RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
(03-09-2018, 06:42 PM)Konyak Wrote: attack [1d20+4] = 19+4 = 23 damage [2d4+6] = 5+6 = 11

Konyak kiuti (nonlethal) Belakot majd megszolal.
- Tartsuk meg eletben, majd ha a lany magahoz ter akkor bizonyithatja, hogy lerazta magarol a kontrollt.

OOC - Bár nem LG csak CG, de valamiért a kivégzést nem érzi helyesnek Fuzz, más lett volna ha csatában elesik, vagy menekülés közben. Persze ha valaki önként bevállalja, félrenéz.

Igen, tartsuk. - pattan fel Fuzz, ha Belák elájult - Át kellene adni a tölgybuckai hatóságoknak, csak nem tudom elég erősek-e hozzá, hogy kordában tartsák. Meg ki tudja mennyi időre ítélik el. Végülis, ha a kontrollt tényleg nem lehetne megszüntetni, akkor ezt vehetjük úgy, hogy ő ölte meg a lovagot és a lányt is, hiszen "zombit" csinált belőlük. Illetve a bestiák és goblinok által elkövetett gyilkosságokért is felelős lehet. Ez talán elégséges bűn, ha nem is veszik figyelembe a nagyobb távú gonosz tervét.

Szerintem vigyük be a szobába és a lányt hozzuk ki inkább ide a helyére, vagy bent őrizzük továbbra is mindkettőt, amíg a lány fel nem ébred, s majd akkor kihozzuk, ha kell. Én utóbbit támogatom.  (szájpecek visszakerül Beláknak)

Őrködés korábbi terv szerint mehet tőlem, bármi is volt, de lehet más is, lényeg, hogy Fuzznak kell a 8 óra egyben.
Vállalja azt is, hogy elsőnek alszik 8 órát Smile Áthelyezem, hol alszik majd.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Fuzz - 03-09-2018, 07:09 PM



Users browsing this thread:
27 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.