RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Közjáték - Eric, Fuzz, és a mélység bugyrai
#9
4. Megint elkezd gyanakodni Erkire, hogy az eloldozta, aztán futott utána, de hiába.

6. H betűs kard nekem sem rémlik, de sima hosszúkard volt a hobbóknál, amiből az egyik akár származhatott tőle is, persze lehetett minden hobbónak sajátja is.
Megnéztem a Kincstárat, tényleg mindegyik hobbós kard crude, kivéve amelyik Dyrranál volt, az meg a vadásztól való talán, mint a BS. Egy harcosnak kellett, hogy legyen egy normális kardja, márpedig, ha a gobbók elfogták, el is vették. Lehet a BS volt az övé, nem a hosszúkard, csak nem tudták használni, s eladták a vadásznak? Ezt már sosem tudjuk meg,.., vagy igen? Smile

8. Lásd előző post.
"Ha nincs semmi említésre méltó, akkor vissza az északi ajtóhoz, s sietve (run/hustle) az első elágazásig. Asszem egyik kertnél volt beugró. Közben folyamatosan kiabál gnómul, Erki, Erki, merre vagy?
Minden terembe benézünk bekiabál sietve, műhelyeknél is, egészen a vadász barlangjáig. Ha valahol látunk a kövön "halott" gallyakat vagy darabokat, szólj"

Ott vagyunk-e a vadász barlangjánál? Vagy ...... történt közben valami ami miatt nem tudtuk átnézni a terepet, s eljutni addig.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Közjáték - Eric, Fuzz, és a mélység bugyrai - by Fuzz - 08-29-2018, 11:03 AM



Users browsing this thread:
5 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.