork a gnómét, a gnóm a másik orkét, a másik ork meg a tiédet. A hústorony meg viheti a sajátját, mivel az nála van. A világítás meg nem lehet gond, tele van fáklyákkal a terem, amin át bejöttetek - teszi hozzá ártatlan ábrázattal.

ooc - volt a törpnek cucca? Smile

Most csak viccelsz, ugye? Tök sötét van a nagy teremben, ráadásul még füst is. A további termekről nem is beszélve.
Az még rendben van, hogy más cuccait visszük, de akkor is ellenőrizni kell előtte, hogy minden megvan, ugye?
- néz a többiekre megerősítést várva
Termeszetesen ellenorizd a targyakat!
Fuzz örül Konyak megerősítésének, hogy nyomatékot ad szavainak, ha már a diplomáciája kudarcot vallott, pedig elsősorban azoktól várta akiknek hiányzik a cucca (orkok, Erki, Eric).
(11-09-2016, 08:48 AM)Fuzz Wrote: Fuzz örül Konyak megerősítésének, hogy nyomatékot ad szavainak, ha már a diplomáciája kudarcot vallott, pedig elsősorban azoktól várta akiknek hiányzik a cucca (orkok, Erki, Eric).
Eric is bólogatott Fuzz és Konyak szavaira.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
4 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.