RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
Erki bólint Fuzz javaslatára és a gnóm nyelvű tanácsra is.
A megbeszélésen Arkus támogatja a tervet, bár az egykedvű, szűk szavú megjegyzésből Ericnek van egy olyan érzése, hogy inkább mindegy, minthogy támogatná.

- Ha Demet el akarjuk hozni, előbb az összes goblint ki kell írtani. Addig nincs biztonságban és tuti nem is lenne hajlandó eljönni.

- Én a koboldokban sem bíznék vakon. - jegyzi meg Arkus.

- Ha a lányt el akarjuk vinni a családjához, akkor minimum az összes goblint ki kell írtani előbb, de még azt is ki kell találni, hogy így megkötözve hogyan tudjuk felvinni az indákon.

- Ez nem lehet gond, ha fönt biztonságos a terep. - véli Arkus.
OOC - kötélen felhúzni a maximum load dupláját tudod asszem, szóval ha elég jól meg van kötve, nem gond... de ki tudja, hátha jön magától Smile

- Ha az összes goblint kiírtottuk, vajon a koboldok mit fognak tenni?

- Miért is nem nyírtak még ki minket? Aligha hálából. - kérdi az ork.

- Bár Eric nem akarta a druidát megölni -- főleg nem a lány kikérdezése előtt --, ha már így alakult, valahogy tényleg tudatni kéne a goblinokkal (nem feltétlenül a feje felmutatásával persze) és megnézni, hogyan reagálnak rá. Hátha változik az attitűdjük velünk szemben.

- Hm, erőből meggyőzni őket? Működhet. - véli ismét Arkus.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by DM Surranó - 03-27-2018, 06:55 AM



Users browsing this thread:
34 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.