RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
28 - Konyak szerint a hobó olyan döglött, hogy ennél döglöttebb már nem is lehetne, ezért lecsap egy goblint. Mondjuk a Fuzz lába alatti kába vakot.
25 - Sötétzöld gobbó leszedi a patit
24 - Lila gobbó fejbekólintja Arkust megint (-2hp)
Közben elkeseredett ordítozás megy, mintha egymást biztatnák a hősi halálra.
18 - Missz Narancska eltűnik Eric és Arkus szeme elől, valahol a fal tövében araszolhat délkelet felé. (a többiektől eddig is teljes takarásban volt)
14 - Találomra repül nyugatról Konyak felé egy kő, nagy ordítás közepette. (AC16 -4 improv)
14 - Arkus Konyak mellé totyog és megérinti, aminek hatására - huss - elmúlik a fáradtsága (OOC - community: calming touch).
13 - Eric próbál gyorsan mászni, hogy felérjen, mielőtt elszelelnek, de nem talál fogást a szemétkupacon. Szerencsére lejjebb esni nem tud.

10:02.4
30 - Fuzz...
28 - Konyak...
Fuzz...



Spells+Effects and expiration
10:02.0 - Guidance (Konyak)
10:02.1 - Guidance (Eric)
10:02.2 - Guidance (Fuzz)
10:02.8 - Dire Rat numero quattro
10:03 - BS (Konyak)
10:03 - Bless (all)
10:03.1 - Dire Rat numero utolsóelőtti(?)
10:03.9 - Expeditious Retreat (Fuzz)
10:04 - Speak with Animals (Fuzz)
10:04 - Shield (Konyak)
10:10 - Light (Fuzz)
10:30 - Light (Konyak)
11:00 - Prestidigitation (Fuzz)

ha valamit kihagytam, szóljatok. A PFE-t nem mondtátok, kire pakoljam, ezért megmaradtak potenciális CLW-nek.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by DM Surranó - 05-10-2018, 06:35 AM



Users browsing this thread:
29 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.